Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


Jeg skjønner hva IA mener, og det forundrer meg at ikke flere skjønner dette.

IA startet i 5 kamper for Stabæk før han ble lånt ut til Start, og da er det Start som er hans arbeidsgiver frem til sesongen er ferdig. Jeg tror alle som blir leid ut fra en arbeidgiver til en annen vil gi alt for den nye arbeidsgiveren den tiden man er leid ut. Derfor er jeg enig med IA sier at det er Start som teller akkurat nå. Det vil jo heller ikke si at han har mistet sitt blaae hjerte. Han sier videre i interjuvet at det er 100 ganger større engasjement i start. Og i Stabæk spiller man fin fotball, men det er de faste som møter opp. Det er mer trykk her, og det er et krav at Start skal være i toppen. Jeg ser ikke noe galt i det han sier her heller jeg, han forteller hvordan han føler hvordan det er i Start akkurat nå, men det er jo ikke negativt ment om Stabæk. Jeg har også pratet med IA i dag og han er forbannet på at det er en som har sent han sms og ment at han prater negativt om Stabæk. Han sier at han alldri har snakket negativt eller stygt om Stabæk.

 

Uansett hvor IA spiller neste ssesong håper jeg vi alle hyller han for det han har gjort for klubben.

Vi alle håper at den beste stopper spiller i blatt eller hva?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kommer IA tilbake er spørsmålet?? Familien har jo flyttet ned til Kristiansand. Hvor interessant vil det være for han å pendle? Kanskje vi skulle bruke starts elendige situasjon til å bytte IA med f.eks Ygor ?

Endret av blueeagle
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig med deg, LittleBlueAlien. Det kan være greit å legge litt salt til uttalelsene når de formidles av en journalist. I tillegg er det vel mange som hadde steila dersom vi hadde en spiller hos oss på utlån og denne spilleren - rett før årets viktigste kamp - uttalte at han egentlig brydde seg mer om den klubben han kom fra enn den han spilte for akkurat nå.

 

Så får tiden vise hvor blaa Inge er. Personlig hadde jeg ikke hatt noe imot å se Pontus og Inge som vårt stopperpar neste sesong.

 

Jeg har en sterk følelse at forsvaret neste år blir JIH, MMS, Pontus og Tom, og at vi aldri kommer til å se IAO i Stabæk drakt igjen.

 

Bare håper at vi får MYE penger for ham.

Mike Kjølø a??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er ganske sikker på at Inge returnerer til Stabæk, det er ikke feil isåfall.... Inge & Pontus sammen vil være sykt..... :)

 

Jeg er ikke så sikker på at Inge returnerer til Stabæk - and I don't care!

 

Jeg vil bare ha så mye penger som mulig for ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk-stopperens låneperiode i Start slutter i november, men han er usikker på hva som skjer videre. Derfor ble han igjen i Oslo mens resten av laget tok flyet sørover.

 

Det har vært spekulert i en permanent overgang til Start.

 

– Jeg må avklare min situasjon i Stabæk. Det blir nok en tur innom kontoret på Nadderud en av de nærmeste dagene, avslutter Inge André Olsen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk-stopperens låneperiode i Start slutter i november, men han er usikker på hva som skjer videre. Derfor ble han igjen i Oslo mens resten av laget tok flyet sørover.

 

Det har vært spekulert i en permanent overgang til Start.

 

– Jeg må avklare min situasjon i Stabæk. Det blir nok en tur innom kontoret på Nadderud en av de nærmeste dagene, avslutter Inge André Olsen.

 

Bla opp Start, bla opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk-stopperens låneperiode i Start slutter i november, men han er usikker på hva som skjer videre. Derfor ble han igjen i Oslo mens resten av laget tok flyet sørover.

 

Det har vært spekulert i en permanent overgang til Start.

 

– Jeg må avklare min situasjon i Stabæk. Det blir nok en tur innom kontoret på Nadderud en av de nærmeste dagene, avslutter Inge André Olsen.

 

Jeg er nesten sikker på at IA ikke blir i Start da han savner Østlandet. Men jeg er heller ikke sikker på om han blir i Stabæk.

