Gå til innhold

Jørgen Pettersen


Hushovd
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg synes at Jørgen pettersen bør få mer spilletid... Hna er et vannvittig talent... han rula mot Bærum i den treningskampen han fikk tillit... Selv om Bjørnar er god, synes jeg det idielle er at I.A Olsen erstatter han på backplassen og Jørgen pettersen trere elegant og lett inn imidteforsvaret...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fint at du sier akkuratt det jeg så til deg istad. Uansett, Pettersen er en fantastsk spiller, det blir nesten for dumt og ikke bruke han.

Han er nok den beste spilleren i 1. divisjon på hodet. Leser spillet som en ugle, har overblikk som en fjellørn og passningene hans kunne selv ikke Henrik Ibsen beskrevet bra nok!!! Klassespiller!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Min kjære venn petter, det var det jeg som sa... ikke kom med falske rykter. Du bryter de tre gylne KKK' er . Kvam,Kverkulant og konfliktskapende.

33837[/snapback]

 

Dennis Beyer!!! Du bryter den viktigste regelen i livet med å komme med slike påstander!

 

"Alt er relevant, ingenting er relevant. Vi spiller BASIS"

Uanstett en fin tråd!

 

Ps! Dennis kom ut fra hulen din og ring meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva skal  jeg ringe deg for nå a? kan ikke du ta opp tråden selv???

Petter, vi spiller aldri den tvilsomme og noble sporten Basis i all offentlighet...

33841[/snapback]

 

Er dere korka i huet eller??

 

Det er vel ingen tvil om at bjørnar og IA er et mye bedre alternativ enn Pettersen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Såklart er det bedre med Olsen og Holmvik. Holmvik er et stort talent, mens Pettersen er en middels Adecco-spiller. Holmvik gjør sakene sine bra, og Olsen skal spille i midten bak. Sånn er det med den saken. Hvorfor bytte på et vinnerlag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er hele gjengen dritings her eller? Med den beskrivelsen av Jørgen Pettersen der, vil jeg anbefale metadon snarest :) (hvertfall et glass vann).

 

Pettersen er sikkert patent han, vel bevares.. men vi har solide folk i forsvaret. Og den kampen mot Bærum så jeg selv, og noe utenom det vanlige synes jeg ikke at han var.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider


En treningskamp på Kadda mot Bærum er vel neppe nok til å definere Pettersen som fremtiden i midtforsvaret. Virket helt kurrant, hverken mer eller mindre.

Jan ser Jørgen og alle gutta på trening hver eneste dag og har p.t. ikke gjort noen feil. - Selvom det hadde vært digg med 6 seire !

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JEg er enig i at JP godt kan prøve seg - særlig når IA får gult kort i en kamp. Men han konkurrerer med CH om plass i forsvaret, og da er CH et adskillig bedre valg.

 

Forsvaret har vært meget bra i år, med unntak av kampen mot Follo og jeg var av dem som ikke så full kontroll mot Moss. Da er ikke forsvaret det første man omrokkerer. Spissduoen er selvskreven (for første gang siden 98) og da gjenstår midtbanen, der JJ tydelig ikke helt har funnet den beste kombinasjonen, og har variert relativt mye. Men det er mange jevngode på midten og sterk konkurranse. 3 unggutter har fått sjansen, og satt Tommy og Tom på benken. Selv ville jeg kjørt denne midtbanen:

 

Tom - Tommy - Jesper - Henning

 

og latt Branimir og Chrisu komme innpå 10 minuter uti 2. omgang.

 

Ellers viste jo Henning at mot svak motstand som Fossum er han sinnsykt bra. Men han sliter mot sterke lag, der presset på ballfører er større.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tom - Tommy - Jesper - Henning

 

33885[/snapback]

 

Henning på venstreving, stiller meg litt kritisk til den der. Vil ikke ha noen reprise av Moss kampen der Sund spilte høyre ving med venstreben.

Da han alltid måtte slå tilbake mot Morten og ingenting ble skapt fremover.

Men Henning kan jo overraske og bli den nye Nedved på venstrekant!! som også kan spille sentralt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


før dere krangler om jørgen og hvor bra/dårlig han er la han spille tre fire kamper og så kan vi alle se hvor god han er.

han er ung, og kanskje ikke den beste spilleren, men det ser ut som om han er lysten til å lære og blir bedre hver dag. jeg synes han fortjener spillettid (selv om det er bare de siste 15 minuttene av kampen) slik at han kan vise ferdighetene sine.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


før dere krangler om jørgen og hvor bra/dårlig han er la han spille tre fire kamper og så kan vi alle se hvor god han er.

han er ung, og kanskje ikke den beste spilleren, men det ser ut som om han er lysten til å lære og blir bedre hver dag. jeg synes han fortjener spillettid (selv om det er bare de siste 15 minuttene av kampen) slik at han kan vise ferdighetene sine.

33902[/snapback]

 

Spørsmålet var om han skulle spille i dag og vi trenger ikke fire kamper for å avgjøre at han ikke skulle det

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hm, for meg hørtes det ut som om dere var uenige om hvor god han egentlig er. kanskje har jeg misforstått dere...vel, etter 3 dager på supporterturneringen er jeg for sliten for å forstår hele setninger :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tom - Tommy - Jesper - Henning

 

33885[/snapback]

 

Henning på venstreving, stiller meg litt kritisk til den der. Vil ikke ha noen reprise av Moss kampen der Sund spilte høyre ving med venstreben.

Da han alltid måtte slå tilbake mot Morten og ingenting ble skapt fremover.

Men Henning kan jo overraske og bli den nye Nedved på venstrekant!! som også kan spille sentralt.

33893[/snapback]

 

Henning på høyre, selvsagt, Tom på venstre.

 

Jeg kan speilvende, slik at det blir enklere:

 

Henning - Jesper - Tommy - Tom

 

oki?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tom - Tommy - Jesper - Henning

 

33885[/snapback]

 

Henning på venstreving, stiller meg litt kritisk til den der. Vil ikke ha noen reprise av Moss kampen der Sund spilte høyre ving med venstreben.

Da han alltid måtte slå tilbake mot Morten og ingenting ble skapt fremover.

Men Henning kan jo overraske og bli den nye Nedved på venstrekant!! som også kan spille sentralt.

33893[/snapback]

 

Henning på høyre, selvsagt, Tom på venstre.

 

Jeg kan speilvende, slik at det blir enklere:

 

Henning - Jesper - Tommy - Tom

 

 

 

 

oki?

33962[/snapback]

 

 

Ok ;-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fint at du sier akkuratt det jeg så til deg istad. Uansett, Pettersen er en fantastsk spiller, det blir nesten for dumt og ikke bruke han.

Han er nok den beste spilleren i 1. divisjon på hodet. Leser spillet som en ugle, har overblikk som en fjellørn og passningene hans kunne selv ikke Henrik Ibsen beskrevet bra nok!!! Klassespiller!

33836[/snapback]

 

Ja Petter og Dennis, hva synes dere om Jørgen igår da?

Han fikk jo spille 20 min og levde han opp til forventningene deres?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hm...en synes han var nervøs, en annen synes han var god på hodet, en tredje sa han har en fin pasningstekknikk...tja det er ikke så mye...håper han får spille mer slik vi kan se hvor god han er...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg husker ærlig talt ikke, men det var mye klabb og babb, den personen som hengte mest med hode la jeg derimot merke til, detvar vår nystest venn J.P.

 

jeg legger IKKE skyld.

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Jørgen Pettersen
×
×
  • Opprett ny...