Gå til innhold

Stabæk På Topp!


Blaatter
 Del

Anbefalte innlegg


Hepp,

 

Sandefjord får "alltid" (3 av de 4 siste sesongene) en downperiode i august/september, jeg er derfor temmelig sikker på at de kommer til å falle av etterhvert i år også... Det er igrunn greit, så kan vi og Bryne gjøre opp om 1 plassen.

 

Når det er sagt så kommer vi sikkert til å gå på noen smeller vi også, og skal jeg våge meg på et tips så tror jeg det første tapet kommer 20/6 hjemme mot Skeid...

 

Ellers er det nok bare Stabæk som kan hindre at Stabæk rykker opp...

 

@ringo

Onsdag full, gjør torsdag vond!

36430[/snapback]

 

Det er de smellene jeg virkelig håper vi unngår - ihvertfall 20/6 mot Skeid...Da har jeg nemlig med en kunde-jævel som heier på Torshov, og jeg har vært liitttt breial allerede...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Og jeg har en kollega som kommer til å gå å synge SaSaSa BraBraBra i ukesvis etterpå.... Husker godt hvordan VIF folket her på jobben fikk gjennomgå når skied vippet dem ut av cupen for et par sesonger siden....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Og jeg har en kollega som kommer til å gå å synge SaSaSa BraBraBra i ukesvis etterpå.... Husker godt hvordan VIF folket her på jobben fikk gjennomgå når skied vippet dem ut av cupen for et par sesonger siden....

36433[/snapback]

Ditt neste innlegg er nr. 944. Bli ikke overrasket om det står en Porche 944 utenfor jobben din i ettermiddag. Moderator er flink til å markere begivenheter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ditt neste innlegg er nr. 944. Bli ikke overrasket om det står en Porche 944 utenfor jobben din i ettermiddag. Moderator er flink til å markere begivenheter.

36465[/snapback]

Da lurer jeg på hva du fikk siden du tross alt hadde et litt artig jubileum selv med den posten......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sandefjord har nå vunnet 7 kamper på rad. Det er med andre ord på tide at de går på en liten smell, om så en liten halvsmell av en uavgjort. Pors har vist seg som et mye bedre lag enn det jeg trodde, og særlig hjemme er de vanskelige å slå.

 

Derfor;

Pors Grenland-Sandefjord 1-1

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sandefjord har nå vunnet 7 kamper på rad. Det er med andre ord på tide at de går på en liten smell, om så en liten halvsmell av en uavgjort. Pors har vist seg som et mye bedre lag enn det jeg trodde, og særlig hjemme er de vanskelige å slå.

 

Derfor;

Pors Grenland-Sandefjord 1-1

36479[/snapback]

 

 

De vil fortsatt passere oss...- fortsatt svært midlertidig! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sandefjord har nå vunnet 7 kamper på rad. Det er med andre ord på tide at de går på en liten smell, om så en liten halvsmell av en uavgjort. Pors har vist seg som et mye bedre lag enn det jeg trodde, og særlig hjemme er de vanskelige å slå.

 

Derfor;

Pors Grenland-Sandefjord 1-1

36479[/snapback]

 

 

De vil fortsatt passere oss...-

36481[/snapback]

 

Vi ser hva du skriver....

 

Men vi liker det ikke!

Endret av I A Hagen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg liker det faen ikke sjøl jeg...Det er derfor jeg forbereder folket...

36501[/snapback]

Vi kan fortsatt håpe at Pors tar poeng fra Sandefjord.

36506[/snapback]

 

Og det er slett ikke umulig..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk 9 7 2 0 20 8 23

Sandefjord 9 7 2 0 19 7 23

Bryne 9 6 3 0 22 9 21

Pors Grenland 9 4 3 2 10 9 15

Moss 9 3 4 2 9 7 13

Strømsgodset 9 3 3 3 12 11 12

Sogndal 9 4 0 5 16 18 12

Hønefoss 9 3 2 4 11 11 11

Skeid 9 3 2 4 13 14 11

Tønsberg 9 3 1 5 13 14 10

Mandalskam. 9 2 4 3 12 13 10

Hødd 9 3 1 5 11 12 10

Kongsvinger 9 3 1 5 9 15 10

Alta 9 2 1 6 12 20 7

Follo 9 1 3 5 9 18 6

Løv-Ham 9 1 2 6 7 19 5

 

 

Godt!

 

Er det forresten noen som har ett nettsted hvor det er mulig å bare kopiere tabellen rett inn slik at tabulatorer etc blir riktig??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På tide å slippe løs denne tråden tror jeg. Sandefjord leder 1-0, Bryne 3-0 til pause. Skal vel litt til hå beholde tabelltoppen etter denne dagen. Moss derimot leder 2-0

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sandefjord ga fa seg 2 poeng og vi har muligheten til og stikka fra og ta tabelltopp alene!!!

 

Det er fortsatt 7 poeng ned til 4rd plass!!!

 

Stabæk vinner mot MK 23 juni og tar alle poengene!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Derfor;

Pors Grenland-Sandefjord 1-1

36479[/snapback]

Told ya...

36765[/snapback]

 

og det betyr at vi må la denne tråden få "hvile" litt. Vi er ikke på topp, om enn midlertidig....

 

Noen som tar ansvaret og løsner den fra "prioritert"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Derfor;

Pors Grenland-Sandefjord 1-1

36479[/snapback]

Told ya...

36765[/snapback]

 

og det betyr at vi må la denne tråden få "hvile" litt. Vi er ikke på topp, om enn midlertidig....

 

Noen som tar ansvaret og løsner den fra "prioritert"?

36786[/snapback]

 

Vi leder vel fortsatt på tilskuerantall-tabellen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

og det betyr at vi må la denne tråden få "hvile" litt. Vi er ikke på topp, om enn midlertidig....

36786[/snapback]

Synes nesten den kan være på 1. siden uansett jeg.....

36940[/snapback]

 

Vi bryr oss vel ikke om målforskjellen så lenge vi skal/(kan) slå Bryne på bortebane?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har en god følelse foran kveldens kamper. Tror vi har lettest motstand av topplagene, og en rekke aviser har i likhet med meg tippet en god del U. Da posten har havnet langt ned på sidene tar jeg sjansen på å hente den opp på førstesiden igjen slika at den blir lettere å finne igjen :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er det samme for meg om vi ligger på 1. eller 2. plass. Begge gir jo direkte opprykk og det holder egentlig for meg. Så er man på 2. plass er man litt på topp alikevel mener jeg da.

Bryne vs Hønefoss blir spennende. Bryne har spilt tre kamper på rad uten seier, Hønefoss vant på Lerkendal; det kan slå ut begge veier. Går Bryne i kjeller`n banker de Hønefoss. Får Hønefoss en god start vil det mentale overtaket bli stort mot usikre Brynespillere

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk På Topp!
×
×
  • Opprett ny...