Gå til innhold

Follo - StabÆk


Blaatter
 Del

Anbefalte innlegg


FOLLO - Spiller 22 - Peter Enckell - LØØØØP OG KJØØØØP!!

31670[/snapback]

Han hadde vel ikke så mange andre ferdigheter enn farten.. og muligens noe teknikk..!! Gutte hadde ikke mye muskler!.. B)

31682[/snapback]

 

Han løp fra forsvaret og scoret - noe jeg vil kalle en helt grei egenskap i fotball...

31683[/snapback]

Joda.. Men i Tippeligaen holder bare ikke det..!! Greit at han gjorde et par gode løp nede på venstresiden, men har langt fra samme potensialet som de vingene vi allerede har i klubben..!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


FOLLO - Spiller 22 - Peter Enckell - LØØØØP OG KJØØØØP!!

31670[/snapback]

Han hadde vel ikke så mange andre ferdigheter enn farten.. og muligens noe teknikk..!! Gutte hadde ikke mye muskler!.. B)

31682[/snapback]

 

 

Da er vi enige om at han har:

1.Fart

2. Teknikk

3. og scorer mål

 

Hva er det vi mangler da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


FOLLO - Spiller 22 - Peter Enckell - LØØØØP OG KJØØØØP!!

31670[/snapback]

Han hadde vel ikke så mange andre ferdigheter enn farten.. og muligens noe teknikk..!! Gutte hadde ikke mye muskler!.. B)

31682[/snapback]

 

 

Da er vi enige om at han har:

1.Fart

2. Teknikk

3. og scorer mål

 

Hva er det vi mangler da?

31687[/snapback]

Vi "mangler" vel ingen ting, men vi HAR Chrisu, Tom, Thorbjørn, Branimir osv....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spillere som scorer mål er bra. Uansett. Om de så sitter i rullestol eller bare har én arm. Spiller 22 hos Follo var bra, blant flere. Synes til sammenligning ikke at Chrisu hadde noen stor kamp, men da han ble bytta med Torbjørn ble det ikke bedre heller.

 

Men det er vel bare som å diskutere pavens fortid i HitlerJugend å diskutere om vi vil ha ham eller ikke. Vi får ham ikke. Derfor er Chrisu best - uansett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men det er vel bare som å diskutere pavens fortid i HitlerJugend å diskutere om vi vil ha ham eller ikke.

31689[/snapback]

 

Det er selvfølgelig feil, fordi dette er et diskusjonsforum for fotball. Dessuten trenger vi ikke få ham - vi kjøper'n :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enckell kommer helt sikkert til å spille seg inn på et serie a lag etter/under sesongen etter at Follo rykker ned, men nå har ikke jeg sett han men tror rett å slett ikke at han er en spiller en toppklubb i serie a trenger

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enckell kommer helt sikkert til å spille seg inn på et serie a lag etter/under sesongen etter at Follo rykker ned, men nå har ikke jeg sett han men tror rett å slett ikke at han er en spiller en toppklubb i serie a trenger

31694[/snapback]

 

Jeg gir meg! En slik analyse kan jeg selvfølgelig ikke overgå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


FOLLO - Spiller 22 - Peter Enckell - LØØØØP OG KJØØØØP!!

31670[/snapback]

Han hadde vel ikke så mange andre ferdigheter enn farten.. og muligens noe teknikk..!! Gutte hadde ikke mye muskler!.. B)

31682[/snapback]

 

 

Da er vi enige om at han har:

1.Fart

2. Teknikk

3. og scorer mål

 

Hva er det vi mangler da?

31687[/snapback]

 

Han brakk visstnok 2 ribbein for 1 1/2 uke siden. I så fall forstålig at han skrek høyt hver gang han ble taklet.

 

Ellers må jeg si at det er virkelig moro at vi har 8 mål på 3 kamper. Stabæk er mestscorende i de to øverste divisjonene. Når kunne vi si det sist?

