Gå til innhold

3.runde I Cupen


Anbefalte innlegg

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Ønskemotstander og ønskemotstander. Nå settes jo også 3. runde opp, og da blir vel Tippeligalagene seedet. I fjor satte man vel topplagene i 1. divisjon mot hverandre (1-4 og 2-3). Blir fort bortekamp mot Sogndal da. Venter man med oppsettet til etter vi har slått Sogndal på søndag kan Hødd, Moss, Mandalskameratene og Pors være alternativer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ønskemotstander og ønskemotstander. Nå settes jo også 3. runde opp, og da  blir vel Tippeligalagene seedet. I fjor satte man vel topplagene i 1. divisjon mot hverandre (1-4 og 2-3). Blir fort bortekamp mot Sogndal da. Venter man med oppsettet til etter vi har slått Sogndal på søndag kan Hødd, Moss, Mandalskameratene og Pors være alternativer.

34380[/snapback]

 

Jeg ønsker meg heller et tippeligalag i 3. runde enn et av 1. div lagene...

 

Vi trenger å vise at vi kan spille og VINNE over et tippeligalag i år også! Gjerne tidlig i køppen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere kan slutte å ønske, og innstille dere på at vi får Sandefjord, på bortebane, i neste runde.

 

Vi får ikke et Tippeligalag, og garantert ikke et 2. div. lag.

 

Vi får et av lagene som ligger blant de 4 beste, og da tror jeg det blir Sandefjord. Pga avstanden tror jeg vi slipper Bryne, Sogndal og evt. Hødd. (NFF har nok lagt merke til at vi bidrar på tilskuerfronten på bortebane, når avstanden ikke er så lang)

 

Merk mine ord:

 

3. runde, Sandefjord-Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dere kan slutte å ønske, og innstille dere på at vi får Sandefjord, på bortebane, i neste runde.

 

Vi får ikke et Tippeligalag, og garantert ikke et 2. div. lag.

 

Vi får et av lagene som ligger blant de 4 beste, og da tror jeg det blir Sandefjord. Pga avstanden tror jeg vi slipper Bryne, Sogndal og evt. Hødd. (NFF har nok lagt merke til at vi bidrar på tilskuerfronten på bortebane, når avstanden ikke er så lang)

 

Merk mine ord:

 

3. runde, Sandefjord-Stabæk!

34396[/snapback]

 

 

Håper i såfall på en pen reprise med unntak av alle baklengsmåla, men det har vel Jönnson terpet på??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ønsker meg RRRO - SEN - BORG.

34429[/snapback]

 

Tar alt i eliteserien. Helst Brann borte!

34481[/snapback]

 

Jamen, hører dere ikke hva jeg sier?

 

Vi får ikke et TL-lag i denne runden, samma hvor mye dere ønsker dere det. I neste runde, ja, da kan vi trekkes mot hvem som helst, og møter vi RævBK så vinner vi.

 

Men i 3. runde møter vi et Serie-A lag, og jeg tipper som tidligere nevnt på: Sandefjord...! Vi er nemlig også "seedet", som ett av topplagene i 1. divisjon.

 

Det er 4 2. div lag igjen, og de møter RBK, VIF, Viking og LSK (eller Brann) - tror jeg! Fotballforbundet vet nemlig hvilke lag de helst vil ha videre i cupen......... Så får vi se om ikke lenge om mine antagelser er riktige....

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


fra bryyyyynjefk.no

 

NM, 3.runde

 

Oppsettet til 3.runde NM kommer mandag ettermiddag.

 

 

 

 

BFK har opplysninger om at oppsettet for 3.runde NM vil bli offentliggjort på mandag 23.mai i løpet av ettermiddagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jamen, ... blah - blah - blah - blah - blah - blah - blah - blah - blah - blah - blah ... hører dere ikke hva jeg sier?

34485[/snapback]

RRROOOOOOOSSEEEEEENNNNNBOOOORRG - RRROOOOOOOSSEEEEEENNNNNBOOOORRG - RRROOOOOOOSSEEEEEENNNNNBOOOORRG - RRROOOOOOOSSEEEEEENNNNNBOOOORRG

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beklager, skulle selvfølgelig være: hører dere ikke hva jeg skriver....!

34492[/snapback]

Hører fortsatt ingen ting jeg. Mulig jeg sitter litt langt unna tastaturet ditt...;-)
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva faen er det dere snakker om?

 

Nerder.

 

Har ikke tid til å skrive mer. Må tilbake til integralene mine. Noen hadde klart å derivere alle favorittligningene mine, så nå må jeg integrere dem opp igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


vet de når K750i kommer også?

