Gå til innhold

Stabækbutikken


 Del

Anbefalte innlegg


Jeg så ingen SI99 logo på t-skjorta. Da skjønner ikke jeg helt problemet.. men regler er vel regler.

 

Reglene er så enkle at vi ikke skal ha reklame her.. :)

da bør vel du bytte profil bilde, det er vel stregt tatt snikreklame for pampers?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg så ingen SI99 logo på t-skjorta. Da skjønner ikke jeg helt problemet.. men regler er vel regler.

 

Reglene er så enkle at vi ikke skal ha reklame her.. :)

da bør vel du bytte profil bilde, det er vel stregt tatt snikreklame for pampers?

 

Det er faktisk veldig praktisk i kamper som mot enga, der du mister plassen om du må gå ut av feltet for å gå på do. Men det er klart at det er slitsomt å bære rundt på det lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ligagull tredobler salget

 

En artikkel om salg av supporterutstyr. Vi ligger fortsatt et stykke unna de aller største naturlig nok, men har hatt en tredobling i omsetningen. Spesielt imponerende med tanke på at designet på drakta vår er uforandret for 4. året på rad, og vi ikke har tradisjoner for å selge bortedrakter(!?!).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Seriegull og ikke minst cup-finale betyr mye for salget, naturlig nok. På litt lengre sikt tror jeg det betyr mye at butikken har flytta til flotte lokaler midt i Bekkestua, fra et "kott" i Furubakken. Var masse folk der da jeg var innom i dag. Jeg må innrømme at det ikke har vært så veldig mye jeg kunne tenkt meg å kjøpe tidligere, utover det helt obligatoriske, utvalget var heller elendig. Men nå dukker det jo opp stadig mer som det er mulig å bruke ikke bare til kamp. Selv om meningen om dunjakkene er delt, så er det jo smått fantastisk at butikken har solgt 270 av de, til 2000 kroner stykket!

Så jeg håper det det vil dukke opp nye, flotte ting utover vinteren frem mot seriestart. Så skal vi nok se at omsetningen øker mer og mer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så jeg håper det det vil dukke opp nye, flotte ting utover vinteren frem mot seriestart. Så skal vi nok se at omsetningen øker mer og mer!

 

skal nok ikke se bort fra at det dukker opp mange kule ting=)

 

Litt utenom poenget, men DN's artikkel om salg av supportereffekter var veldig interessant. Stabæk tredobler i år pga. gull og cupfinale til ca 5,5 millioner. Enga omsetter kaffe og engabrød for 25 mill i året.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så jeg håper det det vil dukke opp nye, flotte ting utover vinteren frem mot seriestart. Så skal vi nok se at omsetningen øker mer og mer!

 

skal nok ikke se bort fra at det dukker opp mange kule ting=)

 

Litt utenom poenget, men DN's artikkel om salg av supportereffekter var veldig interessant. Stabæk tredobler i år pga. gull og cupfinale til ca 5,5 millioner. Enga omsetter kaffe og engabrød for 25 mill i året.....

 

Hvis du tenker deg at det gir en kr per brød og kaffe kan du regne med at det er omtrent 2 mill. De bare blåser opp tallene til å gjelde full pris for et brød de i utgangspunktet ikke har noe med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke glem å holde av 150 kr ekstra, SS kommer med to nye skjerf før cupfinalehelgen. Og jeg vil våge å påstå at de er penere enn de offisielle. (Ja, det er jeg som har tegna dem, så er muligens ikke objektiv.)

 

Hvor og når vil disse bli solgt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke glem å holde av 150 kr ekstra, SS kommer med to nye skjerf før cupfinalehelgen. Og jeg vil våge å påstå at de er penere enn de offisielle. (Ja, det er jeg som har tegna dem, så er muligens ikke objektiv.)

 

Hvor og når vil disse bli solgt?

 

De kommer med fly torsdag eller fredag, litt uklart.. Men mulig vi vil gå rundt med noen, altså ikke nødvendigvis over disk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tror ikke du får New Era skyggeluer så mye billigere andre steder.... Hvis man ikke er opptatt av å fremstå som en copycat av pushere fra west baltimore kan man sikkert klare seg med en vanlig baseballcap.

 

Jeg skal lett ha new era cap og høre på den nye stb-rapen mens jeg sier "Yo hoooomiiieee maddafakka, u down with stabaek, bitchass cunt?"

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror ikke du får New Era skyggeluer så mye billigere andre steder.... Hvis man ikke er opptatt av å fremstå som en copycat av pushere fra west baltimore kan man sikkert klare seg med en vanlig baseballcap.

 

Jeg skal lett ha new era cap og høre på den nye stb-rapen mens jeg sier "Yo hoooomiiieee maddafakka, u down with stabaek, bitchass cunt?"

 

Det er de stygge der jah, da skal jeg aldri ta i den "cap'n". Gangster wannabe utstyr har ikke noe på Telenor Arena å gjøre :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Man trenger vel ikke bruke capen slik gangztazzene har den.... Er jo tross alt en baseballcap, men kommer med flat brem som kan bøyes opp, ned, knekkes, la den være i gangsta stil eller ha den på slik den egentlig skal være..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På Lier produserer de calvados, dvs. eplebrennevin, noe som jeg synes er mye mer spennende å få i stb-utgave enn cognac fra kontinentet. Dette blir nok uansett ikke en realitet, men like fullt burde denne finnes både på vinmonoplet og på onkel blaa.

 

Egge Gård produserer calvados

Det tar uansett 3-4 år før den kan selges, men gud og hvermann har jo sin konjakk eller akevitt i dag. Hvorfor ikke en Blaa calvados? Men det er jo en fare for at fyren er Godset-fan...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabækbutikken
×
×
  • Opprett ny...