Gå til innhold

Stabæk På Topp!


Blaatter
 Del

Anbefalte innlegg


Hvis Thomas fortsetter der han slapp i dag kan det jo bli en rett så trivelig sommerpause med antydninger av en luke. En luke som skulle vært åpnet i dag! POOOOOKKKKKKKKEEEERRRRRR

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk til topps!

 

Håper aldri denne tråden heretter blir å finne noe annet sted enn på side 1!

Velkommen tilbake!

 

Det er det samme for meg om vi ligger på 1. eller 2. plass. Begge gir jo direkte opprykk og det holder egentlig for meg. Så er man på 2. plass er man litt på topp alikevel mener jeg da.

 

Jeg er ikke enig. Jeg vil VELDIG gjerne at vi vinner hele driten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare to dager siden vi inntok tabelltoppen, og tråden er allerede på side 2!  Kan noen låse tråden på 1. siden?

41114[/snapback]

 

 

Jeg er i mot låsing. Det som skjer er at aktiviteten i en så VIKTIG tråd daler tragisk. Vi burde klare å holde liv i denne ved hjelp av engasjement og tiltak!

 

Er folk enige?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I 2004 tapte Ålesund hele 8 kamper. Havnet på totalt 64 poeng. Men hadde allikevel 11. poengs margin ned til 3. plassen.

 

2003: 2. plass fikk 62 poeng. 3. plass fikk 61 poeng.

 

2002: 2. plass fikk 64 poeng. 3. plass fikk 60 poeng.

 

2001: 2. plass fikk 62 poeng. 3. plass fikk 60 poeng.

 

I 2000 var det kun 14 lag i serien.

 

Det vil si at vi normalt skal kunne klare opprykk med 62 poeng. Da manger vi kun 25 poeng.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I 2004 tapte Ålesund hele 8 kamper. Havnet på totalt 64 poeng. Men hadde allikevel 11. poengs margin ned til 3. plassen.

 

2003: 2. plass fikk 62 poeng. 3. plass fikk 61 poeng.

 

2002: 2. plass fikk 64 poeng. 3. plass fikk 60 poeng.

 

2001: 2. plass fikk 62 poeng. 3. plass fikk 60 poeng.

 

I 2000 var det kun 14 lag i serien.

 

Det vil si at vi normalt skal kunne klare opprykk med 62 poeng. Da manger vi kun 25 poeng.

41784[/snapback]

8 hjemmekamper, 3 poeng i hver, det kan holde med å vinne hjemme - så kan vi tape borte. Det virker dog som om det er lettere å vinne borte enn hjemme i år... Da får vi bare vinne alt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har kikket litt på historikken og funnet følgende:

- gj.snittlig poengsum for 2. plass i 1. div er 62 poeng (for de 10 siste sesonger, har tatt høyde for den gamle 14-lag ligaen)

- ingen lag gått glipp av opprykk med 64 poeng

 

Jeg har for sikkerhets skyld budsjettert med 66 poeng, og det greier vi selv med 3 tap og 2 uavgjort i de resterende kampene. Med Hønefoss, Follo og Alta som de neste motstanderne burde vi komme rask inn i flyten etter ferien.

 

Dette virker lovende!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bryne og Sandefjord har tradisjonelt sett slitt i høstsesongen så dette lover bra

41896[/snapback]

 

det ville jeg ikke regnet med

41897[/snapback]

Hva ville du ikke ha regnet med? At Bryne og Sandefjord tradisjonelt har slitt på høsten, eller at dette lover bra...?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bryne og Sandefjord har tradisjonelt sett slitt i høstsesongen så dette lover bra

41896[/snapback]

 

det ville jeg ikke regnet med

41897[/snapback]

Hva ville du ikke ha regnet med? At Bryne og Sandefjord tradisjonelt har slitt på høsten, eller at dette lover bra...?

41911[/snapback]

 

 

Jeg ville ikke regnet med at Bryne og Sandefjord kommer til å slite i høst

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tar ingenting på forskudd. Men ingen kan si imot at det ser bra ut for stabak om dagen. De har i tillegg alt i sine egne hender nå med hjemmekamper igjen mot alle de beste lagene. jeg tror også at stabaek kommer til å bli bedre spillemessig i høstsesongen når karsson, jokke og alahn får trent godt og kommet inn i laget. Men man skal ta ingenting på forskudd!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bryne og Sandefjord har tradisjonelt sett slitt i høstsesongen så dette lover bra

41896[/snapback]

 

det ville jeg ikke regnet med

41897[/snapback]

Hva ville du ikke ha regnet med? At Bryne og Sandefjord tradisjonelt har slitt på høsten, eller at dette lover bra...?

41911[/snapback]

 

 

Jeg ville ikke regnet med at Bryne og Sandefjord kommer til å slite i høst

41934[/snapback]

Jeg skjønte det... Skulle bare ymte frempå at det ikke går an å tvile på noe som har skjedd, selv om det ikke betyr at det trengerå skje igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det greieste er vel å gi alt i hver kamp. Både på banen og på tribunen. Og så er det god trening til tippeligaen neste år. Når ikke alle lagene legger seg bakpå og nedpå og dommerne er bare dumme... (OK dommerne er alltid dumme.)

Bryne og Sandefjord har tradisjonelt sett slitt i høstsesongen så dette lover bra

41896[/snapback]

 

det ville jeg ikke regnet med

41897[/snapback]

Hva ville du ikke ha regnet med? At Bryne og Sandefjord tradisjonelt har slitt på høsten, eller at dette lover bra...?

41911[/snapback]

 

 

Jeg ville ikke regnet med at Bryne og Sandefjord kommer til å slite i høst

41934[/snapback]

Jeg skjønte det... Skulle bare ymte frempå at det ikke går an å tvile på noe som har skjedd, selv om det ikke betyr at det trengerå skje igjen.

41974[/snapback]

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk På Topp!
×
×
  • Opprett ny...