Gå til innhold

Stabæk - Lsk


AndersBD
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic


Skjønner at noen har det værre i 1.gangstjenesten enn det jeg hadde.. Hadde skapinspeksjon en gang, da bokstavelig talt rant det ut av skapet når jeg åpnet døren...

24336[/snapback]

 

Skapene på Huseby er det internasjonal kvalitet over ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepp, jeg er på fisbasis. Du jobber også i forcen gjør du ikke?

 

 

Uansett, mitt lag:

 

Jon

 

IA - Mike - Muri - Bjørnar

 

Mads J - Tommy - Mads C - Torbjørn

 

Veigar - Nanne/Finsi

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mads C gikk på krykker på Lørdag - spilleklar i dag?

 

Tviler jeg på. Trente alternativt i går. Det samme gjelder Henning. Morten er på tur med U"! landslaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eller hva om de to kapteinene velger spillere til sitt lag annenhver gang før kampstart i ettermiddag? Hjemmelaget bør vel da ha fusvalg. Siden alle spillere allikevel skal kunne gå helt gratis imellom klubbene nårsomhelst, er jo dette en enkel og kjapp måte å gjøre det på. Man slipper alt dette bedritne papirarbeidet! Som alltid er jo det litt kjipt for den som blir "valgt" til sist, men men...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen vi skal banke skiten ut av det aLSKens amoraLSKe laget som for det meste har alkohoLSKadde supportere. (He-he. God på ordspill? Jeg burde vært artikkeLSKribent...)

 

Selv om det ikke akkurat blir et nabooppgjør, føler jeg at vi har det samme forholdet til Lillestrøm som Andeby har til Gåseby og som Springfield har til Shelbyville. I såfall burde det være sånn.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


maillista for stabæk supportere ansatt i forsvaret. foreløpig er det vel undertegnede og andersbd

24394[/snapback]

 

Helpdesk er forøvrig noe av det morsomste jeg vet. De tar faktisk kontroll over pc'n din via nettet og du kan se musepila di flytte seg på din skjerm etterhvert som de sliter med akkurat det samme som du ringte inn for å få hjelp til! Grisegøy.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Optimismen har overtatt her i gården, og som en følge av det kaster jeg ut følgende utfordring:

 

Noen som forbarmer seg over folk som må holde seg på jobben i dag, og ikke kan ta den lange turen til Nadderud, og som kan oppdatere oss stakkarer underveis som kampen skrider frem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Lsk
×
×
  • Opprett ny...