34490[/snapback]

De ba meg spørre tilbake om du mente den nyeste Massey Ferguson modellen?

34495[/snapback]

Nei SonyEricsson

34498[/snapback]

Med mindre du kunne spesifisere korrekt modell for dem kunne de ikek gi meg noe svar, de ba med sjekke modell på denne siden http://www.masseyferguson.com/AGCO/mf/no/p...actors/full.htm

Lenke til innlegg
Del på andre sider


vet de når K750i kommer også?

34490[/snapback]

De ba meg spørre tilbake om du mente den nyeste Massey Ferguson modellen?

34495[/snapback]

Nei SonyEricsson

34498[/snapback]

Med mindre du kunne spesifisere korrekt modell for dem kunne de ikek gi meg noe svar, de ba med sjekke modell på denne siden http://www.masseyferguson.com/AGCO/mf/no/p...actors/full.htm

34502[/snapback]

SonyEricsson K750i - jeg skal vel faen meg ikke ha traktor

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Beklager, skulle selvfølgelig være: hører dere ikke hva jeg skriver....!

34492[/snapback]

Hører fortsatt ingen ting jeg. Mulig jeg sitter litt langt unna tastaturet ditt...;-)

34494[/snapback]

 

Sorry, hadde selvfølgelig glemt å sette på mikrofonen på tastaturet. Hvis du ikke hører noe nå må du ta en tur til ørelegen......

Lenke til innlegg
Del på andre sider


vet de når K750i kommer også?

34490[/snapback]

De ba meg spørre tilbake om du mente den nyeste Massey Ferguson modellen?

34495[/snapback]

Nei SonyEricsson

34498[/snapback]

Med mindre du kunne spesifisere korrekt modell for dem kunne de ikek gi meg noe svar, de ba med sjekke modell på denne siden http://www.masseyferguson.com/AGCO/mf/no/p...actors/full.htm

34502[/snapback]

SonyEricsson K750i - jeg skal vel faen meg ikke ha traktor

34504[/snapback]

 

Var ikke en del av sponsoravtalen at vi alle måtte bytte ut mobilen med traktor da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


vet de når K750i kommer også?

34490[/snapback]

De ba meg spørre tilbake om du mente den nyeste Massey Ferguson modellen?

34495[/snapback]

Nei SonyEricsson

34498[/snapback]

Med mindre du kunne spesifisere korrekt modell for dem kunne de ikek gi meg noe svar, de ba med sjekke modell på denne siden http://www.masseyferguson.com/AGCO/mf/no/p...actors/full.htm

34502[/snapback]

SonyEricsson K750i - jeg skal vel faen meg ikke ha traktor

34504[/snapback]

 

Var ikke en del av sponsoravtalen at vi alle måtte bytte ut mobilen med traktor da?

34506[/snapback]

 

Hva har dette med 3. runde i cupen å gjøre? Legg slike ting til andre temaer...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


fra bryyyyynjefk.no

 

NM, 3.runde

 

Oppsettet til 3.runde NM kommer mandag ettermiddag.

 

 

 

 

BFK har opplysninger om at oppsettet for 3.runde NM vil bli offentliggjort på mandag 23.mai i løpet av ettermiddagen.

34489[/snapback]

 

Kan da ikke være så nødvendig å bruke så lang tid?

 

EDIT: ser at det er 5 2. div. lag med, ikke 4 som jeg skrev i et annet innlegg.....

 

For de som ikke gidder å vente, så kan dere få oppsettet her. Ikke langt fra sannheten dette her, vil jeg anta. Hjemme/borte-bane har jeg ikke tatt hensyn til:

 

Sandefjord - Stabæk

Sogndal/Hødd - Bryne

Vard Haugesund - Viking

Nybergsund - LSK

Oslo Øst - VIF

Byåsen - RBK

Strindheim - Molde

Alta - Tromsø

Lyn - Strømsgodset

Pors - Odd

Løv Ham - Brann

Mandalskameratene - Start

Ham Kam - Hønefoss

Bodø Glimt - Sogndal/Hødd/Tønsberg

Ålesund - Tønsberg/Hødd

Fredrikstad - Moss

 

Grei skuring! Eneste usikkerhetsmomentet er om noen lag karrer seg forbi Sogndal på tabellen. Med stortap på søndag, så er det flere lag som kan gjøre det, og da tar de Sogndals plass mot Bryne... Tror jaggu jeg skal søke meg jobb i NFF, jeg.......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

3.runde I Cupen
×
×
  • Opprett ny...