Gå til innhold

Stabæk På Topp!


Blaatter
 Del

Anbefalte innlegg


Er faktisk på topp ennå....gudene vet om vi er etter kampen idag...

FFK pleier å floppe når de får lukten av serieledelsen

 

FFK har ikke vunnet i Stavanger siden 1987 :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noe som er interessant er: hva er best psykisk for oss m.t.p kamputfallet i dag?

 

Hvis FFk vinner er vi utfordrere igjen, noe som kanskje vil gjøre oss godt. Men samtidig møter vi et veldig revansjesugent Viking lag.

 

Hvis Viking vinner leder vi fortsatt serien, og har det samme presset som mot Vålerenga og Tromsø. Men da vil også Viking kanskje ta det litt lettere på oppgaven på søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var en deilig kamp! Så bittert at jeg ikke kunne være der, men sang fra sofaen så godt jeg kunne! OPP Stenvoll, OPP Andersson, OPP Nannskog, OPP Alanzinho og OPP Nannskog!!!!!!!!

 

OPP HELE STABÆK!

Endret av Dancin' Devil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har i øyeblikket 28 p på 14 kamper. Det blir et snitt på 2p pr kamp. Om dette fortsetter ender vi på 52 poeng, noe som i varierende grad ender med gull. Uansett ser det særdeles lyst ut nå.

 

Jeg antar at Fredrikstad nå begynner på nedturen. Tromsø er like bak men jeg tror ikke de heller holder inn. Derimot kan fremdeles Viking , Brann , Vålerengen og RBK få noen fantastiske sluttspurter. Vi skal på bortebane mot tre av dem ..

 

Det blir en spennende høst!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg antar at Fredrikstad nå begynner på nedturen.

Det understøttes vel ved at Tarik drar til Herenveen. Både FFK og Tromsø skal vel ut i en del interne kamper mot de andre antatt medaljeutfordrerne nå. Vi har de vanskligste utfordrerene spredt litt utover, men med en knallhard avslutning. Forhåpentligvis har vi en liten ledelse inn mot de 3 siste kampene (Viking B, Enga H og Tromsø B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De lagene som nevnes som knallhard avslutning ligger midt på tabellen bortsett fra Tromsø. Det er vel an avsluttning på det jevne.

Nå forventer jeg at Viking og Enga spiller seg oppover på tabellen utover høsten, samtidig som Viking og Tromsø er lag vi tradisjonelt sliter mot på bortebane.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg antar at Fredrikstad nå begynner på nedturen.

Det understøttes vel ved at Tarik drar til Herenveen. Både FFK og Tromsø skal vel ut i en del interne kamper mot de andre antatt medaljeutfordrerne nå. Vi har de vanskligste utfordrerene spredt litt utover, men med en knallhard avslutning. Forhåpentligvis har vi en liten ledelse inn mot de 3 siste kampene (Viking B, Enga H og Tromsø B)

Sjansene øker for at denne holder på topp hele sesongen nå. Helstad gone, who is next.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg antar at Fredrikstad nå begynner på nedturen.

Det understøttes vel ved at Tarik drar til Herenveen. Både FFK og Tromsø skal vel ut i en del interne kamper mot de andre antatt medaljeutfordrerne nå. Vi har de vanskligste utfordrerene spredt litt utover, men med en knallhard avslutning. Forhåpentligvis har vi en liten ledelse inn mot de 3 siste kampene (Viking B, Enga H og Tromsø B)

Sjansene øker for at denne holder på topp hele sesongen nå. Helstad gone, who is next.

Med Helstad ut og Ighalo inn fremstår Brann som mer usikre enn før, og tror ikke Ighalo kan erstatte Helstad 100% denne sesongen. Lyn virker også svekket. Da satser vi på et salg av TILs Moldskred eller Reginiussen, så begynner det å ligne noe :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg antar at Fredrikstad nå begynner på nedturen.

Det understøttes vel ved at Tarik drar til Herenveen. Både FFK og Tromsø skal vel ut i en del interne kamper mot de andre antatt medaljeutfordrerne nå. Vi har de vanskligste utfordrerene spredt litt utover, men med en knallhard avslutning. Forhåpentligvis har vi en liten ledelse inn mot de 3 siste kampene (Viking B, Enga H og Tromsø B)

Sjansene øker for at denne holder på topp hele sesongen nå. Helstad gone, who is next.

