Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


håper de signer Ogechukwu, tror en sånn spiller kan sprite opp flere kamper utover sesongen.. og det at han ikke slår gode innlegg fra kanten, hva gjør vel det? Veigar og Nanne er jo ikke akkurat noe basketlag.. desuten er fotball penest langs bakken! sign the man

 

ps. gennialt markus

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veigar tøyer mye og trener alternativt alene hele treningen.

hvorfor det? skadet?syk? ikke i bra form? lat?

 

tusen takk for referatet og blidene!

25460[/snapback]

 

Hentet fra stabak.no, skrevet 10/2:

 

"Veigar er ute med lårproblemer. Det er på forsiden av låret skaden sitter. Han er ute fra fotball i en til to uker."

 

Så da er det vel litt rolig trening i oppbyggingsfasen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Da kan jeg glede med at broren til den tidligere nevnte kollegaen var innom treninga i går. Han ble imponert av Daniel, Branmir og IA. Samt at han synes Ogechukwu gjorde sine saker svært bra.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


18. Feb 2005, 07:41

Bare se å få signet dette vidunderbarnet!

 

-------------------------------------------------

 

18. Feb 2005, 07:41

Uten å ha sett han, så sier jeg: skriv kontrakt!

 

 

Hehe, vi er visst overbeviste hele gjengen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som en av de få som har sett mannen er jeg ikke helt overbevist. Ogechukwu er en god spiller, men han er ikke nødvendigvis bedre enn resten av laget. Den eneste grunnen til at jeg sier kjøp er at han er venstre ving, med venstre fot.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

eller sulteforet på nye spillere!

 

@ringo

25505[/snapback]

 

Når man stoler på utsagnet til broren til en tidligere kollega av en man ikke kjenner, så er det vel kanskje det det dreier seg om....

 

Samtidig så var vel Markus på den første treningen, nå har han vel deltatt på en trening til, så han har kanskje blitt litt mer samkjørt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Var innom treningen på fredag for å titte litt, ble ikke veldig mye klokere (som vanlig), da Jan stoppet gutta en halvtime før oppsatt tid. Omtrent da jeg kom. Rakk sånn omtrent å se gutta tøye litt.

 

Et par sjokkerende detaljer:

 

1 - Jesper har klippet seg

2 - Jesper så utrlig godt trent ut. Har fått rapporter om en halv-feit svenske fra diverse svensk fora, men det var bare tull.

3 - Jan J. har et utrlig slapt håndtrykk. Så han forøvrig på Bekkestua i går, han sto ganske rådvill nede ved Rema 1000 med en mobil i hånden. Hva kan det bety?

 

79535_1_jpg_72028d.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Interessant. Merket meg følgende:

- Er dere gode nok til opprykk?

- Det skal vi være. Men alle brikkene i puslespillet er ikke på plass ennå. Vi jobber med å få to nye spillere hit, svarer treneren.

 

Flere spillere på vei tydeligvis.

28274[/snapback]

 

Gjør det noe da?? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Virker som stabæk har tenkt seg et par spillere til, det hører hjemme om dem finner di rette før serien starter!

 

 

Sakset fra Adresseavisen

 

Er dere gode nok til opprykk?

 

- Det skal vi være. Men alle brikkene i puslespillet er ikke på plass ennå. Vi jobber med å få to nye spillere hit, svarer treneren.

 

- Jeg skulle selvsagt ønske at alle var på plass, men nå er vi der vi er, og må se fremover, sier han.

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Interessant. Merket meg følgende:

- Er dere gode nok til opprykk?

- Det skal vi være. Men alle brikkene i puslespillet er ikke på plass ennå. Vi jobber med å få to nye spillere hit, svarer treneren.

 

Flere spillere på vei tydeligvis.

28274[/snapback]

 

Gjør det noe da?? :)

28275[/snapback]

 

Absolutt ikke :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så sendingen, ja. Jeg ble faktisk litt rørt over uttalelsene til den kortklippede, veltrente mannen. Regner med at Jan J's slappe håndtrykk er et tegn på at mannen tar ting med stoisk ro - i visshet om at dette skal nok gå bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...