Da tror jeg LB bør komme med noen gode ord som får Ia til å komme tilbake igjen. LB bør då sjansen til å få spilleren han lånte ut tilbake. Ikke glem at IA har hvert i Stabæk over 10 år, at han har sagt nei til andre klubber for at han ville vinne noe med Stabæk (derfor ligger det noe bak da Stabæk lånte han ut). Jeg vet at IA ønsker seg tilbake til Østlandet, men at det er LB og Stabæk som må vise interesse om det skal bli retur til Stabæk.

Alle lag kunne trengt en kriger som IA og derfor blir det forferdelig synd om han befinner seg på motsatt banehalvdel neste sesong. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er vell trening frem til starten av desember...

Jeg mener han er leid ut hele 2007. Han har vel da ferie sammen med de andre Startgutta. Uansett er nok ikke leieavtalen ute ennå (om det ikke er ut året) idet Start sikkert hadde med i avtalen at de muligens måtte spille kvalkamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da tror jeg LB bør komme med noen gode ord som får Ia til å komme tilbake igjen. LB bør då sjansen til å få spilleren han lånte ut tilbake. Ikke glem at IA har hvert i Stabæk over 10 år, at han har sagt nei til andre klubber for at han ville vinne noe med Stabæk (derfor ligger det noe bak da Stabæk lånte han ut). Jeg vet at IA ønsker seg tilbake til Østlandet, men at det er LB og Stabæk som må vise interesse om det skal bli retur til Stabæk.

 

 

 

Så lenge han har kontrakt med Stabæk, og kun er på utlån, er han uansett Stabæk-spiller. Hvilken interesse som evt. blir vist fra LB og Stabæk forandrer ikke på dette. Selvsagt vil engasjement fra klubben være viktig for IA's lyst til å fullføre kontrakten, men dette er strengt tatt ikke avgjørende. Det er fullt og helt opp til Stabæk hvorvidt de ønsker å selge ham.

 

Om IA evt. har et sterkt ønske om å komme seg bort, blir det selvsagt en vurdering av hvorvidt man er tjent med å tviholde på ham. I utgangspunktet tror jeg IA primært er interessert å spille i tippeligaen, og Starts nedrykk gjør det således betydelig mer sannsynlig at han ønsker å bli.

 

Dersom IA ønsker å spille for andre klubber på Østlandet enn Stabæk, ligger det trolig mer bak enn hva som hittil har kommet frem i klartekst. Personlig synes jeg det var litt søkt at han ble lånt ut i utgangspunktet, og ser ikke bort fra at det foreligger konflikter på det personlige plan.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da tror jeg LB bør komme med noen gode ord som får Ia til å komme tilbake igjen. LB bør då sjansen til å få spilleren han lånte ut tilbake. Ikke glem at IA har hvert i Stabæk over 10 år, at han har sagt nei til andre klubber for at han ville vinne noe med Stabæk (derfor ligger det noe bak da Stabæk lånte han ut). Jeg vet at IA ønsker seg tilbake til Østlandet, men at det er LB og Stabæk som må vise interesse om det skal bli retur til Stabæk.

 

Så lenge han har kontrakt med Stabæk, og kun er på utlån, er han uansett Stabæk-spiller. Hvilken interesse som evt. blir vist fra LB og Stabæk forandrer ikke på dette. Selvsagt vil engasjement fra klubben være viktig for IA's lyst til å fullføre kontrakten, men dette er strengt tatt ikke avgjørende. Det er fullt og helt opp til Stabæk hvorvidt de ønsker å selge ham.

 

Om IA evt. har et sterkt ønske om å komme seg bort, blir det selvsagt en vurdering av hvorvidt man er tjent med å tviholde på ham. I utgangspunktet tror jeg IA primært er interessert å spille i tippeligaen, og Starts nedrykk gjør det således betydelig mer sannsynlig at han ønsker å bli.

 

Dersom IA ønsker å spille for andre klubber på Østlandet enn Stabæk, ligger det trolig mer bak enn hva som hittil har kommet frem i klartekst. Personlig synes jeg det var litt søkt at han ble lånt ut i utgangspunktet, og ser ikke bort fra at det foreligger konflikter på det personlige plan.

