Gå til innhold

Stabæk På Topp!


Blaatter
 Del

Anbefalte innlegg


Nå var tråden langt nede på side 2 igjen gitt. Opp. Opp.

 

Så korte sider dere har'a! Denne ha'kke vært i nærheten av side 2 hos meg.

 

Number of posts to show for each topic page 40

Number of topics to show for each forum page 40

 

Opp igjen... alltid, uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå var tråden langt nede på side 2 igjen gitt. Opp. Opp.

 

Så korte sider dere har'a! Denne ha'kke vært i nærheten av side 2 hos meg.

 

Number of posts to show for each topic page 40

Number of topics to show for each forum page 40

Opp igjen... alltid, uansett!

 

Ja - jeg har korte sider (standard). Og nå var denne tråden på vei ned på side 2 igjen, gitt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flytter denne litt opp jeg, men stiller samtidig et spørsmål - hvis det er greit da?

 

Hva faen gjør vi nå? Vi er kommet til madag kveld og har vel aldri følt at tidsrommet til neste kamp har vært så stort som det er nå. Sitter liksom bare å venter, når man i tillegg vet at det snart dukker opp en 2 ukers pause, kan det fort gå en mnd før vi er klarer - det er faen meg lenge til det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flytter denne litt opp jeg, men stiller samtidig et spørsmål - hvis det er greit da?

 

Hva faen gjør vi nå? Vi er kommet til madag kveld og har vel aldri følt at tidsrommet til neste kamp har vært så stort som det er nå. Sitter liksom bare å venter, når man i tillegg vet at det snart dukker opp en 2 ukers pause, kan det fort gå en mnd før vi er klarer - det er faen meg lenge til det!

 

 

 

må si meg helt enig i det du skriver der du ;) får bare nyte det å se på tabbelen da :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Flytter denne litt opp jeg, men stiller samtidig et spørsmål - hvis det er greit da?

 

Hva faen gjør vi nå? Vi er kommet til madag kveld og har vel aldri følt at tidsrommet til neste kamp har vært så stort som det er nå. Sitter liksom bare å venter, når man i tillegg vet at det snart dukker opp en 2 ukers pause, kan det fort gå en mnd før vi er klarer - det er faen meg lenge til det!

 

Det er med følelse av fortvilelse jeg tenker på november. Og desember. Og januar. Og februar. Og mars. Jeg innrømmer at dette er første sesongen jeg er en fanatisk supporter, selv om jeg har fulgt Stabæk i mange år. Før kunne jeg overleve vinteren med engelsk fotball og champions league. Det er jo selvfølgelig fortsatt greit - men det er ikke det samme lenger.

 

Er det noen som har gode råd mot vinterdepresjon (fotballpausen mellom to sesonger)...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er med følelse av fortvilelse jeg tenker på november. Og desember. Og januar. Og februar. Og mars. Jeg innrømmer at dette er første sesongen jeg er en fanatisk supporter, selv om jeg har fulgt Stabæk i mange år. Før kunne jeg overleve vinteren med engelsk fotball og champions league. Det er jo selvfølgelig fortsatt greit - men det er ikke det samme lenger.

 

Er det noen som har gode råd mot vinterdepresjon (fotballpausen mellom to sesonger)...

Det er mange høydepunkter å se frem til i vintersesongen også:

Først kommer offentliggjøringen av terminlisten, med dertil utblinking av langtur(er).

Så starter treningskampene ganske så fort på nyåret, med mulighet for turer til bortgjemte avkroker i Sverige, eller til og med langtur til LaManga.

Og for ikke å glemme alle diskusjoner om spillere som kommer eller går!

 

Jeg trodde at sist vinter skulle bli veldig lang, men vips, så var det seriestart!

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk for oppmuntrende ord. Jeg er jo litt spent på terminlisten. Særlig dersom Bodø/Glimt ikke rykker ned. Har nemlig en sønn som bor i Bodø fra november. Så når jeg får terminlista vet jeg jo når jeg skal besøke ham... :rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På side 2 igjen -skandale- Stabæk på topp..

 

Stabæk er på topp, og der skal vi bli. Med 4 poeng til er vi nesten garantert opprykk, kommer 3 av dem mot Sandefjord holder det også til Seier i Addecoligaen. Med 5 er vi 100% sikkert garantert opprykk, og da vil vi også vinne hvis vi tar poeng mot Sandefjord. Det blir en viktig kamp for oss, men vi kan uansett avgjøre det på egenhånd! Livet er lekkert for dem som heier på Stabæk (i hvert fall i 2005, ikke noe moro på vei hjem fra Ullevål i fjor - men det er historie)

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk På Topp!
×
×
  • Opprett ny...