Gå til innhold

Stabak.no


Totto
 Del

Anbefalte innlegg


Fy faen for et klovneopplegg NTF er, jeg har meldt meg av nyhetsbrev og har ikke vært lest på stabak.no på flere måneder. Før avtalen med NTF var jeg innom flere ganger om dagen! Katasteofeopplegg!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men hva i helvete er det for noe slags opplegg at NTF kan bestemme hva og hvordan ting skal se ut? Når signerte klubbene fra seg selvstyreretten? Eller er det en "gode" ved å være i de to øverste divisjonene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En ting som bør kunne gjøres og for at sidene skal se litt penere ut enn det de er pr. nu er å fjerne det jeg regner med er reservert for annonser senere. Hvis man ser brann og rbk sine sider er feltet over menyen fjernet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Denne reklamen for sesongkort som rullet og gikk på Stabak.no og budstikka med teksten:

"Motgangssupporter er den største hedersbetegnelsen en fotball elsker kan få"
"er du medgangssupporter ta kontakt med Molde fotballklubb på ......"

hvor er det blitt av denne reklamen? var en av de beste jeg har sett på lang tid.
Nå er det nærmere seriestart så nå er det på tide å ta fram igjen denne synes jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel, her er hva W3 Validator synes om Stabak.no. Ringer du Perform og ber dem fikse det?

 

w3.png

 

For ordens skyld, dette er tilbakemeldingen for Fotballsupporter.no:

 

w32.png

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


En ting som bør kunne gjøres og for at sidene skal se litt penere ut enn det de er pr. nu er å fjerne det jeg regner med er reservert for annonser senere. Hvis man ser brann og rbk sine sider er feltet over menyen fjernet.

Alle reklamefelter på siden har innhold så da må det være et problem på din maskin. Mest sannsynlig Flash eller AdBlock som gjør at du ikke får opp reklame.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når jeg klikker på en lenke via mobilen, sendes jeg til mobilversjonen av forsiden. Derfra må jeg navigere meg videre, og det kan være vanskelig dersom saken ikke er helt fersk.

 

Bør man ikke heller sende brukeren rett til mobilversjonen av artikkelen man klikker på?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når jeg klikker på en lenke via mobilen, sendes jeg til mobilversjonen av forsiden. Derfra må jeg navigere meg videre, og det kan være vanskelig dersom saken ikke er helt fersk.

 

Bør man ikke heller sende brukeren rett til mobilversjonen av artikkelen man klikker på?

 

Skal sende dette videre til perform.

 

Godt poeng!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På "Stabæk Tv #12" så er de siste videoene: - Giggs om Solskjær, - Tippeligatrenerne om sin favoritt i år.
Hva har disse 2 filmene med Stabæk og Adeccoligaen å gjøre?

Er det NFF som har pålagt disse filmene å være på alle klubbene sine hjemmesider?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På "Stabæk Tv #12" så er de siste videoene: - Giggs om Solskjær, - Tippeligatrenerne om sin favoritt i år.

Hva har disse 2 filmene med Stabæk og Adeccoligaen å gjøre?

 

Er det NFF som har pålagt disse filmene å være på alle klubbene sine hjemmesider?

 

Korrekt, dette er noe NTF har lagt ut. Har spurt dem om hvorfor det ligger ute, men har ikke fått noe svar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hvorfor matrisen med spillerprofiler på forsiden mangler følgende spillere:

 

  • MA
  • Morten Thorsby
  • Suka-Suka

evt. har sistnevnte gått tapt for STB, siden han tidligere har vært der men nå er fjernet?

 

En mulig forklaring jeg kan komme på er at de tre vil få spillerprofiler når lagbildet med nye drakter blir tatt og at Suka-Suka ble fjernet fordi han kanskje ikke har A-kontrakt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En mulig forklaring jeg kan komme på er at de tre vil få spillerprofiler når lagbildet med nye drakter blir tatt og at Suka-Suka ble fjernet fordi han kanskje ikke har A-kontrakt?

