Jump to content

Recommended Posts

27 minutter siden skrev Nr14:

Her er vel ny på vei inn så vi bør holde på det som har vært planlagt.

Javel?

Han trenger strengt tatt ikke å være i danmark for å gjøre jobben sin.

1 time siden skrev @ringo:

Han trenger strengt tatt ikke å være i danmark for å gjøre jobben sin.

Jeg har hørt at hjemmekontor skal være veldig populært for tiden.

Hjemmekontor for IA må vel bety på Brakka det. Er lyset på Brakka på?

Guest Nr14

Når er IAO sin siste arbeidsdag?

Jeg drømte i natt at Drillo blir ny sportssjef

28 minutter siden skrev SAU:

Jeg drømte i natt at Drillo blir ny sportssjef

Er du sanndrømt?

1 time siden skrev Mr. Diamond:

Er du sanndrømt?

Det har hendt 😂

Drillo kan mer om fotball en de fleste andre i Norge, men vår nye sportssjef må ha topp kontakter på overgangsmarkedet og blant agenter. Det mangler nok Drillo, som jeg ellers har stor sans for.  Han er blitt 77 og er like gammel som Joe Biden som med samme alder kanskje blir USAs neste president !  

18 minutter siden skrev Bolivar:

Drillo kan mer om fotball en de fleste andre i Norge, men vår nye sportssjef må ha topp kontakter på overgangsmarkedet og blant agenter. Det mangler nok Drillo, som jeg ellers har stor sans for.  Han er blitt 77 og er like gammel som Joe Biden som med samme alder kanskje blir USAs neste president !  

Men problemet med Drillo ville ikke vært at han er for gammel eller vet for lite eller for den saks skyld at han mangler kontakter. Problemet ville vært at han hater den type fotball som Stabæk står for, noe han alltid gir uttrykk for når han kommenterer oss.

Apropos kommentatorer, en av de beste tingene ved å se 6-2 i opptak var å høre hvor mye Semb elsket oss den sesongen – Alanzinho var 'Europas beste til å føre ball', Knudsen 'vår nye landslagskeeper', Nannskog hadde 'alltid minst en alene med keeper', etc. Husker fra den tiden at jeg ble litt glad i han pga det. Kanskje han kan bli vår nye sportssjef?

Kjenner jeg er rolig som skjæra på taket med hensyn til sportsdirektørrollen i disse dager. En coronafast IA med hjemmekontor på Brakka, og en Schelvan med bikkja i bånd i bakhånd, gjør oss godt bedekt på den plassen et par måneder fremover.

42 minutter siden skrev Offside:

Kjenner jeg er rolig som skjæra på taket med hensyn til sportsdirektørrollen i disse dager. En coronafast IA med hjemmekontor på Brakka, og en Schelvan med bikkja i bånd i bakhånd, gjør oss godt bedekt på den plassen et par måneder fremover.

Ikke for å ødelegge for deg, men IAO får lovlig innreise til Danmark fordi han har jobb i landet. 

7 minutter siden skrev Petter:

Ikke fått hørt selv ennå, men ukens Indre bane skal jeg definitivt få med meg!

Jepp!

Meget interessant. Nydelig prat med IAO som forteller om alt fra beste kjøp/salg, brynhildsen-sagaen til hvorfor stb kjøper spillere som Hou Sæther og Donkin. 

Bekrefter også at vi har lagt inn bud på en offensiv spiller fra Haugesund som fort da er Kevin Krygård. Beste med hele podden er vel hvordan han setter Svensken på plass gang etter gang.

1 time siden skrev StabækJR:

Jepp!

Meget interessant. Nydelig prat med IAO som forteller om alt fra beste kjøp/salg, brynhildsen-sagaen til hvorfor stb kjøper spillere som Hou Sæther og Donkin. 

Bekrefter også at vi har lagt inn bud på en offensiv spiller fra Haugesund som fort da er Kevin Krygård. Beste med hele podden er vel hvordan han setter Svensken på plass gang etter gang.

I videoformat også

https://www.eurosport.no/fotball/eliteserien/2020/avslorer-hvor-naer-de-var-a-selge-stabaek-spiller-i-vinter_sto7712731/story.shtml

3 timer siden skrev StabækJR:

Jepp!

Ble vel ikke bekreftet at spilleren er fra Haugesund, kun at det var en offensiv spiller?

Veldig interessant å høre på. Håper IA eller nye sportssjefen klarer å forlenge kontraktene til Hanche og Pignatel. 

Noen som vet på hvilken kanal man kan se LIVE intervjuet med IA senere i kveld?

Skal finstad ta over? Virker sånn i mangelen på gode kandidater?

19 minutter siden skrev tobb:

Skal finstad ta over? Virker sånn i mangelen på gode kandidater?

Kanskje, men var det ikke visse kriterier som feks et visst kontaktnettverk som var viktig for å få jobbe. Hva jobbet Finstad med før? Vil heller ha Schelvan isåfall.