Gå til innhold

Stabæk - Sogndal


 Del

Anbefalte innlegg


Saklig. På forumforsiden står det dette
Våre medlemmer har skrevet totalt 33740 innlegg

Vi har 501 registrerte medlemmer

Vårt nyeste medlem er Løken

Flest brukere pålogget samtidig var 479 den 23. Feb 2005, 01:08

Jeg går og legger meg, jeg. Natta!

 

34177[/snapback]

Guinn?

34178[/snapback]

 

501 == Det antall medlemmer som ligger i databasen

600 (feks) == Tildelt løpenummer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Kommer det noen forhåndsanalyse, så vi kan lese hvor dårlige Sogndal er?

 

Kurt Heggestad ble for øvrig observert i heimbygdi si, Veitastrondi, 17. mai, med grillpølser veltende ut av munnviken. Men han skal jo uansett ikke spille, så det spiller jo ingen rolle hva han stapper i seg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ettersom jeg etter alle solemerker å dømme befinner meg ved min kjæres side i fødsel enten i natt eller i morgen, får jeg neppe sett kampen. Vil derfor bare oppfordre gutta til å vinne, da 20 poeng på 8 kamper tilsvarer et snitt på 2,5, som etter 30 kamper vil gi 75 poeng, noe som har gitt førsteplass i alle år av 1. divisjon!

 

Stå på!!!

 

Heia Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ettersom jeg etter alle solemerker å dømme befinner meg ved min kjæres side i fødsel enten i natt eller i morgen, får jeg neppe sett kampen. Vil derfor bare oppfordre gutta til å vinne, da 20 poeng på 8 kamper tilsvarer et snitt på 2,5, som etter 30 kamper vil gi 75 poeng, noe som har gitt førsteplass i alle år av 1. divisjon!

 

Stå på!!!

 

Heia Stabæk!

34644[/snapback]

 

Lykke til!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ettersom jeg etter alle solemerker å dømme befinner meg ved min kjæres side i fødsel enten i natt eller i morgen, får jeg neppe sett kampen. Vil derfor bare oppfordre gutta til å vinne, da 20 poeng på 8 kamper tilsvarer et snitt på 2,5, som etter 30 kamper vil gi 75 poeng, noe som har gitt førsteplass i alle år av 1. divisjon!

 

Stå på!!!

 

Heia Stabæk!

34644[/snapback]

 

Godkjent fraværsgrunn! Lykke til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Antatt start 11'er mot Sogndal

 

Vi forventer noen rokkeringer

 

Veigar sliter med en lite skade. Etter hva vi så på lørdagens trening på Nadderud antar vi at Stabæk starter med følgende lag:

 

Jon

 

Morten, Mike, IA, Bjørnar

 

Branimir, Henning, Jesper, Sund

 

Nannskog, Eirik

 

Jeg var også på treningen og forestiller meg faktisk Stenersen istedenfor Sund. Forstod det slik at de skulle teste Veigar i dag for å se om han var spilleklar.

 

Spent på hvordan Sogndal stiller, ultra defensivt, normalt, eller offensivt. Frykter at Sogndal er ganske redde for å bli overkjørt og legger seg på høyde med Alta. Altså flatt med alle mann i forsvar. 1 raskt mål mot Sogndal så er ballongen ute av laget, da blir de overkjørt.

 

Sogndal Fotball melder om følgende lag:

 

Terje Skjeldestad

 

 

Ole Hjelmhaug (3), Kjetil Ruthford Pedersen (1), Børre Steenslid, Terje Flugheim

 

Tommy Knarvik, Rune Bolseth

 

Anders Stadheim (4), Tommy Øren (2), Håvard Flo, Kristian Ystaas (3)

 

(mål i parrentes)

 

Laget har den latterlige målforskjellen 13-12, 1 seier og 2 tap på bortebane i år. På Nadderud gjennom tidene har de 1 seier og 5 tap, -19 og +5 mål - altså +14 til oss.

