Gå til innhold

3.runde I Cupen


Anbefalte innlegg


Vi kan IKKE møte Sandefjord!

 

Stabæk og Sandefjord som er de to beste lagene i Serie A blir seedet sammen med Tippeligalagenen. Ingen av de kan møte hverandre. Greit å sjekke fakta før man legger ut ting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Vi kan IKKE møte Sandefjord!

 

Stabæk og Sandefjord som er de to beste lagene i Serie A blir seedet sammen med Tippeligalagenen. Ingen av de kan møte hverandre. Greit å sjekke fakta før man legger ut ting.

34511[/snapback]

 

Når er "trekningen" ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan IKKE møte Sandefjord!

 

Stabæk og Sandefjord som er de to beste lagene i Serie A blir seedet sammen med Tippeligalagenen. Ingen av de kan møte hverandre. Greit å sjekke fakta før man legger ut ting.

34511[/snapback]

 

hvis vi taper, og bryne og sandefjord vinner er ikke vi seedet lenger vel? og da kan vi jo møtes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan IKKE møte Sandefjord!

 

Stabæk og Sandefjord som er de to beste lagene i Serie A blir seedet sammen med Tippeligalagenen. Ingen av de kan møte hverandre. Greit å sjekke fakta før man legger ut ting.

34511[/snapback]

 

Ja, ja, hvor står det skrevet at 1 og 2 plass i Serie A er seedet, og ikke kan møte hverandre? Jeg har notert meg at de 4 beste lagene i 1. divisjon har blitt satt opp mot hverandre i tidligere sesonger, men jeg har ikke tenkt at det er noen automatikk at lag 1 og 2 ikke kan møte hverandre, men mulig du har rett! Men vis meg gjerne fakta....

 

Og:

 

Stabæk og Sandefjord kan fort møtes. Hvis Bryne vinner på søndag, og Sandefjord taper eller spiller uavgjort, er Bryne på 2. plass. Da er jo plutselig ikke Sandefjord "seedet" lenger.....

 

Oppsettet settes jo først opp etter søndagens kamper, mandag ettermiddag.

 

Konklusjon: Vi KAN møte Sandefjord!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi kan IKKE møte Sandefjord!

 

Stabæk og Sandefjord som er de to beste lagene i Serie A blir seedet sammen med Tippeligalagenen. Ingen av de kan møte hverandre. Greit å sjekke fakta før man legger ut ting.

34511[/snapback]

 

hvis vi taper, og bryne og sandefjord vinner er ikke vi seedet lenger vel? og da kan vi jo møtes.

34515[/snapback]

 

Ja, det er jo enda et scenario, som jeg ikke så for meg, men det er jo også mulig, ihvertfall i teorien. For vi taper ikke, gjør vi vel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ønsker meg RRRO - SEN - BORG.

34429[/snapback]

 

Tar alt i eliteserien. Helst Brann borte!

34481[/snapback]

 

Jamen, hører dere ikke hva jeg sier?

 

Vi får ikke et TL-lag i denne runden, samma hvor mye dere ønsker dere det. I neste runde, ja, da kan vi trekkes mot hvem som helst, og møter vi RævBK så vinner vi.

 

Men i 3. runde møter vi et Serie-A lag, og jeg tipper som tidligere nevnt på: Sandefjord...! Vi er nemlig også "seedet", som ett av topplagene i 1. divisjon.

 

Det er 4 2. div lag igjen, og de møter RBK, VIF, Viking og LSK (eller Brann) - tror jeg! Fotballforbundet vet nemlig hvilke lag de helst vil ha videre i cupen......... Så får vi se om ikke lenge om mine antagelser er riktige....

34485[/snapback]

 

Det er faktisk fem 2. div lag igjen, men er ellers enig i at det er sannsynlig at de tre første lagene du nevner får 2. div. motstand.

 

Er litt skeptisk til om vi får Sandefjord for det laget er vel i såfall like mye seedet som oss? Tror fort at Sandefjord kan få Tønsberg, og at vi kan havne som et lag det mangler lokal motstander for (på den andre siden langt fra sikkert at NFF vil sette opp like mange lokaloppgjør i 3. runde).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå knuste vi Sogndal, og de falt ut av topp 4 på tabellen, så da tror heller ikke jeg at vi møter Sandefjord i neste runde. 1. og 2. laget blir nok seedet, og er vi heldige og det blir gjort likt som i fjor, møter vi 4. laget, dvs Pors. Oppsettet blir derfor som følger (eller ikke så langt unna???):

 

Pors Grenland - Stabæk

Sandefjord - Bryne

Vard Haugesund - Viking

Nybergsund - LSK

Oslo Øst - VIF

Byåsen - RBK

Strindheim - Molde

Alta - Tromsø

Lyn - Strømsgodset

Tønsberg - Odd

Løv Ham - Brann

Mandalskameratene - Start

Ham Kam - Hønefoss

Bodø Glimt - Sogndal

Ålesund - Hødd

Fredrikstad - Moss

 

Så får vi se, litt senere idag om dette stemmer........

