Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


Nå sa jo vitterlig Jönsson på TvBudstikka i dag, at Inge blir i Stabæk også neste år - og at de jobber med en ytterligere forlengelse med ham.

 

Synes Janne var skuffende vag angående forlengelse av kontrakten:

 

"Vi håppas vel också at vi skal kunne diskutere ytterligere framtid med Inge och forlenge". (mine uthevinger).

 

Dette virker passivt sammenliknet med den innsatsen de viste da de forlenget med Daniel. Tipper at IA blir provosert av dette.

 

I et intervju med Aftenposten 1/11 (se over) sa IA:

 

"– Jeg er i dialog med Stabæk. Enten blir det ny kontrakt, eller så skifter jeg klubb. Jeg regner med at Stabæk vil prøve å få penger for meg dersom jeg ikke forlenger"

 

Her tok altså IA feil (ser det ut til): Klubben synes det er bedre at han spiller ut kontraktern og forlater oss gratis enn at han blir solgt i vinter for en pen sum penger.

Endret av Langemann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå sa jo vitterlig Jönsson på TvBudstikka i dag, at Inge blir i Stabæk også neste år - og at de jobber med en ytterligere forlengelse med ham.

 

Synes Janne var skuffende vag angående forlengelse av kontrakten:

 

"Vi håppas vel också at vi skal kunne diskutere ytterligere framtid med Inge och forlenge". (mine uthevinger).

 

Dette virker passivt sammenliknet med den innsatsen de viste da de forlenget med Daniel. Tipper at IA blir provosert av dette.

 

I et intervju med Aftenposten 1/11 (se over) sa IA:

 

"– Jeg er i dialog med Stabæk. Enten blir det ny kontrakt, eller så skifter jeg klubb. Jeg regner med at Stabæk vil prøve å få penger for meg dersom jeg ikke forlenger"

 

Her tok altså IA feil (ser det ut til): Klubben synes det er bedre at han spiller ut kontraktern og forlater oss gratis enn at han blir solgt i vinter for en pen sum penger.

 

Jeg tror vi kan forberede oss på at IA ikke er stabækspiller i 2007, jeg tror han kommer til å være Brannspiller. Han kommer ikke til å bli i Stabæk om ikke de skriver en ny kontrakt. Men Stabæk bør være rask til å innlede samtaler med IA om de vil ha han i Stabæk. Tom S få ut fingeren ikke la den viktigste spilleren forsvinne..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå sa jo vitterlig Jönsson på TvBudstikka i dag, at Inge blir i Stabæk også neste år - og at de jobber med en ytterligere forlengelse med ham.

 

Synes Janne var skuffende vag angående forlengelse av kontrakten:

 

"Vi håppas vel också at vi skal kunne diskutere ytterligere framtid med Inge och forlenge". (mine uthevinger).

 

Dette virker passivt sammenliknet med den innsatsen de viste da de forlenget med Daniel. Tipper at IA blir provosert av dette.

 

I et intervju med Aftenposten 1/11 (se over) sa IA:

 

"– Jeg er i dialog med Stabæk. Enten blir det ny kontrakt, eller så skifter jeg klubb. Jeg regner med at Stabæk vil prøve å få penger for meg dersom jeg ikke forlenger"

 

Her tok altså IA feil (ser det ut til): Klubben synes det er bedre at han spiller ut kontraktern og forlater oss gratis enn at han blir solgt i vinter for en pen sum penger.

 

Jeg tror vi kan forberede oss på at IA ikke er stabækspiller i 2007, jeg tror han kommer til å være Brannspiller. Han kommer ikke til å bli i Stabæk om ikke de skriver en ny kontrakt. Men Stabæk bør være rask til å innlede samtaler med IA om de vil ha han i Stabæk. Tom S få ut fingeren ikke la den viktigste spilleren forsvinne..

 

Kan ikke du ringe Tom S. og fortelle han at han bør høre med IAO om han vil ha ny kontrakt? For han har sikkert ikke tenkt på det selv. Tviler på at han er like smart som deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk uten IA? Da mangler det noe. Han er jævlig nødvendig å ha i forsvare og han gjør sine medspillere trygge. IA bli hos oss:D

 

Sykt hvis han faktisk forsvinner.. Han har vært i Stabæk så lenge jeg kan huske, har liksom alltid bare vært sånn. Rart, håper inderlig at han blir, hvor rart er det ikke å se IA spille mot oss på Nadderud i den ekle rød brann drakten? Synes det var ille nok å se Martin i det og orker ikke at IA skal gå til hatlaget mitt heller(eller noen andre)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk uten IA? Da mangler det noe. Han er jævlig nødvendig å ha i forsvare og han gjør sine medspillere trygge. IA bli hos oss:D

