Gå til innhold

Norge-italia


Mikki
 Del

Anbefalte innlegg


Vet ikke om det her er rikrig sted å spørre jeg ass.. Men jeg lurte bare på om det var noen her som hadde noen billetter å selge til Norge-Italia.kampen?! Eventuelt noen som har noe til overs?

 

Det virker kanskje litt desperat å spørre om det her.. Men jeg er det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Kuriositet: Er det noen her som setter landslaget over klubblaget? (Merk: Jeg "annklager" ikke noen for det)

 

Scenario: At Norge vinner VM i Tyskland eller Stabæk rykker opp - velg en.

 

Jeg velger Stabæk, selvsagt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selfølgelig at Stabæk rykker opp!! Setter Landslaget langt bak Stabæk! Heller Vindbjart-Stabæk i første runde i cupen enn Norge i VM-finale mot Brasil!

 

Men skulle uansett hatt billetter til Norge-Italia! Send priv.melding hvis noen er keen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig har jeg ved 3 anledninger takket nei til Norge - Italia billetter, hvorpå en var egentlig en tøff løsning inkludert diverse VIP greier. Det er meg rivende likegyldig å se 11 umotiverte, halvfeite, ikke Stabæk spillere på banen... Hadde Jon vært på benken hadde jeg dratt med en enste gang, men å bruke tid og penger på landslaget fatter jeg ikke at folk gidder. Landslaget er maks tv-idrett, minimum les resultatet i avisa.

 

STABÆK er og blir Laget, alltid, uansett!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor har det blitt av nasjonalfølelsen?

 

"Syng med, for ditt Fedreland!"

35328[/snapback]

 

Fulgte landslaget ganske tett fra slutten av 80-årene, frem til 1995. Etter at Stabæk rykket opp har interessen dalt gradvis til et minimum. Et moment som også har bidratt til dette er NFFs prispolitikk på en god del av kampene, som har vært hinsides all fornuft.

 

Greit nok med en seier over Italia neste lørdag. Men at jeg skal bli like glad da som når Tommy putta mot Alta, ALDRI I VERDEN!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den må bortprioriteres, desverre.

Heia Stabæk!

35330[/snapback]

Den også? Ja, ja. Hva med Høddekampen da?

35339[/snapback]

Jeg trenger flere liv. Er det noen som vet hvordan SuperMario gjør det? Skaffer seg flere liv, altså?

sm.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ekke så god på Play-station. Men jeg tror man får et ekstra liv bare man klarer å samle sammen minst hundre av ett eller annet. Kanskje tomflasker hadde vært noe for deg?

35347[/snapback]

Jeg Googlet litt, og tror nå at han samler på stjerner. Det er jaggu meg sjelden jeg kommer over noen stjerner som ligger og slenger, gitt.

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den må bortprioriteres, desverre.

Heia Stabæk!

35330[/snapback]

Den også? Ja, ja. Hva med Høddekampen da?

35339[/snapback]

Jeg trenger flere liv. Er det noen som vet hvordan SuperMario gjør det? Skaffer seg flere liv, altså?

sm.jpg

35346[/snapback]

Jeg burde egentlig holde dette for meg selv. Men la gå. Prøv disse kodene.

 

IDDQD = Invincibility

 

IDKFA = All weapons, All keys, 200% armor

 

IDFA = Same as above but without the keys

IDCLEV + (episode #) + (level #) = Warp to any episode & level

 

IDCLIP = Walk through walls

 

IDDT = While in "map mode" reveals entire map

 

IDCLIP = Walk through walls

 

IDBEHOLD + I = Invisibility

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Personlig har jeg ved 3 anledninger takket nei til Norge - Italia billetter, hvorpå en var egentlig en tøff løsning inkludert diverse VIP greier. Det er meg rivende likegyldig å se 11 umotiverte, halvfeite, ikke Stabæk spillere på banen... Hadde Jon vært på benken hadde jeg dratt med en enste gang, men å bruke tid og penger på landslaget fatter jeg ikke at folk gidder. Landslaget er maks tv-idrett, minimum les resultatet i avisa.

 

STABÆK er og blir Laget, alltid, uansett!

35321[/snapback]

 

 

Livefotball må jo være mye bedre enn TV-fotball. Det er hvertfall teit å se den på TV når den spilles 2 mil unna og det er fedrelandet ditt på banen. Selv om Stabæk er laget, så går det ikke utover Stabæk at du ser landskampen på stadion i stedenfor TV

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kuriositet: Er det noen her som setter landslaget over klubblaget? (Merk: Jeg "annklager" ikke noen for det)

 

Scenario: At Norge vinner VM i Tyskland eller Stabæk rykker opp - velg en.

 

Jeg velger Stabæk, selvsagt.

35267[/snapback]

 

 

Da er jeg ikke et sekund i tvil om at jeg heller vil at Norge vinner VM

 

Hvis nasjonalfølelse er et problem å mobilisere - bli med på turer med NSA. Dritgøy. Og det går utmerket å feste med klans- og kanarifolk på én gang. Er du ekstrem partyløve kan du henge med de fra Haugesund som aldri sover.

 

NSA arrangerer oppvarming i Saras telt før Norge Italia. Det kan ta skikkelig av. Og det er IKKE dyrt å se landslaget. Stå og syng med NSA.

 

og forresten, så rykker stabæk opp uavhengig av hvordan Norge gjør det om vi kommer til VM.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Norge-italia
×
×
  • Opprett ny...