Gå til innhold

Stabæk På Topp!


Blaatter
 Del

Anbefalte innlegg


Langt nede på side 2. Skjerpings.

 

 

Gå inn på "My contols", deretter "Board Setting" og velge 40 på "Number of topics to show for each forum page".

 

Så slipper du at denne tråden ofte havner på side 2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Langt nede på side 2. Skjerpings.

 

 

Gå inn på "My contols", deretter "Board Setting" og velge 40 på "Number of topics to show for each forum page".

 

Så slipper du at denne tråden ofte havner på side 2.

 

Det er jo juks! :rolleyes::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Langt nede på side 2. Skjerpings.

 

 

Gå inn på "My contols", deretter "Board Setting" og velge 40 på "Number of topics to show for each forum page".

 

Så slipper du at denne tråden ofte havner på side 2.

 

Det er jo juks! :rolleyes::lol:

 

 

 

Dessuten bør jævelen ligge på TOPP, ikke langt nede på side 1 eller enda verre side 2.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Langt nede på side 2. Skjerpings.

 

 

Gå inn på "My contols", deretter "Board Setting" og velge 40 på "Number of topics to show for each forum page".

 

Så slipper du at denne tråden ofte havner på side 2.

 

Det er jo juks! :rolleyes::lol:

 

 

 

Dessuten bør jævelen ligge på TOPP, ikke langt nede på side 1 eller enda verre side 2.

 

Bare jeg som synes at "jævelen" burde fjernes. Det er jo bare en overskrift uten innhold. Slik som det klages hver gang noen oppretter en "unødvendig" tråd på forumet så burde denne blitt drept for lenger siden.

 

Elsker Stabæk. Elsker at vi er på topp og kommer til å ta gull, men skjønner ikke vitsen med denne tråden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skal pokker ikke påstå at tråden er "dyp" eller full av innhold, men det er snart 75.000 som har lest innlegg og 770 som har skrevet. Den ble opprettet når vi lå i Adecco (for de som husker hva det er)..., og tydeligvis skaper den en eller annen form for engasjement!

 

Jeg lover å ikke legge meg ned å gråte om den blir slettet, men det er jo en ganske uskyldig sak, og LAANGT fra den dølleste tråden som har blitt opprettet.

 

Jeg for min del, digger å bli minnet på at Stabæk LEDER Tippeligaen! ( og det er 3 kamper igjen!!)

 

Alltid Uansett!!

 

:) :) :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nåja, double meg både her og der. Vi vinner hvertfall serien, og da er ikke seier i cupfinalen så veldig viktig. Ennå.

 

Forhåpentligvis vinner vi serien allerede i Bergen på søndag (i det minste fortsetter å ligge seks poeng og en haug med mål foran). Har ingen forståelse for folk som helst vil holde spenningen i hevd frem til siste hjemmekamp. Jeg vil ha gull, ikke perfekt dramaturgi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For øyeblikket er vi det laget som har...

sluppet inn minst ( takk Molde :) )

scoret mest

toppscoreren (1. og 2. plass)

assistkongen

poengplukkern (1. 2. og 3. plass)

 

samtidig lederen vi serien og er i cupfinalen. Noe jeg har glemt?

 

EDIT: kan vel ta med at vi leder bortetabellen og hjemmetabellen også

 

Lykke til ikveld!

Endret av BlaaDrømArena
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk På Topp!
×
×
  • Opprett ny...