Endret av Thomas
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Vi folmler jævlig mye i forsvar...., uansett 3 poeng er og blir 3 poeng og denne typen kamper kommer på løpende bånd fremover... Alta blir nok litt anderledes og de har vel ikke akkurat imponert i det siste. Men vi skal ta oss i akt for ikke å gå på en Sogndal!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


....man burde jo kanskje forvente at Stabæk skulle styre og kontrollere kampen på 1-3, ihvertfall etter at Follo fikk en spiller utvist...Men som jeg har blitt fortalt var ikke dette tilfelle..

 

(Ellers apellerer jeg på det sterkeste til at Statskirken sjekker når det er fotball før de booker "Søndagsmøter" for konfirmanter! ...Stakkar meg måtte kjøre istedet for å være på/i Follo)

Endret av Blaatter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


....man burde jo kanskje forvente at Stabæk skulle styre og kontrollere kampen på 1-3, ihvertfall etter at Follo fikk en spiller utvist...Men som jeg har blitt fortalt var ikke dette tilfelle..

 

(Ellers apellerer jeg på det sterkeste til at Statskirken sjekker når det er fotball før de booker "Søndagsmøter" for konfirmanter! ...Stakkar meg møtte kjøre istedet for å være på/i Follo)

31717[/snapback]

 

Han ble utvist når det stod 2:3...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leste i VG's kampanalyse at Follo hadde føringen i kampen. Stemmer det?

31716[/snapback]

Jeg synes vi fullstendig dominerte kampen fra 2-44 minuttet i 1. omgang. Til tider var vi virkelig gode. 2. omg var en lidelse. Det virket som at gutta hadde lagt igjen hodet i garderoben. Så, ja, i store deler av 2. omgang var nok Follo det førende laget, og hadde flust av sjanser til å utlikne. Særlig han derre nr. 20 var farlig på hodet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Leste i VG's kampanalyse at Follo hadde føringen i kampen. Stemmer det?

 

Njaaa....

 

Som Lars sier så var det en periode i 2 omgang hvor follo vant "alle" duellene på midtbanen. Det skyldes vel delvis at de bevist gikk på mann og ikke ball i alle nærkampene. Den SÆRDELES svake dommeren miste kontrollen tidlig i 1 omgang og det hele ble litt tilfeldig. Follo burde antaglig hatt et par tre gule kort til og muligens et rødt tidlig i 1 omgang når spissen deres kjørte en albue i fjeset på IA. Men sånn kampen gikk så hadde det vel ikke vært helt ufortjent om Follo hadde utlignet til 3-3, men jeg føler meg ganske sikker på at vi hadde satt en til likevel.

 

Follospillerne hadde svært begrensede ferdigheter med ball, men mye muskler og mye iver. Dessuten hadde de en pansevogn på topp som fungerte som et perfekt oppspillpunkt for dem. Men dette er hverdagen i 1. div....

 

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Han brakk visstnok 2 ribbein for 1 1/2 uke siden. I så fall forstålig at han skrek høyt hver gang han ble taklet.

31708[/snapback]

Om ikke han hadde brukne ribbein på forhånd fikk han det ihvertfall da han prøvde seg på en skulder-mot-skulder duell mot Jeppe. Bang! SPLÆTT! Herlig å se noen i blaatt (hvitt for anledningen) som virkelig tråkker til!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og på Lørdag kommer Alta ... Lekegrind !

31706[/snapback]

 

Alta dro en lang vei for å bli jula opp av høne foss 4-0

 

Den turen må de ta på lørdag også, da ribbet for selvtillit. Det passer utmerket

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og på Lørdag kommer Alta ... Lekegrind !

31706[/snapback]

 

Alta dro en lang vei for å bli jula opp av høne foss 4-0

 

Den turen må de ta på lørdag også, da ribbet for selvtillit. Det passer utmerket

31763[/snapback]

1. Alta slapp vel å dra så veldig langt, da kampen ble spilt i Alta.

2. Undervurdering er gøy. Hilsen Træff.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


31763[/snapback]

1. Alta slapp vel å dra så veldig langt, da kampen ble spilt i Alta.

2. Undervurdering er gøy. Hilsen Træff.

31765[/snapback]

 

Alta er et lag man bør slå, - men tror ikke jeg kommer til å være så kjepphøy foran noen kamper i år. Vi har litt for mye å tape.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Follo - StabÆk
×
×
  • Opprett ny...