Med Helstad ut og Ighalo inn fremstår Brann som mer usikre enn før, og tror ikke Ighalo kan erstatte Helstad 100% denne sesongen. Lyn virker også svekket. Da satser vi på et salg av TILs Moldskred eller Reginiussen, så begynner det å ligne noe :)

 

Molskred er i Branns sikte, tror nok han forsvinner dit

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Molskred er i Branns sikte, tror nok han forsvinner dit

Brann henter neppe både Igalho og Moldskred. Jeg håper forøvrig Udinese overbyr Brann ang personlige betingelser og at Igalho går ut av landet. Tromsø har forøvrig sagt at Moldskred ikke er til salgs til andre i Tippeligaen (så var det dette med å drive opp prisen..)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Liten mulighet for at FFK går forbi i dag, så opp med seg... Sees snart!

 

Vanskelig å håpe på noe annet 0-0 her. Likefult er det jo rasende festlig at korthuset Brann har mistet fotfestet, så et nytt knusende tap vil jo garantert gi en underholdningsverdi i etterkant. Det hadde jo forsåvidt også vært fint om form-kurven til FFK fikk et nytt skudd for baugen, men å håpe på Brann-seier er jo umulig, med mindre de spiller mot VIF. Tror jeg ønsker meg en kamp med mye kort og dårlig spill. 0-0 hadde vært max valuta for denne gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Molskred er i Branns sikte, tror nok han forsvinner dit

Brann henter neppe både Igalho og Moldskred. Jeg håper forøvrig Udinese overbyr Brann ang personlige betingelser og at Igalho går ut av landet. Tromsø har forøvrig sagt at Moldskred ikke er til salgs til andre i Tippeligaen (så var det dette med å drive opp prisen..)

 

Igahlo er så og si klar for Brann. Spill i CL er den største grunnen til at han drar netopp dit.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Molskred er i Branns sikte, tror nok han forsvinner dit

Brann henter neppe både Igalho og Moldskred. Jeg håper forøvrig Udinese overbyr Brann ang personlige betingelser og at Igalho går ut av landet. Tromsø har forøvrig sagt at Moldskred ikke er til salgs til andre i Tippeligaen (så var det dette med å drive opp prisen..)

 

Igahlo er så og si klar for Brann. Spill i CL er den største grunnen til at han drar netopp dit.

 

Og så feil kan man ta -

Hipp hurra ;)

 

Edit: det var i grunn ikke meningen å bringe denne på forsiden før om ca 6t og 45 min .. ;)

Endret av sauen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom man ser på antall oppnåelige poeng i resten av serien, er det mange lag som når virkelig sliter om de fortsatt ønsker å henge med i gullkampen. Nedenforstående tabell er antall oppnåelige poeng i TL08. Serievinneren må sannsynligvis har et sted mellom 50 og 52 poeng. Dvs at BG og Enga egentlig ikke tåler flere tap, mens Brann, RBK, Viking og Lyn kan tåle 1 tap til. FFK og TIL ser utvilsomt ut til å bli våre sterkese konkurrenter, og de vil også tåle et par tap fremover.

Vi har 11 kamper igjen, vi må ta 20p til, dvs 1,8 p pr kamp. Hittil har vi tatt 2,1 p pr kamp. Om vi fortsetter i samme spor, blir det gull. 20 p kan f.eks oppnås med 6-2-3 i resterende kamper.

 

 

Stabæk 31 - 64

Tromsø 28 - 61

Fredrikstad 30 - 60

Lyn 24 - 54

Viking 24 - 54

Rosenborg 21 - 54

Brann 23 - 53

Vålerenga 22 - 52

Bodø/Glimt 22 - 52

Strømsgodset 19 - 49

Molde 18 - 48

Lillestrøm 18 - 48

Aalesund 13 - 43

HamKam 9 - 39

 

Resterende kamper

RBK B

AaFK B

Lyn H

LSK B

Godset H

Viking B

Molde H

HamKam H

Brann B

Enga H

TIL B

 

En god start er å vinne hjemmekampene. Da trenger vi bare 5 p på bortebane. Om gutta gjør jobben mot RBK og AaFK, holder med med seier i resterende hjemmekamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk På Topp!
×
×
  • Opprett ny...