 

Dette går veien gutta...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ettersom jeg etter alle solemerker å dømme befinner meg ved min kjæres side i fødsel enten i natt eller i morgen, får jeg neppe sett kampen. Vil derfor bare oppfordre gutta til å vinne, da 20 poeng på 8 kamper tilsvarer et snitt på 2,5, som etter 30 kamper vil gi 75 poeng, noe som har gitt førsteplass i alle år av 1. divisjon!

 

Stå på!!!

 

Heia Stabæk!

34644[/snapback]

 

For å si det som Ivar Hoff: Fødsler har pågått i tusenvis av år, en fotballkamp spilles bare en gang..

 

Men lykke til likevel!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ettersom jeg etter alle solemerker å dømme befinner meg ved min kjæres side i fødsel enten i natt eller i morgen, får jeg neppe sett kampen. Vil derfor bare oppfordre gutta til å vinne, da 20 poeng på 8 kamper tilsvarer et snitt på 2,5, som etter 30 kamper vil gi 75 poeng, noe som har gitt førsteplass i alle år av 1. divisjon!

 

Stå på!!!

 

Heia Stabæk!

34644[/snapback]

Det kan gå fortere enn man tror. Jeg tror faktisk du rekker det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å si det som Ivar Hoff: Fødsler har pågått i tusenvis av år, en fotballkamp spilles bare en gang..

34667[/snapback]

eller,

fotballkamper har blitt spilt i årevis, en fødsel finner sted bare én gang....

 

Takk for hjelpen igår Joffen, og lykke til d*u*b! Måtte det bli en Stabækgutt/jente!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tilskuere:3505 (Bustikka)

 

Utrolig deilig aften!!

 

Lag

 

Stabæk 20

 

Sandefjord 20

Bryne 18

Pors Grenland 12

 

Vi ser jo hvem som skiller seg ut!!

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig deilig med seier, men:

 

Spissen(e) vår er veldig bra. Laget som helhet er ikke i nærheten av å holde TL nivå. Det er bare å be til Allah og alle tilsvarende om at vi ikke får skader på Daniel. Finsi får ikke til annet en å vekke mors/fars følelse hos folk som synes det er trist å se ham på banen.

 

Mulig dette er negativt, men jeg klarer ikke helt å glede meg over dette. Tror vi hadde fått rundjuling av et lag med mer flyt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men jeg klarer ikke helt å glede meg over dette. Tror vi hadde fått rundjuling av et lag med mer flyt.

34683[/snapback]

Synes vi brillierte og overkjørte de totalt jeg da.. Mulig jeg fortsatt er i lykkerus men..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spillet sitter mellom 10 og 45min, at laget ikke klarer å holde konsentrasjonen irriterer meg big-time... det siste målet til sogndal ødela omtrent kvelden. Er langt fra fornøyd, men det som er verst er måten hovis ble tømt 5 min. før slutt. Faen heller gutta leverer jo tross alt 4 flotte mål, det er lov til å takke for sånt - det fortjener de.

 

Sogndal kommer til å tape mange poeng fremover, jeg tror det står mellom oss, Bryne og Sandefjord. Det er lovende. Ia med karantene allerede er skummelt...

 

Uansett, gratulerer med kampen alle sammen. 3505 tilskuere mot "bunn"-laget sogndal er jo også greit.

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


det siste målet til sogndal ødela omtrent kvelden.

3505 tilskuere

34687[/snapback]

Det siste målet betyr fullstendig nada! Det vil kun ha noe å si dersom vi mister opprykk grunnet dette målet, og det gjør vi ikke! Vær heller glad for at årets tabbemål kom i en kamp hvor vi tålte det.

 

Ang tilskuere så var jeg overrasket over at det var såpass lavt. Utifra hva jeg så sy det ut til å nærme seg 4k. Men det kan kanskje de som sto hos $$ si noe om.

 

Daniel!! Fytti helvete for et kongemål!! Årets!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Deilig kamp med bra trøkk fra både spillere og tilskuere.

Er ikke enig at den siste blemma var grei; konf. vår målforskjell og sammenlign med Bryne sin!!!

