Gå til innhold

Stabak.no


Totto
 Del

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

 

Håper det kommer noen nye spillerbilder snart, for å se JIH i RBK drakt er ikke bra.

 

Men Emil Dahle i Ham-Kam-drakt er helt ok?

 

 

Nei men nå var det JIH jeg så. Og det burde vel finnes et bilde fra før i Stabækdrakt?

Endret av SAU
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Skal jeg være helt ærlig så mener jeg at kvalitetene på artiklene og hyppigheten har dalt voldsomt etter at vi fikk ny mediesjef. Virker som hun trenger litt tid for å komme ordentlig inn i det hele, og skjønne hva som forventes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan tenke meg at Håve har hatt mye å gjøre med Kaurin-saken denne tiden. Jeg tror hun vil ha god nytte og glede av et møte med SS for å kaste litt ball om hva folk har lyst til å lese og høre om, og hvordan vi som reiser rundt på kampene og er tett på klubben kan bidra til dekningen på nettsidene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for hyggelige ord! Cudos videresendes naturligvis til bror Posse som stiller både seg selv og kamerautstyr til disposisjon til alle døgnets tider.

 

Det er også på tide å takke for et givende år i styret i Stabæk Fotball. Etter årsmøtet 25. februar er det Potter som tar over El Vara-hatten og oppgaven med å fremme supporternes interesser i de indre sirkler på brakkene. Håper du vil fortsette opprøret mot Perform :)

 

Med deg inn får du Annette Aas, en meget habil dame. God slagkraft og tydelige meninger om blant annet hvordan sponsorene skal ivaretas. Kommunikasjon er et viktig stikkord her også.

 

Valgkomiteens innstilling på stabak.no

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Elsker den nye given over nettsidene omdagen.
Det at det kommer filmer gjør det morro å klikke inn på siden.

Og det at vi nå skal få filmer "hver" dag fra LaManga er jo bare positivt for interessen og driven rundt klubben..

 

Eneste å klage på under dagens innslag er at det er musikk på intervjuet med Inge, ellers supert...

Gleder meg til å følge med fra LaManga nå

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I stedet for å gi alt av penger til klubben, stemmer jeg for å invistere i et bedre videokamera, mic og en tripod for fremtidige filmer på sabak.no. Evt også et innføringskurs i hvordan å filme.

 

Anyways, bedre en ingenting!

 

(basert på siste treningsfilm fra la manga,

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

I stedet for å gi alt av penger til klubben, stemmer jeg for å invistere i et bedre videokamera, mic og en tripod for fremtidige filmer på sabak.no. Evt også et innføringskurs i hvordan å filme.

 

Anyways, bedre en ingenting!

 

(basert på siste treningsfilm fra la manga,

Det jobbes med alt av dette via en sponsor. Opplæringa tar jeg meg av, hvis folk er happy med hvordan jeg og bror løser ting :)

 

Dere er helt supre! Stå på :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil gjerne slenge meg på skryt av oppdateringsfrekvens og innhold i det siste. Dette er på et helt annet nivå enn tidligere og meget positivt! Og når teknikken svikter, slik at høydepunkter fra HamKam-kampen lar vente på seg, er klubben raskt ute med å fortelle om det i sosiale medier og i artikler. Keep it up!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil gjerne slenge meg på skryt av oppdateringsfrekvens og innhold i det siste. Dette er på et helt annet nivå enn tidligere og meget positivt! Og når teknikken svikter, slik at høydepunkter fra HamKam-kampen lar vente på seg, er klubben raskt ute med å fortelle om det i sosiale medier og i artikler. Keep it up!

 

Støtter denne og slenger på litt til; Når man saumfarer andre klubbers nettsider og forum, både inn- og utland, så slår det meg hvor bra våre sider virkelig er. Engasjement/aktivitet på forum, samt oppdateringer fra klubb på både forum og hjemmesider. Meget bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle gjerne likt å sett de nye spillerne på stabak.no snart, må få opp spillergalleriet.
Skulle også sett et lite intervju med alle spillerne, slik vi hadde ifjor?? Eller året før, om målsetninger og litt om egenskapene og slikt

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle gjerne likt å sett de nye spillerne på stabak.no snart, må få opp spillergalleriet.

Skulle også sett et lite intervju med alle spillerne, slik vi hadde ifjor?? Eller året før, om målsetninger og litt om egenskapene og slikt

 

Vi skulle egentlig ta spillerbildene før de dro til La Manga, men da var ikke alle draktsponsorer klare. Får se hvor fort det lar seg gjøre å fikse nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mange som har en dårlig dag på jobben idag og hjemmesida følger pent opp - har ikke resultatet av dagens kamp engang 6 timer etter matchslutt!

Endret av arni
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gjør meg ingenting.. vil legge den kampen bak meg fortest mulig å konse på kampene i neste uke. Hvis det er like tafatt mot Start kan folk klikke, men blir litt mye syting nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabak.no
×
×
  • Opprett ny...