Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


IA er like viktig for Stabæk som Carragher for Liverpool!

 

Tre på mannen en kontrakt umiddelbart!

43032[/snapback]

 

 

Hvem er Carragher. Er det ikke bedre å sammenligne med én folk har hørt om?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Samma det! Som det også gikk frem av siste kamp-program; IA er en som alltid gir alt og er ett forbilde med sin "blø-for-drakta-holdning". Dette er kvaliteter Jamie Carragher også her.....

 

(Jeg hadde nettopp lest en artikkel i fotball-ekstra i Vi Menn hvor Carragher og (selvsagt) Gerrard ble trukket frem som to av de viktigste grunnene til suksessen i fjor.)

 

Jeg bare digger innsatsen og innstillingen til IA. Om ballen går litt i hytt og pine av og til er nesten bare sjarmerende!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA får store problemer med å spille seg inn i første elleveren etter prestasjonene til Markus Karlsson.

 

Men han kommer til å gjøre nytte av seg i 3. divisjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


var karlos så bra altså??

 

Savner analyse etter kampene også jeg.. Med karakterer/kommentarer til hver spiller...

Er ikke alle som kan dra på alle bortekampene.. Blir nok ikke løvham på meg i år.. ei heller MK tror jeg...

 

Ja til mere stoff (supporterstoff)!!! Ansett en skribent på 30% stilling..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA får store problemer med å spille seg inn i første elleveren etter prestasjonene til Markus Karlsson.

 

Men han kommer til å gjøre nytte av seg i 3. divisjon.

43888[/snapback]

 

 

IA kommer tilbake! Sann mine ord!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvem skal han ta plassen til?

43909[/snapback]

 

Hvem skal han ta plassen til?

43909[/snapback]

IA og Karlsson kan bytte på å sone, annenhver kamp

43910[/snapback]

 

Jeg er foreløpig ikke SÅ imponert over Karlsson....Uansett kan IA jo også spille høyre back....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvordan klarte karsson seg i alta==?

43952[/snapback]

 

Han klarte seg finfint, så ingen direkte feil. Nå skal det sies at IA og Karlsson har litt samme fremgangsmåte. "Det er ikke gøy før det blør, og det gjør ikke vondt før du ser beinet". Ganske harde i stilen. :)

 

Kan jo også nevnes at han fikk kort i den kampen, som gjør at han nå har spilt tre kamper (startet i to) fått ett rødt kort og ett gult.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvordan klarte karsson seg i alta==?

43952[/snapback]

 

Han klarte seg finfint, så ingen direkte feil. Nå skal det sies at IA og Karlsson har litt samme fremgangsmåte. "Det er ikke gøy før det blør, og det gjør ikke vondt før du ser beinet". Ganske harde i stilen. :)

 

Kan jo også nevnes at han fikk kort i den kampen, som gjør at han nå har spilt tre kamper (startet i to) fått ett rødt kort og ett gult.

43961[/snapback]

 

Rett skal være rett. Markus fikk et gult kort før han fikk direkte rødt i Porsgrunn. Dermed to gule og ett rødt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har blitt diskutert om det gule teller når man i samme kamp får rødt. Kan noen løse denne "floken"? Takk

43965[/snapback]

 

Jeg har ingen løsning, men en rask gjennomgang på nettet, viser at på Aftenposten står han oppført med 2 gule + 1 rødt, på VG står 1 gult og 1 rødt, mens TV2/nettavisen ikke har fått med seg noen gule og der står det kun 1 rødt (men de har vel ikke oppdatert etter den siste kampen)

 

Hadde vært greit å få dette avklart, ja. Så får vi håpe at det første gule kortet ikke gjelder, så lenge han fikk rødt i samme kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


stabak.no: Markus står oppført med 1 gult og 1 rødt kort. Hadde lange diskusjoner med André om dette, men han er overbevist. Er vel ingen som kan kort reglene i Norge?

43969[/snapback]

 

Får håpe de er helt sikre, så de ikke sender han utpå, når han egentlig skulle sone, for så at vi får en straff i etterhånd, f.eks. mister poeng.... Hvis man får 2 gule og dermed rødt er jeg også sikker på at det må være sånn, men han fikk gult og så direkte rødt, og da er i hvertfall ikke jeg like sikker som André.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


stabak.no: Markus står oppført med 1 gult og 1 rødt kort. Hadde lange diskusjoner med André om dette, men han er overbevist. Er vel ingen som kan kort reglene i Norge?

43969[/snapback]

 

 

Det er vel ingen som kan kortereglene bedre enn Mr. Flem i dette landet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det har blitt diskutert om det gule teller når man i samme kamp får rødt. Kan noen løse denne "floken"? Takk

43965[/snapback]

 

Jeg har ingen løsning, men en rask gjennomgang på nettet, viser at på Aftenposten står han oppført med 2 gule + 1 rødt, på VG står 1 gult og 1 rødt, mens TV2/nettavisen ikke har fått med seg noen gule og der står det kun 1 rødt (men de har vel ikke oppdatert etter den siste kampen)

 

Hadde vært greit å få dette avklart, ja. Så får vi håpe at det første gule kortet ikke gjelder, så lenge han fikk rødt i samme kamp.

43968[/snapback]

 

Har forsøkt å se på reglementet som ligger på NFFs hjemmesider (sanksjons- og protestreglement.) Det gjorde meg ikke klokere... Men jeg vil tro at det gule kortet (et halvt rødt) er sonet sammen med det gule. (Under forutsetning av at det ikke var et "direkte rødt kort" og at det faktisk finnes spesielle bestemmelser om det...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ØY - skjerpings. IA havner ikke på høyreback igjen, det sier seg selv. Ei heller på venstre. Morten og Bjørnar eier disse. Hvis noen skal ut på back så må det være Mike eller Markus.

 

Dere sier Markus var god i Alta, mye mulig det. Han har ikke overbevisst meg så langt, men blir gjerne positivt overrasket om han har snudd trenden.

 

FS

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er også imponert over backene så langt, men ikke så mye over Morrten som Bjørnar....Blir spennende og se hvordan Jønsson komponerer back-firern første gang alle er tilgjengelige og friske! Jeg vil nok ha med IA da!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


stabak.no: Markus står oppført med 1 gult og 1 rødt kort. Hadde lange diskusjoner med André om dette, men han er overbevist. Er vel ingen som kan kort reglene i Norge?

43969[/snapback]

Enig med deg..

 

Jeg mener at han tar med seg det gule videre... Karantenen var for det røde kortet som jeg mener var direkte rødt.. og blir stående med 2 gule, 1 rødt på 2,4 kamper... Hissig snitt det der..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...