Gå til innhold

Veigar


Bendix
 Del

Anbefalte innlegg


vent litt...etter to kamper kan du ikke bedømme om veigar blir knallbra denne sesongen...

men hvis han blir knallbra, så er det helt ok for meg.

(ellers synes jeg at veigar er bra som 1.div spiller, men duger ikke som tippeliga spiller)

31082[/snapback]

 

Jeg mener det er helt feil å si. Det er klart du kan si noe om Veigar sin sesong på to kamper, alle ser jo at han spiller med en helt annen selvtillit, et annet steg og med mer vilje enn i fjor. Det er jo heller ikke vanskelig å se at han har funnet seg til rette sammen med Daniel. Alle som vet litt om fotball skjønner jo at en spiss som Veigar, som har startet sesongen med to mål, og nå har scoret mål i 5 kamper på rad, kommer til å score flere mål utover sesongen. Spesielt med tanke på at han kommer til å få en haug av sjanser, for det kommer Stabæk til å produsere. De fleste gode spillere og lag blir jo bare bedre utover i sesongen, og dette er jo et nivå Veigar mestrer til de grader. Han scoret jo 40 mål på Island på to sesonger, som midtbanespiller. Da har du målteft.

 

Han kan selvfølgelig bli skadet eller liknende, men ellers går han en fin sesong i møte.

 

Veigar er vår Romario.

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å si det sånn - Ny spiss er vel ikke prioritet når overgangsvinduet åpner igjen. Vi har 4 rimelig jevne og gode spisser som holder bra nivå i Adeccoligaen. Neste år kan vi jo kjøpe Flo. Han er god nok til Tippeligaen.

 

Det er vel andre lagdeler som er mere sårbare enn spiss-plassen...

 

Forza!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Veigar
×
×
  • Opprett ny...