Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Var innom en tur i dag. Mye lyd i den lille skotten.

Må bare nok en gang bekrefte mine antagelser om språket. Når pjokken blir litt vel engasjert, så har jeg litt vanskelig med å forstå hva budskapet er.

 

Men du verden - det manglet ikke på intensitet. Og som forrige taler - positivt med to økter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Legger vi oss sånn midt på treet treningsmessig eller prøver man å øke mot klubbene på kontinentet kondisjonsmessig? Litt ala Rosenborg/Molde?

 

De tre matchene mot RBK sitter fortsatt irriterende langt inne...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Kanskje jeg er for kravstor, men savnet litt trøkk på den delen jeg så. Må nok ha inn mer kvalitet i laget ganske raskt for å høyne nivået på treningene, er ikke så lenge til det braker løs!

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg sitter med en følelse at vi har droppet ned et par hakk i intensitet fra BB sine treninger utfra hva jeg har kunnet bedømme. Noen som har noen tanker rundt det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er Birger og Cole igang?

Ikke for fullt. Ja, savner litt trøkket fra Bradleys treninger. Fortsatt ikke lett denne tunge skotske aksenten heller når ting skal forklares, virker det som

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg så for meg at eneste måten dette skulle funke var om han var en sjukt hissig skotte som skrek så mye at alle juniorene løp som faen (er jo stort sett juniorer vi har nå). Men det er altså ikke tilfelle?

Vi trener jo fra før av langt fra mest i tippeligaen, ei heller hardest, så om vi dropper mer enn det vi gjorde i fjor i tillegg til en vesentlig dårligere stall er det kanskje grunn til bekymring?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bra trøkk på dagens trening. Mye one touch, two touch.

 

Morten var ikke å se men det var derimot en rødhåret forsvarskjempen. Kanskje ny skotte?

 

Birger trente med fysisk trener

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

" Vi trener jo fra før av langt fra mest i tippeligaen, ei heller hardest..... "

 

Hvorfor gjør vi ikke det?

Godt spørsmål... Kultur kanskje?

Forskjell på kvalitet og kvantitet...

Trente ikke vi mer enn alle andre på La Manga i fjor?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hadde inntrykk av at vi var blant de som trente aller mest og hardest under Bob, og kan ikke skjønne at vi trener så veldig mye mindre i år. Var det ikke to økter hver dag på Malta, f.eks? Det kan jo heller ikke være lite det heller.

Endret av Norris
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aleksander Solli fra Hønefoss er vel kjempen(men kanskje ukjente skotske aner :))?

 

To små innhopp (14 min) og 8 kamper på benken for Viking i fjor.

Spilte vel så godt som alle kampene i TL for Hønefoss i 13, og har en del kamper for Enga i 11-12 ses. mest benken + noen små innhopp

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er positiv til Solli. En spiller det er typisk at STB får mer ut av enn Enga osv. Kan også bekle flere posisjoner, noe som er en fordel med tanke på den tynne stallen.

Enig. Også en spiller vi regner med som backup. Heller ikke dumt at han er norsk og ikke tar en plass på utlendingskvoten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...