Gå til innhold

Stabækbutikken


 Del

Anbefalte innlegg


fikk forresten en ide for noen uker sida, og kan likesågodt skrive den når den tråden her har kommet opp igjen. Hvor kult hadde det ikke vært med en lignende New Era cap i Stabæk logo og farger?

 

 

Slike klovnecaper er for feite amerikanere med hiphop-bukser og basketballdrakter, ikke Stabækgutter. Skal det komme noen nye cap'er bør vi kjøre diskrete logoer og stilfull design.

 

Jeg velger da å si meg totalt uenig med deg. Hvis du ser på supporterene våre nå så er det en betydelig andel som er unge nok til å synes sånne cap'er er kule, deriblant meg selv. Hadde Stabæk fått ut en New Era cap hadde jeg kjøpt en omgående! Andreas: hva må til tror du for å få det til???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De capene er ikke mye fete... Hvorfor må vi kjøre kopi av en gangstergadget? Noen som er hypp på en stor bling hengende rundt halsen med SS-logo?

 

Anders: helt riktig at du er ung, og nettopp derfor trenger du å bli beskyttet mot deg selv og din dårlige smak - så slipper du å skamme deg over fotoalbum fra fordumstid når du er eldre. Koz

 

PS: Hvis noen lurte; dette innlegget inneholder ironi.

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


De capene er ikke mye fete... Hvorfor må vi kjøre kopi av en gangstergadget? Noen som er hypp på en stor bling hengende rundt halsen med SS-logo?

 

Anders: helt riktig at du er ung, og nettopp derfor trenger du å bli beskyttet mot deg selv og din dårlige smak - så slipper du å skamme deg over fotoalbum fra fordumstid når du er eldre. Koz

 

PS: Hvis noen lurte; dette innlegget inneholder ironi.

 

Haha Potter.. godt å vite at du prøver å skåne meg fra meg selv:-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


fikk forresten en ide for noen uker sida, og kan likesågodt skrive den når den tråden her har kommet opp igjen. Hvor kult hadde det ikke vært med en lignende New Era cap i Stabæk logo og farger?

 

 

Slike klovnecaper er for feite amerikanere med hiphop-bukser og basketballdrakter, ikke Stabækgutter. Skal det komme noen nye cap'er bør vi kjøre diskrete logoer og stilfull design.

 

Jeg velger da å si meg totalt uenig med deg. Hvis du ser på supporterene våre nå så er det en betydelig andel som er unge nok til å synes sånne cap'er er kule, deriblant meg selv. Hadde Stabæk fått ut en New Era cap hadde jeg kjøpt en omgående! Andreas: hva må til tror du for å få det til???

 

Til Anders C: Vel, jeg har egentlig ikke peiling på hvordan man skal få det til. Det var vel mere en ide som dukket opp for noen uker sida. Selv syntes jeg det ville vært stilig men men... har kanskje ikke så mye med fotball å gjøre, men heller gå med det enn baseball og basketball caper fra lag i USA.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er enig med Anders C.

 

Mer anvendelige supporterartikler, for både yngre og eldre, er veien å gå for å øke volumet på salget.

Det være seg som Djurgårdens Reebok sko, eller Lottos kashmir genser for U.S. Cittá di Palermo(ingen link desverre). Puma har jo såpass bra utvalg i sitt sortiment, at det bør være mulig å lage anvendelige produkter i samarbeid med dem? Men dette har nok folket i Stabæk-sjappa full kontroll på uansett.

 

Hva New Era angår, så er det ikke verre enn at Stabæk tar kontakt med agenten i Norge, og forhører seg om muligheten for å få laget en Stabæk-utgave av capen. Men, det må jo være en etterspørsel der ute, om det skal være interessant. De kunne kanskje forhørt seg med Stress på Storsenteret, og hørt om de ville selge en Stabæk-cap, sammen med de andre New Era cappene?

Endret av superblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


De kunne kanskje forhørt seg med Stress på Storsenteret, og hørt om de ville selge en Stabæk-cap, sammen med de andre New Era cappene?

God ide. Personlig går jeg sjeldent med noe på hodet, men hadde kjøpt en sånn cap.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selvsagt er det flertallet som bestemmer! Jeg ser for meg klacken godt ispedd gangster-caper på snei - lekkert. Personlig synes jeg en kashmirgenser høres flott ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg snakket med en venn av meg som jobber på stress, og han skulle prøve å få tak i mailadressen til noen som jobber med New Era i Norge. Han mente det var gode muligheter for å få til en deal om caper med logo..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det beror vel egentlig på om det er Stabæk Fotball, eller Stabæk Support, som ønsker å gjøre dette. Tror vel kanskje at Stabæk Fotball har litt større mulighet til å få det gjennomført, og i såfall må vel de som driver med dette i Stabæk evt. fange opp interessen, og vurdere om det er aktuelt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det beror vel egentlig på om det er Stabæk Fotball, eller Stabæk Support, som ønsker å gjøre dette. Tror vel kanskje at Stabæk Fotball har litt større mulighet til å få det gjennomført, og i såfall må vel de som driver med dette i Stabæk evt. fange opp interessen, og vurdere om det er aktuelt.

Hvis noen er interessert i dette så er det sikkert noe som kan gjøres. Men vi bør avklare en ting og ta det gjennom rette kanaler.

 

Hvem skal profileres?

Stabæk Fotball har en butikk, og lager Stabæk effekter. $$ har ikke laget effekter som bare profilerer klubben men også supporterklubben. Valget er altså mellom supporterklubben og fotballklubben.