 

Du må huske at fotballspillere ikke er som legoklosser du kan kjøpe og selge for å bygge et lag. Stabæk har vært flinke til å behandle mennesker, og la dem dra ut om det ikke fungerer for dem i Stabæk. Det tror jeg har vært litt av nøkkelen til suksess. Om IA ikke vil tilbake kommer han til å bli solgt. Vi kan selvfølgelig nekte han det og la han spille 2. divisjon, men det slår uansett bare tilbake på oss selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Start kommer ikke til å gjøre noe for å få Inge André Olsen til klubben:

 

http://www.budstikka.no/sec_sport/sec_stab...ticle151698.ece

"Olsen (trolig) tilbake til Stabæk":

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article95871.ece

 

Glimrende, da har vi dobbel dekning (minst) i hele forsvaret :)

Hepp,

 

Det spørs hvordan han tar det å bli benket da... Han er i bestefall 3. valg på stopperplass.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Det spørs hvordan han tar det å bli benket da... Han er i bestefall 3. valg på stopperplass.

 

@ringo

 

Enig i det, men han var den som ropte høyest på forsterkninger i vår så da får han tåle konkurranse selv også. Holder han seg skadefri i vinter, bør han vel ha en fair sjanse til å spille seg inn. Uansett tar vi ikke skade av å ha ham i stallen så lenge han oppfører seg.

 

Når det er sagt, mener jeg at vårt beste stopperpar pr idag er Pontus og MMS.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er nå ikke sikkert at karen gidder å pendle fra Søgne til Bærum nesten hver dag. Det hadde ikke forundret meg om han blir i Start, men det er jo ikke sikkert han ville spille i adeccoen heller. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er nå ikke sikkert at karen gidder å pendle fra Søgne til Bærum nesten hver dag. Det hadde ikke forundret meg om han blir i Start, men det er jo ikke sikkert han ville spille i adeccoen heller.

Dette handler ikke om hva IA vil, men at Start faktisk ikke ønsker (ikke har råd?) til å beholde ham. Låneavtalen er utgått og det har ikke kommet noe bud eller et ønske om å gå inn i en dialog med hverken Stabæk eller IA, så vidt jeg har forstått..

 

Kom gjerne tilbake, IA, hvis 2. div er interessant. Startellevern tror jeg du må jobbe hardt for.

 

Start har nå trolig "mistet" IA, Ygor og Steinar Pedersen i løpet av kort tid. Alle primært midtstoppere - det kan da umulig være en enkel oppgave å fylle hullet etter disse fort nok?.. (Adecco har riktignok kanskje ikke de tøffeste spissene å bryne seg på, men alikevel..)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er nå ikke sikkert at karen gidder å pendle fra Søgne til Bærum nesten hver dag. Det hadde ikke forundret meg om han blir i Start, men det er jo ikke sikkert han ville spille i adeccoen heller.

Dette handler ikke om hva IA vil, men at Start faktisk ikke ønsker (ikke har råd?) til å beholde ham. Låneavtalen er utgått og det har ikke kommet noe bud eller et ønske om å gå inn i en dialog med hverken Stabæk eller IA, så vidt jeg har forstått..

 

Kom gjerne tilbake, IA, hvis 2. div er interessant. Startellevern tror jeg du må jobbe hardt for.

 

Start har nå trolig "mistet" IA, Ygor og Steinar Pedersen i løpet av kort tid. Alle primært midtstoppere - det kan da umulig være en enkel oppgave å fylle hullet etter disse fort nok?.. (Adecco har riktignok kanskje ikke de tøffeste spissene å bryne seg på, men alikevel..)

 

Nå er det vel sånn at IA ikke har lyst til å spille i Adecco samtidig som Start ikke har råd til å kjøpe han fri eller lønne IA for den kvalitetsspilleren han er. Jeg er sikker på at IA vil vinne en plass i første elveren i Stabæk om han velger og komme tilbake, og det tror jeg de fleste er enige i at IA er god nok til å greie. Men jeg er ikke sikker på om IA blir og finne i vakre blaa stabækdrakta neste år. Det er flere interessante klubber som er klar for og få hans signering.

Men dette må jo LB som sørget for at IA ble leid ut og skapte mye usikkerhet rundt IA ordne opp i snarest.

Jeg håper som de fleste at Norges beste forsvarspiller vil tilbake til Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg håper som de fleste at Norges beste forsvarspiller vil tilbake til Stabæk.

 

IA er så langt fra Norges beste forsvarsspiller det går ann å komme. En gammeldags fotballspiller hvis spillestil har utspilt sin rolle i forhold til Stabæks.. Takk for alt Inge, nå kan du gå til LSK eller Kamma.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...