Gå til innhold

Dagens Trening


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Ååååå dette er så digg å lese og se. Tenk om han kunne fått en flying start. Da er det plutselig ikke så mye som skal til før vi kaster anker på niendeplassen. (Ser ut som serien er i ferd med å dele seg på midten)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt synd at Toni blir a-lagstrener for akademiets skyld. Hvem tar over der nå? Og når Toni får sparken, som skjer til slutt, så får han ikke muligheten til å gå tilbake til akademiet sannsynligvis... Får håpe de finner en bra kar til det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Toni bør og SKAL alltid få tilbud om en plass som trener i Stabæk uansett. Men la oss først fryde oss over at vi har fått en trener som kommer til å snu skuta!

Endret av tobb
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor er du så sikker på at Toni kommer til å få sprken?

Bob er vel den eneste som ikke har fått sparken... Generelt sett sjeldent at trenere bare slutter, stort sett blir de til de får sparken

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ut som Molde taper 4-1 mot Sogndal. Jeg ønsker alt godt for Toni i morgen, men det kan jo hende at det er litt vanskeligere enn vi tror. Da håper jeg at alt det positive som er postet her kan fortsette likevel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gaute hadde ført oss til bronse året før, og vi hadde f.eks. 19 poeng etter 16 kamper i 2004. Vi ligger godt bak det skjemaet nå.

 

Formelt fikk ikke Petter sparken - siden kontrakten hans ikke ble avbrutt midtveis, men fikk gå ut - men han ønsket å være trener videre, og det ønsket ikke klubben. Det er nok som å få sparken, bare at det ikke er like plutselig som for Billy og Gaute.

 

Sammenlignet med sparkingen av Gaute var vel forresten Billys avgang superryddig. Gaute fikk vel først beskjeden fra VGs journalist, om jeg ikke husker feil?

 

 

Det motsatte av å telle opp hvor mange som har blitt sparket, er å telle opp hvor mange som har gått til tross for at klubben ville ha dem med videre, og da har vi vel bare to; JJ og BB? (Eller skal Linderoth regnes med her?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Rar diskusjon til å være denne tråden. Merkelig av Knutta å melde at de fleste trenerne har fått sparken, forøvrig.

Hehe nå tenkte jeg først og fremst på fotballtrenere som yrke og ikke Stabæk som klubb. Synes ikke det er så rsrt, men om noen har statistikk som viser motsatt så kan jeg gjerne motbevises.

Men ellers enig, ble litt OT dette:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt synd at Toni blir a-lagstrener for akademiets skyld. Hvem tar over der nå? Og når Toni får sparken, som skjer til slutt, så får han ikke muligheten til å gå tilbake til akademiet sannsynligvis... Får håpe de finner en bra kar til det!

Jeg håper den som tar over Akademiet er en som i fremtiden kan ta a-laget, når Tony må reise til Barca for å ta over skuta der :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Asante trener, men virker noe reservert i duellene.

Hvordan var treningen? spesielt til sammenlikning med tidligere treninger denne sesongen.

Jeg får ikke sett så mange treninger, men jeg fikk en god følelse av å se denne. Tone er høyt og lavt og det er et knallbra tenningsnivå. Passion!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper bare han får til en god balanse mellom tenning og ro.

 

Nytter ikke å være fullstendig "gal" til en hver tid, da blir fort noe av effekten borte.

 

Men det fikser sikkert Toni!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Dagens Trening
×
×
  • Opprett ny...