 

Dette er halve forklaringen - den andre halve er at jeg som ny, frivillig og ulønnet webansvarlig for Stabæk har mye å sette meg inn i, og hvordan man oppdaterer spillerprofiler vet jeg ikke enda. Jeg tror faktisk Perform må oppdatere dem for oss.

 

Men spillerprofilene skal være oppdatert - med nye bilder med ny drakt - før sesongstart!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

En mulig forklaring jeg kan komme på er at de tre vil få spillerprofiler når lagbildet med nye drakter blir tatt og at Suka-Suka ble fjernet fordi han kanskje ikke har A-kontrakt?

 

Dette er halve forklaringen - den andre halve er at jeg som ny, frivillig og ulønnet webansvarlig for Stabæk har mye å sette meg inn i, og hvordan man oppdaterer spillerprofiler vet jeg ikke enda. Jeg tror faktisk Perform må oppdatere dem for oss.

 

Men spillerprofilene skal være oppdatert - med nye bilder med ny drakt - før sesongstart!

 

Takk!

 

Jeg er personlig veldig takknemlig for all innsats dere legger inn på frivillig basis. Skal ikke stå på dét! :)

 

I mellomtiden er det bare å glede seg til photoshoot med nye drakter ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er absurd dersom klubbene selv ikke kan oppdatere profilene for sine egne spillere.

 

Dette sendes inn til ett underselskap av Perform som heter Global Sports Media som håndterer all statistikk, nettsidene pusher dermed data fra dem. Slik at vi enkelt kan legge inn statistikk om motspillerne våre i artikler. En av fordelene med "flerbruksdrift", dette er faktisk en av de tingene med Perform som fungerer, GSM svarer raskt og er lette å få tak i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan noen vennligst forklare meg hva klubben tenker med når de kjører aprilsnarr om prisøkninger...? Riktignok blir det pinlig åpenbart mot slutten av artikkelen, men ser likevel for meg at flere kommer til å lese til ca midtveis og si "nei, blir ikke noe sesongkort på meg i år, gitt!". Litt dårlig timing å spøke med sånt i år...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan noen vennligst forklare meg hva klubben tenker med når de kjører aprilsnarr om prisøkninger...? Riktignok blir det pinlig åpenbart mot slutten av artikkelen, men ser likevel for meg at flere kommer til å lese til ca midtveis og si "nei, blir ikke noe sesongkort på meg i år, gitt!". Litt dårlig timing å spøke med sånt i år...

Tenkte akkurat det samme!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


WOAH!

 

http://www.stabak.no/news/article/l4r8gn08czdw1g39yl0eddq6v/title/velkommen-til-nadderud-stadion

 

Nye priser!

 

Stabæk Support
Over 18: 1050,-
Under 18: 950,-
Har du allerede kjøpt sesongkort og ønsker kompensasjon for det du har betalt for mye? Da kan du velge mellom følgende alternativer:
  • Du kan få et gavekort til Stabækbutikken til en verdi av MER enn det du har betalt for mye.
  • Du kan trekke fra beløpet på neste års sesongkort (for det skal du vel ha?)
  • Du kan velge å ikke gjøre noen verdens ting, og bidra til at Stabæk kan forsterkes ytterligere.
Jeg går for siste alternativ. Men om du ønsker annerledes kan du sende en epost til sesongkort@stabak.no.
Obs: Prisene her er eks billettgebyr.
Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er godt observert - og helt riktig. Klubben har inngått en avtale med Sparebank1 som gjør at vi ikke kan endre sesongkortprisen for JR Support. Men 600 kr er en veldig god pris for et helhetlig og bra opplegg med egne vakter. Og noe gratis kiosk-greier, tror jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


NTF har nå lansert iPhoneapp. I denne appen kan du velge Stabæk som klubb og da får du opp en oversiktlig visning av nyheter, videoer, spillerstall, kamper osv.

 

Appen er gratis og kan lastes ned enten ved å følge linken eller ved å søke på "NTF" i appstore.

https://itunes.apple.com/no/app/offisiell-klubb-app-for-tippeligaen/id619636911?mt=8&affId=1816152

 

Android app er fortsatt under utvikling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabak.no
×
×
  • Opprett ny...