Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Tror det er 1. januar

 

Det er riktig.

 

Basert på IAO's lønn, alder, skadehistorikk og kvalitet tror jeg nok han har spilt sin siste kamp i den vakre drakten vår. Se opp for overgang til Start i vinter (dette er noe jeg tror, og ikke forsøk på å spre rykter).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Ser på det som en selvfølge jeg! Elsker mannen og mener absolutt han har noe å bidra med i klubben. Og nå ryker jo Mike, så da får de for faen se å beholde IA.

Han har ikke fått den tilitten han fortjener etter han signerte den lange kontrakten noen år tilbake og har nå to gode år som blaa igjen, så de håper jeg janne benytter seg av!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er helt klart veldig koselig at IAO kommer hjem igjen! Føles ikke bra å se ham i andres drakter til stadighet. Dessuten er det noe ekstraallright med ideen om at en av Godsets beste spillere nå skal forlate dem til fordel for oss, som i utgangspunktet ikke var avhengig av ham... Dobbelt bra, lissom. Blir som å sitte godt trent og spise biffmiddag med dessert foran tjukkassene på løpemaskinene på Elixia. Ai ai ai, tror jeg tar en posjon is til jeg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

og andre ikke....

 

@ringo

 

Ikke for å yppe til bråk, eller noe sånt, men det er nesten bemerkelsesvedig hvor kynisk kalde og følelsesløse enkelte her på forumet opptrer. Imponerende proffesjonelt, kan man kanskje si. Jeg tror det er slike folk som kan finne på å ha Chelsea-sympatier etc. hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

og andre ikke....

 

@ringo

 

Ikke for å yppe til bråk, eller noe sånt, men det er nesten bemerkelsesvedig hvor kynisk kalde og følelsesløse enkelte her på forumet opptrer. Imponerende proffesjonelt, kan man kanskje si. Jeg tror det er slike folk som kan finne på å ha Chelsea-sympatier etc. hehe

 

Du ypper til bråk.  Temmelig nær grensen til advarsel for personsjikane.  Men ettersom du er Buddha må du vel ha lov til å forsiktig irrettesette en guru.

 

 

Når det er sagt, så må det være lov til å ha avvikende meninger uten å bli æreskjelt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

og andre ikke....

 

@ringo

 

Ikke for å yppe til bråk, eller noe sånt, men det er nesten bemerkelsesvedig hvor kynisk kalde og følelsesløse enkelte her på forumet opptrer. Imponerende proffesjonelt, kan man kanskje si. Jeg tror det er slike folk som kan finne på å ha Chelsea-sympatier etc. hehe

 

Selv har jeg kommet til at jeg heller vil at vi skal vinne enn at vi skal ha de samme spillerne hvert år. Derfor tror jeg ikke IAO er god nok (i tillegg sutrer han hvis han ikke får spille).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan spilte IA??

 

Om mulig dårligere ballbehandling enn før oppholdet i Strømsgodset. Ble vel ikke satt på de helt store prøvene, men holdt likevel på å servere IFK ballen på sølvfat ved et par anledninger.

 

Totalt sett akkurat så dårlig som forventet, vi trenger å forsterke midtforsvaret dersom Pontus blir lenge borte.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...