 

Sykt hvis han faktisk forsvinner.. Han har vært i Stabæk så lenge jeg kan huske, har liksom alltid bare vært sånn. Rart, håper inderlig at han blir, hvor rart er det ikke å se IA spille mot oss på Nadderud i den ekle rød brann drakten? Synes det var ille nok å se Martin i det og orker ikke at IA skal gå til hatlaget mitt heller(eller noen andre)

 

Støttes. Hvis IA ikke blir håper jeg så intenst det blir en annen klubb enn Brann han går til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk uten IA? Da mangler det noe. Han er jævlig nødvendig å ha i forsvare og han gjør sine medspillere trygge. IA bli hos oss:D

 

Sykt hvis han faktisk forsvinner.. Han har vært i Stabæk så lenge jeg kan huske, har liksom alltid bare vært sånn. Rart, håper inderlig at han blir, hvor rart er det ikke å se IA spille mot oss på Nadderud i den ekle rød brann drakten? Synes det var ille nok å se Martin i det og orker ikke at IA skal gå til hatlaget mitt heller(eller noen andre)

 

Støttes. Hvis IA ikke blir håper jeg så intenst det blir en annen klubb enn Brann han går til.

 

Det er bare å bombadere TOM S med mail og si at IA ikke må forsvinne, de må jo snart ta en samtale med IA før det er for sent(Om det ikke er for sent allerede)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Skjerpings folkens, klart Stabæk har koll på situasjonen med IAO. Hvis han går, så skyldes det andre ting enn at vi har vært trege eller ikke gitt et godt nok tilbud.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Skjerpings folkens, klart Stabæk har koll på situasjonen med IAO. Hvis han går, så skyldes det andre ting enn at vi har vært trege eller ikke gitt et godt nok tilbud.

 

@ringo

 

Tror ikke det er tilbudet som event. vil ødelegge, men heller tregehten til Stabæk.

Jeg vet at IA og Stabæk ville ha blitt enige om kontrakten om han velger å bli.

Det jeg er redd for er at andre klubber(Brann) begynner å presse og han velger de da Stabæk har hvert for trege til å innlede samtale med IA. Samtidig som Martin også vil hause IA opp til og spille for Brann.

 

:o

Lenke til innlegg
Del på andre sider


mister vi IA blir det nedrykkskamp neste sesong frykter jeg

 

Vel, selv om IA er en av de aller viktigste vil jo et salg i vinter forhåpentligvis føre til en god slump med penger inn i klubbkassa som MÅ brukes på en god erstatter. Har ingen tro på nedrykkskamp selv om IA skulle forsvinne

Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA må bli. En vits at han ikke ble tatt ut på landslaget, selv etter alle de forfallene. Men kanskje bra for vår del, kanskje omverdenen "glemmer" ham litt (hvis de glemmer han fram til 1. februar er jeg fornøyd).

Bjørkøy? Greit nok, han er kanskje allsidig, men bedre å være jævlig god ett sted en grei mange.

Kippe? Vær så snill a, ser ikke ett argument for at han skal tas ut framfor IA. Hvertfall ikke når Hangeland og Hagen er førstevalgene. Kippe er jo en litt dårligere mellomting mellom de to.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Skjerpings folkens, klart Stabæk har koll på situasjonen med IAO. Hvis han går, så skyldes det andre ting enn at vi har vært trege eller ikke gitt et godt nok tilbud.

 

@ringo

 

Tror ikke det er tilbudet som event. vil ødelegge, men heller tregehten til Stabæk.

Jeg vet at IA og Stabæk ville ha blitt enige om kontrakten om han velger å bli.

Det jeg er redd for er at andre klubber(Brann) begynner å presse og han velger de da Stabæk har hvert for trege til å innlede samtale med IA. Samtidig som Martin også vil hause IA opp til og spille for Brann.

 

:o

 

Hva faen er det med deg? Du tror at du er en smarting som vet så mye bedre enn Schelvis? Hva tror du egentlig er grunnen til at det ikke er skrevet ny kontrakt? Tror du at Stabæk ikke vet at kontrakt går ut, eller at Schelvis er misunnelig på sveisen til IA og ikke vil ha ny kontrakt med han? Kan da ikke være så sykt vanskelig å tro at ledelsen i klubben faktisk vil det beste for laget de også!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som har en oversikt over kampene med/uten IA? For å se hvor viktig han faktisk er???

