Gå til innhold

Ang. 24 Desember


AndersBD
 Del

Anbefalte innlegg


Etter lånekontrakten har gått ut, er han jo Bosmann, så hvis han overbeviser i år, kan han jo få ny kontrakt (uten kostnad for oss). Ser i intervjuet med han i Stikka at han regner seg selv som Stabækspiller, også etter 30. november. Vi får se..!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


- Siden kontrakten min med Fredrikstad løper ut etter 2005, så vil det vel i praksis si at jeg er Stabæk-spiller på permanent basis, kommenterer Pettersen.

 

 

Midtstopperen er meget godt fornøyd med at han er blitt Stabæk-spiller.

 

 

- Jeg er veldig fornøyd og har fått et meget godt inntrykk av klubben. Jeg tror vi kommer til å få et kjempebra lag. Vi har en god blanding av rutinerte og unge spillere, sier Jørgen Pettersen.

 

 

Gutten høres jo unektelig positiv ut. Bravo!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forøvrig har Muri startet utleveringen av julepakker allerede:

 

0 - 1 LJEH. Peter Ljeh får ballen etter en utrolig miss av Gashi. Ljeh rykker fra Muri og setter ballen til side for Arason

 

Årets salg av årets nisse !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sitter å ser på den kampen. Én ting jeg er sjeleglad for, er at Bernt Hulsker ikke spiller for Stabæk. Jeg hadde vært flau over å ha en sånn type på laget. Raser og hyler hver gang han mister ballen og protesterer på absolutt alt som blir gjordt og hver eneste gang gir han dommern det onde, onde Hulsker-blikket, som minner mer om en torsk som holder på å skyte ut øyenene. For en tulling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


det onde, onde Hulsker-blikket, som minner mer om en torsk som holder på å skyte ut øyenene. For en tulling.

29344[/snapback]

Hahahaha

 

Hadde vært fett om Sammy kom inn og putta nå.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Passer perfekt sammen med Berre

29345[/snapback]

 

jaja, morten berre, som spilte (egentlig veldig dårlig) for st.pauli i 2002, og som sist var på besøk i hamburg (på indørsturneringen, med vålerenga)...jaja husker han veldig godt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forøvrig har Muri startet utleveringen av julepakker allerede:

 

0 - 1 LJEH. Peter Ljeh får ballen etter en utrolig miss av Gashi. Ljeh rykker fra Muri og setter ballen til side for Arason

 

Årets salg av årets nisse !!!

29343[/snapback]

Ikke helt enig i årets salg av årets nisse, Markus. MEN når jeg har begynt å se på hans prestasjoner i et mer objektivt lys etterhvert som tiden har gått, så synes jeg helt ærlig at vi ville ha risikert mer om han skulle ha blitt værende enn om han pigga. Han ofret ikke mye i duellen med Ljeh. Tungt å innrømme det, men..

Sorry Andrè - håper du ikke leser dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det ikke sånn at han nye fra Fredrikstad egentlig heter Jørgen Jettersen? Hvis ikke dette er tilfelle bør han skifte navn umiddelbart.

29400[/snapback]

 

hehe, neida, han heter pettersen!

 

håper dere får masse glede av han, og tror at dere kommer til å være glade for at dere gav ham kjangsen. han er ung og lovende, og tror det var med tungt hjerte å gi han beskjed om å finne en annen klubb.

 

men nå er vi så godt forspent med midtstoppere, og det ville vært synd at han han hadde slitt benken.

 

godt at jørgen fikk komme til en klubb med ambisjoner om direkte opprykk.

 

lykke til med jørgen!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men nå er vi så godt forspent med midtstoppere, og det ville vært synd at han han hadde slitt benken.

 

godt at jørgen fikk komme til en klubb med ambisjoner om direkte opprykk.

 

lykke til med jørgen!!

29604[/snapback]

 

Takk!

 

Ja, ja, det er ikke utenkelig at enden på visa blir at godeste Pettersen spiller i TL neste år, mens alle de andre "bedre" midtstopperne spiller i 1. divisjon. Men, bare så det er sagt, så er ikke FFK øverst på lista over klubber jeg ønsker et nedrykk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ang. 24 Desember
×
×
  • Opprett ny...