 

Svaret på spørsmålet over sender deg til enten supporterklubben eller fotball-klubben. Bestem du. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det beror vel egentlig på om det er Stabæk Fotball, eller Stabæk Support, som ønsker å gjøre dette. Tror vel kanskje at Stabæk Fotball har litt større mulighet til å få det gjennomført, og i såfall må vel de som driver med dette i Stabæk evt. fange opp interessen, og vurdere om det er aktuelt.

Hvis noen er interessert i dette så er det sikkert noe som kan gjøres. Men vi bør avklare en ting og ta det gjennom rette kanaler.

 

Hvem skal profileres?

Stabæk Fotball har en butikk, og lager Stabæk effekter. $$ har ikke laget effekter som bare profilerer klubben men også supporterklubben. Valget er altså mellom supporterklubben og fotballklubben.

 

Svaret på spørsmålet over sender deg til enten supporterklubben eller fotball-klubben. Bestem du. ;)

 

Mitt forslag er at dette tas gjennom Stabæk, da de har en større gruppe potensielle kunder enn Stabæk Support. Er keen på cap, men om prisen kryper langt over tusenlappen pga lite antall spørs det..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

noen som vet åpningstidene til stabæk butikken?? er det åpent i morgen? så på stabak.no der stod det bare for 9/4??

 

Tror du kan regne med det - at det var så viktig for dem å få fram at de hadde åpent 9/4 at de har fjernet oversikten over normalåpningstid er selvfølgelig at 9/4 var helligdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Var i butikken i dag.  Alltid hyggelig.  Og traff en nye ansatt med en spennende dialekt.  Velkommen.

 

Svært gledelig var det også å finne streamer til bil igjen.  Det har jeg savnet i år, men nå er min nye bil for første gang utstyrt med kampreklame; Stabæk mot Odd 16. mai.

 

Så alle som vil bidra til full stadion og stadig oppmerksomhet rundt klubben - stikk innom butikken og skaff deg en streamer du også.

 

Så totalt sett er jeg bare fornøyd.  Hadde kanskje vært enda mer fornøyd om streamerne hadde hatt farge og lay-out som hadde gjort at folk kunne se hva som stod der på mer enn to meters hold også... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var i butikken i dag. Alltid hyggelig. Og traff en nye ansatt med en spennende dialekt. Velkommen.

 

Svært gledelig var det også å finne streamer til bil igjen. Det har jeg savnet i år, men nå er min nye bil for første gang utstyrt med kampreklame; Stabæk mot Odd 16. mai.

 

Så alle som vil bidra til full stadion og stadig oppmerksomhet rundt klubben - stikk innom butikken og skaff deg en streamer du også.

 

Så totalt sett er jeg bare fornøyd. Hadde kanskje vært enda mer fornøyd om streamerne hadde hatt farge og lay-out som hadde gjort at folk kunne se hva som stod der på mer enn to meters hold også... ;)

 

Har de også logo-klistremerke som man kan ha på innsiden av bilen? Sånn skulle jeg hatt :)

Sendte mail fra stabak.no, men vet ikke om det var riktig sted. Ikke fått svar iallefall.

EDIT: har ikke mulighet å stikke opp om..

Endret av Blaapaatur
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var i butikken i dag.  Alltid hyggelig.  Og traff en nye ansatt med en spennende dialekt.  Velkommen.

høh? ny ansatt? hvem da?

skal stikke innom for å se om jeg finner noen nye klær :)

har lyst på en ny genser og gjerne noe annet...jakke eller tskjorte...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha gått på match uten drakt de siste årene har jeg nå kjøpt meg en ny. Det var ikke det helt store da mine gamle samling bestod av en for lite, veeeldig slitt signert ackon-drakt, en signert mickelsen drakt eller en jeg plukket opp på et loppemarked.

 

Ny drakt, men med gamle kjennetegn: "Ackon - 17"

 

Lugnt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha gått på match uten drakt de siste årene har jeg nå kjøpt meg en ny. Det var ikke det helt store da mine gamle samling bestod av en for lite, veeeldig slitt signert ackon-drakt, en signert mickelsen drakt eller en jeg plukket opp på et loppemarked.

 

Ny drakt, men med gamle kjennetegn: "Ackon - 17"

 

Lugnt...

Grattis, ser vi deg i Fr. Stad med striper da?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Blir hjemme den matchen - leser heller til eksamen i politisk idehistorie i striper.

 

Drakten hadde visstnok rundt en ukes leveringstid,så jeg satser på neste hjemmematch.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette må være en av de penere skjerfene som har blitt laget.

 

Min favoritter er:

  • [1]Skjerfet med store logoer i gult og blått i hver ende(ikke med en forball i den ene, hva tenkte man da??)
    [2]SS-skjerfet (det riktige, altså ikke det med hvite dusker)
    [3]Det hvite og lyseblaa - nostalgi

og dette ser ut som en kandidat til listen, det må bare prøves ut først.

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


ikek for å ødelegge moroa, men hvis ikke det har kommet enda et nytt skjerf i butikken så er dette et litt blankt skjerf, tynnt stoff, litt kort. Også omtalt som "Smoking-skjerf"

 

Har også sett et i flees med samme design, men med hvite dusker. (hvis ikke jeg husker feil)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ikek for å ødelegge moroa, men hvis ikke det har kommet enda et nytt skjerf i butikken så er dette et litt blankt skjerf, tynnt stoff, litt kort. Også omtalt som "Smoking-skjerf"

 

Har også sett et i flees med samme design, men med hvite dusker. (hvis ikke jeg husker feil)

 

Suverent hvis det faktisk er smoking-skjerf da, som de bæringene vi er skulle det bare mange at ikke supporterfeltet er fullstappet av smokingkledde supportere. :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabækbutikken
×
×
  • Opprett ny...