Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Kanskje du skulle signere IA? ...eller er det Stabæk som venter med å tilby han ny kontrakt?

 

Jeg kan ikke skjønne at Stabæk skulle vente med å tilby IA kontrakt. Han har spilt 21 serie-kamper fra start, og en som innbytter. Tipper IA venter på avklaring om Stabæk er i TL neste år, og kanskje også om noen bedre (hvis det finnes) TL lag vil ha ham. Gikk jo stygge rykter om LSK i fjor. Det som har vært om agenten kan i hvert fall ikke ha vært grunnen til at dette har drøyd så lenge.

 

IA er uten kontrakt, men det er noe på gang. Problemet har vistnok noe med agenten til IA å gjøre. Altså ikke Stabæk sin skyld.
Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg slo av noen ord med Erik i går (tidlig på kvelden, så jeg husker mesteparten) og han sa ikke noe konkret når jeg spurte om IA, men han sa han regnet med at det gikk i orden relativt snart.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


IA på topp til han signerer ny kontrakt!

 

Nå er jeg fryktelig negativ, men når jeg forklarte IA at jeg regnet med han neste år også så bare trakk han på skuldrene og smilte skjevt... Er redd han forsvinner..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis IA forsvinner til neste år skjønner jeg ikke helt tankegangen hans.. Da er vi jo tilbake!

Men det er jo nå han er kontraktsløs. Hen avventer vel evt tilbud og velger det beste; økonomisk, sportslig og sosialt. Er bare å krysse fingre på at det blir Stabæk på ny.

Endret av kjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis IA forsvinner til neste år skjønner jeg ikke helt tankegangen hans.. Da er vi jo tilbake!

Men det er jo nå han er kontraktsløs. Hen avventer vel evt tilbud og velger det beste; økonomisk, sportslig og sosialt. Er bare å krysse fingre på at det blir Stabæk på ny.

 

Skaff gutten en penn!!!

 

(Ja, jeg tror det så enkelt. Jeg lånte en penn på Blaa før kampen i går, og fikk Stabæklars til å signe. Kostet bare 100 kroner. Så nå har jeg et SIGNERT eksempla av hans greatest hits. Med litt ølsøl...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis IA forsvinner til neste år skjønner jeg ikke helt tankegangen hans.. Da er vi jo tilbake!

Men det er jo nå han er kontraktsløs. Hen avventer vel evt tilbud og velger det beste; økonomisk, sportslig og sosialt. Er bare å krysse fingre på at det blir Stabæk på ny.

 

Skaff gutten en penn!!!

 

(Ja, jeg tror det så enkelt. Jeg lånte en penn på Blaa før kampen i går, og fikk Stabæklars til å signe. Kostet bare 100 kroner. Så nå har jeg et SIGNERT eksempla av hans greatest hits. Med litt ølsøl...)

 

Det blir avventet noe fra Stabæks side også. Ifølge Sverre Koch er de litt i tvil grunnet at det er flere andre egne juniorer som banker på dører og da er også IA litt i tvil om han kommer til å bli satset på... Tror ikke det frister han en fremtid som Holter har nå, nesten bare 2.lagskamper og benken på A-laget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan vel ikke være noen tvil om at vi må ha IA i stopperparet!

 

IA har to store svakheter. Det ene er farten (eller mangel på sådan) på banen, det andre er farten (eller mangel på sådan) han når han (ikke?) skriver under ny kontrakt. Han har ALLTID full innsats på banen, konge på hodet, bra med bena og flink til å lese spillet. Det er også morsomt å se raidene hans i angrep når de ikke jobber godt nok foran der. Jeg vil VELDIG gjerne ha han med neste år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er veldig bra. Ellers hadde vi hatt 3 midtstoppere neste år med en snittalder på ca 34 år. Generasjonsskiftet i klubben er alt annet enn mykt, når det er ca. 15 års aldersforskjell på Mike/Markus/Jeppe/Daniel/Christian/Jokke og Torbjørn/Eirik/Trond/Lasse/Morten/Bjørnar/Alan. I aldersgruppa 23-29 (primetime for fotballspillere) har vi kun Tom, Veigar, nå IA og vi har vel mista Tommy.

 

Men farta vi nå har (eller rettere sagt mangelen på) i midtforsvaret og def. midtbane er allerede problem foran neste sesong. Det kan bli en vanskelig kabal for Janne, dette. Men jeg er glad IA fortsetter. Han er kompromissløs, og vår utvilsomt beste hodespiller - i hvertfall i startellevern.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Noen som har hørt noe nytt om kontrakten til IA???

signert for 2 mnd siden!

 

2 mnd siden? Hvorfor i all verden er det hemmeligholdt? Ville han ikke ha kontrakt med en halve sesongen, eller er det noe annet rart med den? Vi har jo gått og vært redde for at han skulle dra sin vei.

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...