Gå til innhold

Follo-baneforhold


Hushovd
 Del

Anbefalte innlegg


jeg skal på follo kampen på søndag og jeg trenger litt informasjon om banen der. Er den helt ødelagt eller er den brukbar? hørte rykter om at den var som Romania- Norge i 2003...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ja, det kan bekreftes at banen er særedeles dårlig, men nå er det jo meldt fint vær helt til søndag. Vi får håpe at den går fra gult til grønt. Vi kan jo alltids male banen grønn for dere som kommer fra vestkanten..?

 

Et skikkelig stall-tips fra Fk-gutta hadde også vært hyggelig?

 

mvh Follogutt, - som fort blir yr i huet av malingslukta...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ja, det kan bekreftes at banen er særedeles dårlig, men nå er det jo meldt fint vær helt til søndag. Vi får håpe at den går fra gult til grønt. Vi kan jo alltids male banen grønn for dere som kommer fra vestkanten..?

 

Et skikkelig stall-tips fra Fk-gutta hadde også vært hyggelig?

 

mvh Follogutt, - som fort blir yr i huet av malingslukta...

31208[/snapback]

 

Et skikkelig Stall-Tips er vel at vi Harver Over dere! Og så rasker vi over grisen rett etterpå...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei. Jeg har vært her som FFK-supporter før, men har vokst opp på Ski så jeg må jo heie på Follo også. Vil dere se bilder av deres Waterloo så bare kikk på Idrettssparken. Tok bildene med et lite kamera på lørdag. Follo er tøffe og kommet for å bli. Det hjelper ikke med gamle svensker og vinglete folk fra Østfold.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei. Jeg har vært her som FFK-supporter før, men har vokst opp på Ski så jeg må jo heie på Follo også. Vil dere se bilder av deres Waterloo så bare kikk på Idrettssparken. Tok bildene med et lite kamera på lørdag. Follo er tøffe og kommet for å bli. Det hjelper ikke med gamle svensker og vinglete folk fra Østfold.

31211[/snapback]

 

 

 

Please...si det er en fleip.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå har jeg sammenlignet kvaliteten på gresset, fy faen å bra matta på nadderud er...

 

Skal vi flagge på brakkene? Er vel bare å komme tidlig så er langsiden med de flotte oransje setene våre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei. Jeg har vært her som FFK-supporter før, men har vokst opp på Ski så jeg må jo heie på Follo også. Vil dere se bilder av deres Waterloo så bare kikk på Idrettssparken. Tok bildene med et lite kamera på lørdag. Follo er tøffe og kommet for å bli. Det hjelper ikke med gamle svensker og vinglete folk fra Østfold.

31211[/snapback]

 

 

 

Please...si det er en fleip.......

31212[/snapback]

 

Stakkars hjemmelag og "hjemmetilskuere" som må på denne "stadion" hver eneste hjemmekamp... vi er heldigvis at vi å slipper unna med en kamp - EVER!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Please...si det er en fleip.......

31212[/snapback]

 

Nei, hva hadde dere ventet? Det er jo tidlig vår ennå. Nadderud er sikkert ganske lumpen å spille på også.

31213[/snapback]

 

 

Så bra, supportere på andre lag som har litt ære, trodde kanskje vi ikke ville oppleve dette i 1. div. Gleder meg til kamp, håper alle 21 av dere møter opp, så kan vi gjøre det _litt_ spennende om hvem som er best supporter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


grått gress, løpebaner, 2 moelven-brakker som VIP-tribune, 500 triste sitteplasser, ståplasser på langsida som knapt heller mot banen. Finnes det i det hele tatt wc?

 

Follo har min dypest følte medlidenhet.

 

Mortimer: Er ikke snøen gått ennå på Spydeberg?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Please...si det er en fleip.......

31212[/snapback]

 

Nei, hva hadde dere ventet? Det er jo tidlig vår ennå. Nadderud er sikkert ganske lumpen å spille på også.

31213[/snapback]

 

 

 

Kanskje Follo burde kontaktet denne mannen...:

 

 

 

Tore

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Iflg. stabak.no er det plass til 3500 tilskuere:

 

Ski Stadion har få sitteplasser, men mange ståplasser og har plass til 3000 - 3500 tilskuere. Man kan ikke forhåndsreservere billetter men kjøper på stadion kampdag.

 

Sitteplassene kan man kjøpe på forhånd, men da må man til Ski for å gjøre det, og vi skal vel ikke sitte på kamp, eller hva Mortimer?

 

Skal vi flagge på brakkene? Er vel bare å komme tidlig så er langsiden med de flotte oransje setene våre...

31215[/snapback]

 

Men hvordan man får plass til 3500 tilskuere, og alle ser hele banen, er for meg en stor gåte. Nå blir det nok ikke så mange, men er det lagt planer for hvor $$ skal stå? Viktig å sikre seg "gode" plasser. Blir det inngang 1, 2, 3, 4, 5 eller 6, og Felt A, B, C, D, E, F, G, H, I eller J? Fort gjort å gå seg bort på en så stor og prangende stadion..... Mine dype medfølelser til the Followers sendes herved!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nei, selvfølgelig skal vi ikke sitte. Synes bare det så mest gunstig ut å stå der de setene var plassert.

31262[/snapback]

Jeg ser at det er god plass foran setene, men der er det vel ikke populært at vi står..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha sett på bildet en gang til så ser jeg ingen annen mulighet enn å stå enten foren setene eller mellom dem.. hvis vi ikke skal stå på rekke å synge da...

 

noen burde tipse Follo om pall løsningen bærum brukte mot VIF i cupen.. så ser de som står bak også..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Follo-baneforhold
×
×
  • Opprett ny...