Gå til innhold

Stabæk - Lsk


AndersBD
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic


Som vanlig har vi null taktikk i angrep, også midtbanen virket fullstendig tilfeldig i dag.

24470[/snapback]

Litt vanskelig å spille godt med så urutinrte midtbanepar som Mike og Torbjørn. Ble bedre når Mike gikk ut og Tommy ble flyttet opp. Tommy som skjøt 10 cm over

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ååå...dette gir meg dårlig følelse. Akkurat det som fellte oss i fjor. Først så nære scoring som du kommer og så kluss i forsvaret like etter. Stemmer forøvrig ganske bra med den klisjeen om at like etter en scoring så kommer det en andre veien, bortsett fra at i Stabæk sitt tilfelle så er det ingen scoring først bare like etter vi har polert stengene.

 

Rent bortsett fra at det var en stundt mellom de to situasjonene, i alle fall 10 minutter, men siden vi ikke kjørte så hyppig oppdatering virket det kanskje som det skjedde omtrent samtidig

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kaldt og dårlig er nå min mening. De eneste som hadde utbytte av denne kampen var forsvaret og Jon. Som vanlig har vi null taktikk i angrep, også midtbanen virket fullstendig tilfeldig i dag.

 

Du la kanskje ikke merke til at Steners og Branimir storspilte på kanten i 2. omgang? Heller ei at vi spilte med Håkon!! Det er nå ganske imponerende synes nå jeg da.. Alt i alt en grei kamp.

 

Og ja, helsikes kaldt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kaldt og dårlig er nå min mening. De eneste som hadde utbytte av denne kampen var forsvaret og Jon. Som vanlig har vi null taktikk i angrep, også midtbanen virket fullstendig tilfeldig i dag.

 

Du la kanskje ikke merke til at Steners og Branimir storspilte på kanten i 2. omgang? Heller ei at vi spilte med Håkon!! Det er nå ganske imponerende synes nå jeg da.. Alt i alt en grei kamp.

 

Og ja, helsikes kaldt!

24479[/snapback]

Etter å ha tilbragt bilturen hjem med @ringo så vet jeg at det ikke kommer ett referat fra han i morgen, da han hadde glemt at han skulle i retten hele dagen. og gammeldags som han er finnes det ingen pc med nett i hans hjem.

Jeg tror ikke han hadde så mye positivt å skrive om kampen på deres vegne, jeg minnet han på at det var noen mnd'er igjen til sesongstart noe han gledet seg over :)

 

Det skal vel sies at målet til Mats J kom etter en gavepakke av dimensjoner av vår Ketchupkeeper og at det vel var det eneste Mads J gjorde den kampen, i allefall nesten.

 

Men dere hører nok mer fra @ringo når han kommers eg på jobb igjen på fredag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kaldt og dårlig er nå min mening. De eneste som hadde utbytte av denne kampen var forsvaret og Jon. Som vanlig har vi null taktikk i angrep, også midtbanen virket fullstendig tilfeldig i dag.

 

Du la kanskje ikke merke til at Steners og Branimir storspilte på kanten i 2. omgang? Heller ei at vi spilte med Håkon!! Det er nå ganske imponerende synes nå jeg da.. Alt i alt en grei kamp.

 

Og ja, helsikes kaldt!

24479[/snapback]

 

Nja, Poljac var nesten ikke synlig i første, og får godkjent i 2. En som får et enste stort minus var Eirik, har mannen hatt tidenes lengste juleferie?

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjer det noen live update noe sted?

24467[/snapback]

Du tok skjeen i egne hender skjønner jeg...

 

Så kampen og skjønner veldig godt hva han mente.

24467[/snapback]

24492[/snapback]

it's a dirty job, but somebody's got to do it

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Lsk
×
×
  • Opprett ny...