Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


ffffffFAEN!!!

God bedring IA!

 

Må da være noen gamle stoppere det er mulig å hente inn for resten av sesongen? Newcastle henta inn Ronny Johnsen, som stod uten kontrakt da en av deres stoppere ble skada i fjor. Hva med Gudbrand Ensrud?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi burde hente inn en ny midtsopper for resten av sesongen!

 

For de kontraktsløse midtstopperne som surrer rundt i verden er sikkert bedre enn de som er matchet på 1. og 2. laget hele sesongen. Personlig håper jeg at Roger Nilsen gjør comeback for oss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si han så uforskammet bra ut da jeg så ham på sportene på TV2 i går kveld. Han satt på senga og hadde ingen synlige merker eller deformeringer i ansiktet. Får håpe at "innsiden" snart ser like bra ut, og at han snart er i trening igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si han så uforskammet bra ut da jeg så ham på sportene på TV2 i går kveld. Han satt på senga og hadde ingen synlige merker eller deformeringer i ansiktet. Får håpe at "innsiden" snart ser like bra ut, og at han snart er i trening igjen.

 

Han virket ¨å være ganske fornøyd med utseendet sitt selv og...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si han så uforskammet bra ut da jeg så ham på sportene på TV2 i går kveld. Han satt på senga og hadde ingen synlige merker eller deformeringer i ansiktet. Får håpe at "innsiden" snart ser like bra ut, og at han snart er i trening igjen.

 

Han virket ¨å være ganske fornøyd med utseendet sitt selv og...

 

Hehe, kjerringa sa også det... :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra http://www.stabak.no/content/view/1918/158/:

 

”Inge Andre trengte ikke opperasjon, bruddene ligger fint og vil gro av seg selv” sier en tydelig lettet medisinsk ansvarlig Tor Østhagen som ikke ønsker å spekulere i hvorvidt Inge Andre har spilt sin siste kamp for sesong."

 

Trodde ikke det var noe å spekulere i engang jeg, at det var 100% sikkert at han var ute for resten av sesongen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra http://www.stabak.no/content/view/1918/158/:

 

”Inge Andre trengte ikke opperasjon, bruddene ligger fint og vil gro av seg selv” sier en tydelig lettet medisinsk ansvarlig Tor Østhagen som ikke ønsker å spekulere i hvorvidt Inge Andre har spilt sin siste kamp for sesong."

 

Trodde ikke det var noe å spekulere i engang jeg, at det var 100% sikkert at han var ute for resten av sesongen?

 

Kolle spilte med ansiktsmaske for noen år siden ved en lignende skade som ia har. Har vel vært nevnt som en mulighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


nytter vel ikke å spille med maske når man frykter å få en smell i ansiktet. husker at morten - da han spilte med maske - virket litt redd når andre kom nær ansiktet hans. og tenk nå på iao - som går 110% inn i dueller...vet ikke om det er så bra for han eller for ansiktet hans...og selv om han driter i smerter, det kan være farlig også...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å la han spille med brudd i ansiktet, ville være helt uforsvarlig. Mannen ville jo ikke nølt et sekund med å kaste seg inn i en duell med en tankbil, om det var det som skulle til for å rydde unna. Nei, ikke lek med helsa til IA.

Greit at Kolle kunne spille med en slik maske, men han har jo aldri turt å gå i noen hodeduell uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å la han spille med brudd i ansiktet, ville være helt uforsvarlig. Mannen ville jo ikke nølt et sekund med å kaste seg inn i en duell med en tankbil, om det var det som skulle til for å rydde unna. Nei, ikke lek med helsa til IA.

Greit at Kolle kunne spille med en slik maske, men han har jo aldri turt å gå i noen hodeduell uansett.

 

Dessuten er det sikkert ikke så godt å skrike ut kommandoer til de andre på laget, når du har brukket bein i trynet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å la han spille med brudd i ansiktet, ville være helt uforsvarlig. Mannen ville jo ikke nølt et sekund med å kaste seg inn i en duell med en tankbil, om det var det som skulle til for å rydde unna. Nei, ikke lek med helsa til IA.

Greit at Kolle kunne spille med en slik maske, men han har jo aldri turt å gå i noen hodeduell uansett.

 

Ikke noe problem. IAO prøvde maske idag, som passet perfekt. Bildet er IAO på sykehuset idag med den nye masken han skal bruke mot Feite-Raymond:

 

sbmvf045p.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig, men hvis det eksempelvis tar 4 uker å gro rekker han 4 kamper, 1 mnd rekker han fortsatt 3 kamper. Noen som vet grotid på ansiktsbein?

Vanlige bein gror på 4-6 uker. Tviler på om han får slippe til i kamp før det har gått 6 uker, så kanskje siste kamp mot Kamma?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mannen ville jo ikke nølt et sekund med å kaste seg inn i en duell med en tankbil, om det var det som skulle til for å rydde unna.

Ja, jeg ser du har sett de samme bildene som verserer på nettet etter at IA har gått opp i dueller med diverse kjøretøy.

 

Skummel mann ass.

00ok073b.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ikke si jeg ble imponert av I.A s svar på spørsmålet om han har spilt sin siste kamp for Stabæk på Stabæk Spesial. Flere som reagerte litt på det heller tvetydige svaret??

 

Det var vel ikke bare tvetydig, han sa jo rett ut at han ikke visste.. Det eneste han visste var at han hadde kontrakt et år til, og det forholdt han seg til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Joa enig i det, men dersom han virkelig var innstilt på å fortsette så kunne han vel sagt det? Uansett, jeg klandrer han ikke hvis han ønsker å gå videre i karrieren, han har tjent klubben trofast i mange år. Men skulle gjerne hatt han med i mange år til...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Joa enig i det, men dersom han virkelig var innstilt på å fortsette så kunne han vel sagt det? Uansett, jeg klandrer han ikke hvis han ønsker å gå videre i karrieren, han har tjent klubben trofast i mange år. Men skulle gjerne hatt han med i mange år til...

 

Ja, og jeg tror dessverre han hadde sagt det hvis han virkelig var innstilt på å fortsette..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Joa enig i det, men dersom han virkelig var innstilt på å fortsette så kunne han vel sagt det? Uansett, jeg klandrer han ikke hvis han ønsker å gå videre i karrieren, han har tjent klubben trofast i mange år. Men skulle gjerne hatt han med i mange år til...

 

Ja, og jeg tror dessverre han hadde sagt det hvis han virkelig var innstilt på å fortsette..

IA til Brann => Martin hjem!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...