Lenke til innlegg
Del på andre sider


vet de når K750i kommer også?

34490[/snapback]

De ba meg spørre tilbake om du mente den nyeste Massey Ferguson modellen?

34495[/snapback]

Nei SonyEricsson

34498[/snapback]

Med mindre du kunne spesifisere korrekt modell for dem kunne de ikek gi meg noe svar, de ba med sjekke modell på denne siden http://www.masseyferguson.com/AGCO/mf/no/p...actors/full.htm

34502[/snapback]

SonyEricsson K750i - jeg skal vel faen meg ikke ha traktor

34504[/snapback]

 

Var ikke en del av sponsoravtalen at vi alle måtte bytte ut mobilen med traktor da?

34506[/snapback]

 

Hva har dette med 3. runde i cupen å gjøre? Legg slike ting til andre temaer...

34508[/snapback]

 

Drit i det også.

 

PS Nå skulle han bryne supporteren sett på tråden her.. Han som ikke klarte å QUOTE....

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som vet når i dag som 3. runde blir annonsert?

34817[/snapback]

Kongsvinger har sendt protest, og den må visst bli avklart før man kan sette opp kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen som vet når i dag som 3. runde blir annonsert?

34817[/snapback]

Kongsvinger har sendt protest, og den må visst bli avklart før man kan sette opp kampene.

34820[/snapback]

Kan ikke noen protestere på protesten, så kan vi sette opp kampene mens vi venter på at protesten på protesten skal behandles?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror de andre lagene blir kalt inn til øyråd, så kan seerne sende inn sin stemme via sms og tilslutt velges det ut en fra hvert av lagene involvert i protesten som skal avgjøre det hele med "sekkeløp".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå skal jo ikke 3. runde spilles før 15.juni, så det er vel strengt tatt ingen hast med oppsett av runden (selv om jeg ikke får ro i sjela før det er gjort!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja ja, ikke alt stemte, men en 50 % stilling i NFF skulle jeg vel kvalifisere til:

 

Pors Grenland - Stabæk

Sandefjord - Bryne

Vard Haugesund - Viking

Nybergsund - LSK

Oslo Øst - VIF

Byåsen - RBK

Strindheim - Molde

Alta - Tromsø

Lyn - Strømsgodset

Tønsberg - Odd

Løv Ham - Brann

Mandalskameratene - Start

Ham Kam - Hønefoss

Bodø Glimt - Sogndal

Ålesund - Hødd

Fredrikstad - Moss

 

I tillegg hadde jeg jo satt opp, Pors Grenland - Odd Grenland, men jeg ble fintet ut av NFFs seedings"regler"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror de andre lagene blir kalt inn til øyråd, så kan seerne sende inn sin stemme via sms og tilslutt velges det ut en fra hvert av lagene involvert i protesten som skal avgjøre det hele med "sekkeløp".

34824[/snapback]

 

 

Nytt i år er at det arrangeres stylteløp og potetløp i tillegg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tipper bæringene skjelver under kamelhårsfrakkene sine nå!!;-)

 

Når fikk vi slike fine frakker og ikke minst, hvor er min?

35069[/snapback]

Hva er egentlig en kamelhårsfrakk. Jeg har googla, men fant ei. Vil en kamelhårsfrakk kunne matche sammen med Felleskjøpetcapsen f.eks?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ungene har noen gensere som er laget av ull fra alpakka.

 

Her er forresten en veske av kamelskinn.

camelfur.jpg

 

Jeg synes det ser ut som en underbukse opp ned.

 

Og her er forresten en kamelskinnsfrakk. Skulle nok passe ypperlig til FK-cap.

a9291.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tipper bæringene skjelver under kamelhårsfrakkene sine nå!!;-)

 

Når fikk vi slike fine frakker og ikke minst, hvor er min?

35069[/snapback]

For å skape litt interesse og spenning blant publikum pleier vi, i god sportsånd, å sende 2.laget vårt avgårde når vi skal spille kamper i Drammensdistriktet - regner med at vi gjør det nå også. Ingen grunn til å bryte en slik trivelig tradisjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å skape litt interesse og spenning blant publikum pleier vi, i god sportsånd, å sende 2.laget vårt avgårde når vi skal spille kamper i Drammensdistriktet - regner med at vi gjør det nå også. Ingen grunn til å bryte en slik trivelig tradisjon.

35080[/snapback]

 

Hvor mange poeng har dere hentet i Drammen de ... tja skal vi si 15 årene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

3.runde I Cupen
×
×
  • Opprett ny...