Det eneste jeg ikke er fornøyd med i dag er keepern vår. Skjeller ut medspillere hver gang han gjør en dårlig passning, utkast eller inngripen. Som når kaster ut ballen og skylder på Morten!!. Målet til Flo var pent, men alle keepere skal ta den, han står og venter i keeperhjørnet, men rekker ikke bort fordi han er for liten/dårlig spenst.

Men alt i alt er Jon en av våre beste spillere, irriterer meg bare at han aldri kan si "sorry min feil" istedenfor å skrike ut til sine medspillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Utrolig deilig med seier, men:

 

Spissen(e) vår er veldig bra. Laget som helhet er ikke i nærheten av å holde TL nivå. Det er bare å be til Allah og alle tilsvarende om at vi ikke får skader på Daniel. Finsi får ikke til annet en å vekke mors/fars følelse hos folk som synes det er trist å se ham på banen.

 

Mulig dette er negativt, men jeg klarer ikke helt å glede meg over dette. Tror vi hadde fått rundjuling av et lag med mer flyt.

34683[/snapback]

 

Jepp, det er negativt. I dag viste Markegård gode takter, JEg synes kantene var bra, forsvarsspillet var ikke så værst.

 

Selvsagt hvis vi ser bort fra de første 10 minuttene av kampen.

 

Sogndal er et bra og tøft lag, og de møtte oss høyt. Ikke lett å spille mot.

 

Synes Jon har stått meget bra i dag, han kunne vel holdt nullen i dag, men, skal han først slippe inn 2 - en litt billig og en tabeb er det like greit på 3-0 og 4-1.

 

Frisparket til Steners var også kanon. Lurer på om de har øvd inn innlegg fra Tommy- brasse fra Daniel - mål, for det var flere gode forsøk.

 

Jeg er glad jeg! Vi besto manndomsprøven i dag. Sogndal var ansett som opprykksfavoritt nr. 1. Synd at Sandefjord og Bryne ikke går på noen blemmer. Det kan bli spennende helt til døra i år, vi er nødt til å vinne så godt som hver kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aldri keeper sin feil, vi har jo en midtbane og et forsvar som skal hindre ballen i å komme til keeperen ;)

34692[/snapback]

 

kidding?

 

HVordan i all verden skulle forsvars- og midtbanespillerne avverget de to baklengs i dag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns jon gjorde en god jobb, selv om det kunne vært bedre med bare 4-1 enn et tåpelig flaksemål rett før det blåses av. Men som sagt tidligere er det greit at sånne dumme baklengsmål skjer i kamper hvor det ikke har så stor betydning.

 

Synd at Sandefjord vant, hadde gjerne sett oss alene på toppen....men vi er på topp!!

 

 

Rett opp!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Knall seier og når man leder 3-0 til pause så er det jo lite annet å vente. Blir vanskelig å holde tenningen da.

 

Men hvem var det som ga beskjed om vanning av banen? Det her jo regnet hele helgen og så setter de igang vanningsanlegget før kampstart......... Så i alle fall ut tll at utspill fra Jon og diverse passninger samt diverse spagater at spillerne ikke var helt med på dette og at det passet Sogndal bedre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Aldri keeper sin feil, vi har jo en midtbane og et forsvar som skal hindre ballen i å komme til keeperen ;)

34692[/snapback]

 

kidding?

 

HVordan i all verden skulle forsvars- og midtbanespillerne avverget de to baklengs i dag?

34696[/snapback]

 

 

hehe, bare tuller. Men jeg mener Jon kunne tatt målene i dag, men vi vant jo mot ett av topplagene så kan ikke klage. Vi får se når vi teller opp poengene og målene på slutten av året om de hadde noe å si.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beklager å si det, men jeg tror Sogndal er hektet av for gått. Vet det er tidlig i sesongen, men de lagene som ligger i toppen av den nest øverste div. avgir normalt ikke mange poeng. Nå er de 8 +målforskjell bak. Det er veldig mye.....heldigvis.

Var litt streng med Jon i dag, han er og blir en toppkeeper (som skulle vært 10 cm høyere og ikke kjeftet så mye). Han var utrolig flink til å hale ut tiden i dag, uten at det ble lagt merke til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Sogndal
×
×
  • Opprett ny...