Gå til innhold

I A Olsen


Anbefalte innlegg


Hvis IA forsvinner er vi ferdige. Med mindre han har en hemmelig lærling vi ikke kjenner til.

Dette var vel i drøyeste laget. Jeg tror litt friskt blod kanskje er av det positive.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvfølgelige er ingen uerstattelige, og det er vanskelig å sammenlikne jobben IA har gjort med hva eventuelle andre kunne fått til, men det føles som at å miste ham ville være å miste litt av Stabæk. Liker kombinasjonen av nøkternhet, entusiasme og ork til å satse på de uslepne, og også lykkes med det

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En av de vanskeligste sakene å få hos en erstatter er nok arbeidsmengden. IA har Stabækblod i årene, og det driver ham til å jobbe litt ekstra.

 

Tviler på at en erstatter (innenfor hva vi har råd til) ville fått like gode nysigneringer som IA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tiden vil vise hva som skjer, men hva skal vi uansett med folk som vil være andre steder enn i Stabæk. Jeg tror at det er en kraft hos oss som ingen andre kan måle seg med, spesielt med alle de unge som er på vei opp. Fremtiden er litt regnbuefarget, deretter blå :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kan nok hende det blir slengt en god del penger på bordet med de nye investorene deres da.

Tja. Det var vel ti millioner øyeblikkelig, og tretti millioner over ti år. De pengene skulle selvfølgelig vi gjerne hatt, men SÅ mye penger er det vel heller ikke. Så er det overgangen fra Pride i Bærum, til bibelbeltet på Sørlandet, finansiert av gamblingpenger. Det må kunne kalles et verdivalg... Blir vel artig uansett?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Inge driver vel kanskje bare taktisk spill for å se om det er noen internt eller eksternt som virkelig vil ha han med videre og tilbyr å bidra på et eller annet vis med bedre vilkår for klubben eller han for å få han til å fortsette?

 

Jeg vet han er sørlending, men kan likevel ikke skjønne at han vil bytte til dem nå. Eller har familien tilknytning til Kristiansand kanskje?

 

Når ny stadion er på plass og vi har en forutsigbar drift (det er lov å håpe), da unner jeg Inge nye muligheter om han skulle ønske. Men nå har han et prosjekt å fullføre, dårlig tidspunkt for oss å miste han, og et litt uforløst tidspunkt for han å dra...

Endret av M-A-N
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Inge driver vel kanskje bare taktisk spill for å se om det er noen internt eller eksternt som virkelig vil ha han med videre og tilbyr å bidra på et eller annet vis med bedre vilkår for klubben eller han for å få han til å fortsette?

 

Jeg vet han er sørlending, men kan likevel ikke skjønne at han vil bytte til dem nå. Eller har familien tilknytning til Kristiansand kanskje?

 

Når ny stadion er på plass og vi har en forutsigbar drift (det er lov å håpe), da unner jeg Inge nye muligheter om han skulle ønske. Men nå har han et prosjekt å fullføre, dårlig tidspunkt for oss å miste han, og et litt uforløst tidspunkt for han å dra...

Inges kone er også fra Kristiansand. Men barna er ekte Bærums-barn. Tror ikke de røsker dem opp fra skole og nærmiljøet på Østerås kun fordi pappa har fått tilbud om y jobb.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I tillegg til at dette er investorene i "nye Start".

 

https://www.nrk.no/sport/ny-start-investor-misbrukte-grasrotpenger-1.13574198

 

"NRK har tidligere skrevet om Uranienborg Futsalklubb, som i 2014 ble ekskludert fra grasrotordningen etter å ha misbrukt nærmere én million kroner (se egen faktaboks).

 

Daværende styreleder Nesset ble den gangen holdt anonym, men siden investorens historie nå er av offentlig interesse, har NRK valgt å gå ut med navnet.

 

Grasrotpenger ment til å styrke frivillighet og sportslig aktivitet, ble isteden brukt på blant annet tipping, alkohol og privat forbruk."

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå som det ser ut til at IA kan gå til Start, slo det meg alt dette vil være et enormt tap. Birger og Trondsen var kjipe tap. Men jeg frykter at å miste IA kan gi klubben en skikkelig knekk. Har vi alternativer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå som det ser ut til at IA kan gå til Start, slo det meg alt dette vil være et enormt tap. Birger og Trondsen var kjipe tap. Men jeg frykter at å miste IA kan gi klubben en skikkelig knekk. Har vi alternativer?

Synes dette er kjempeskummelt ... å miste han vil være å miste en bærebjelke i prosjektet "holde-seg-til-ny-stadio-er-på-plass". For alt vi vet så kan jo Stabæk allerede være på jakt etter hans erstatter. Tom kan vel evt gå inn i en overgangsperiode ....
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Krysser for at IA olsen ia olsen blir sunget på stadion mot Brann! Men det er kanskje bare å drømme om, siden han ikke spiller

 

Hvis noen starter "I-A Ol-Sen - IA Olsen"-ropet føler jeg meg ganske sikker på at det får gjenklang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Noen lag et banner med "BLI IA" og heng det ved Nadderud ellernoe.

Gjør det selv da vel
Skulle gjerne gjort det hvis jeg ikke var bortreist....
Kan stille søndag kl14-15 om dette arrangeres Endret av PKhelten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

 

Noen lag et banner med "BLI IA" og heng det ved Nadderud ellernoe.

Gjør det selv da vel
Skulle gjerne gjort det hvis jeg ikke var bortreist....
Kan stille søndag kl14-15 om dette arrangeres

 

 

Er selv borte de neste to ukene, så kan ikke stille.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk beskjed av en kompis om å legge ut:

 

Det går rykter om at SS tenker å lage et banner for å få IA til å bli, og jeg håper at du kan hjelpe til å pushe på slik at SS lager banneret. Alle i styret håper veldig på at dere gjør det, det hadde vært veldig bra! Fordi IA er et følelsesmenneske så det kan faktisk ha noe å si om han blir her eller stikker til Sørlandet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

I A Olsen
×
×
  • Opprett ny...