 

Alle vet vel hvordan det gikk i kampen mot Viking når han ble skadet og de neste kampene til han ble frisk. Pluss at han er topp på tv2-børsen sier vel sitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som har en oversikt over kampene med/uten IA? For å se hvor viktig han faktisk er???

 

Alle vet vel hvordan det gikk i kampen mot Viking når han ble skadet og de neste kampene til han ble frisk. Pluss at han er topp på tv2-børsen sier vel sitt.

TV2 børs er for meg ikkv værdt en dr..... og en kamp er ikke godt nok grunnlag.

Harde facts takk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Skjerpings folkens, klart Stabæk har koll på situasjonen med IAO. Hvis han går, så skyldes det andre ting enn at vi har vært trege eller ikke gitt et godt nok tilbud.

 

@ringo

 

Tror ikke det er tilbudet som event. vil ødelegge, men heller tregehten til Stabæk.

Jeg vet at IA og Stabæk ville ha blitt enige om kontrakten om han velger å bli.

Det jeg er redd for er at andre klubber(Brann) begynner å presse og han velger de da Stabæk har hvert for trege til å innlede samtale med IA. Samtidig som Martin også vil hause IA opp til og spille for Brann.

 

:o

 

Hva faen er det med deg? Du tror at du er en smarting som vet så mye bedre enn Schelvis? Hva tror du egentlig er grunnen til at det ikke er skrevet ny kontrakt? Tror du at Stabæk ikke vet at kontrakt går ut, eller at Schelvis er misunnelig på sveisen til IA og ikke vil ha ny kontrakt med han? Kan da ikke være så sykt vanskelig å tro at ledelsen i klubben faktisk vil det beste for laget de også!

 

Hvis du hadde fulgt med her over lengre tid ville du visst at "Gamlegutta" har meget god kjennskap til IA. Derfor er det bare å begynne å be for at Sch.Elvis får ut fingern...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


0,1 poeng mer per kamp med andre ord..

Mener allikevel at han er viktig, og vi må ikke glemme at Mike sannsynligvis ikke holder toppnivå mange årene til. Uten å være apokalyptisk kan det jo faktisk hende at vi ser tegn til det allerede neste sesong (fylte 35 for noen uker siden..). Behold IA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som har en oversikt over kampene med/uten IA? For å se hvor viktig han faktisk er???

 

Alle vet vel hvordan det gikk i kampen mot Viking når han ble skadet og de neste kampene til han ble frisk. Pluss at han er topp på tv2-børsen sier vel sitt.

TV2 børs er for meg ikkv værdt en dr..... og en kamp er ikke godt nok grunnlag.

Harde facts takk.

 

Tenkte at jeg skulle få en tilbakemelding på at tv2 børs er dritt, men allikevel så er han topp5 på nesten alle fotballbørsene som gjerne består av fotballeksperter og tatt ut på årets lag av mange medier. Trenger ikke å vite hvem han er engang for å skjønne at han er viktig å spiller en stor rolle for laget. Jeg skrev også i de andre kampene til han ble frisk, f.eks kampen mot Fredrikstad når de putta 2 mål på 5 min mot oss. Tror ikke at begge målene hadde kommet hvis IA hadde vært der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


0,1 poeng mer per kamp med andre ord..

Mener allikevel at han er viktig, og vi må ikke glemme at Mike sannsynligvis ikke holder toppnivå mange årene til. Uten å være apokalyptisk kan det jo faktisk hende at vi ser tegn til det allerede neste sesong (fylte 35 for noen uker siden..). Behold IA.

 

Når jeg regnet ut, så tok jeg med viking kampen som to kamper, før og etter han ble skadet. 3 poeng med ia, 0 poeng uten. Snittet med IA ble da 1,78 pr kamp. Uten IA ble snittet 1,25. Totalt 46 poeng med IA, 32 poeng uten IA. Med IA alle kamper hadde vi tatt sølv, uten IA hadde det blitt 8 plass. Men dette blir selvfølgelig bare tull.

 

Da dette ble gjort på jobb under litt strass tar jeg forbehold om regnefeil. Gidder bare ikke å dobbelt sjekke nå.

Endret av jokke
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi må tross alt stikke fingern i jorda og innse at vi har vært heldige hva angår skader denne sesongen... Om skadene til IA og Mike hadde vært mer alvorlige og om enten Veigar eller Daniel hadde blitt satt på sidelinjen over lengre periode, hadde nok utfallet fort blitt et annet i år. Brann er vel kanskje det eneste laget som har vært heldigere enn oss i år og unngått langtidsavbrekk på viktige spillere.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...