Gå til innhold

Stabækbutikken


 Del

Anbefalte innlegg


så dere hadde fått inn burka, kanskje på tide å fullføre. hva med stabæk rørbombe eller smuggle lommer til bluss i jakker osv. jeg er litt for en selvmordsbombe drakt :blink:

 

Selvmordsbomer kan blir en genial tifo :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

så dere hadde fått inn burka, kanskje på tide å fullføre. hva med stabæk rørbombe eller smuggle lommer til bluss i jakker osv. jeg er litt for en selvmordsbombe drakt :blink:

 

Selvmordsbomer kan blir en genial tifo :lol:

 

Kanskje det ville inspirert til litt eksplosiv gjennombruddskraft på banen.

 

n520185264_6038895_1601654.jpg

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Mulig å kjøpe bortedrakten noe sted?

 

StabækButikken på Bekkestua.

 

Ok, noen grunn til at man ikke kan kjøpe den i nettbutikken? Eventuelt, kommer den for salg der?

 

Det har mer med at noen i butikken kanskje ikke er kyndige nok til å legge nye artikler til i nettbutikken.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det mulig å få jentenes navnetrykk på drakten nå, Eller må det spesialbestilles? dama lurer på en Stange-drakt :)

 

Om vi må bestille det kan du sikkert få det for 50 spenn :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det mulig å få jentenes navnetrykk på drakten nå, Eller må det spesialbestilles? dama lurer på en Stange-drakt :)

Hmm...tipper det er du som lurer på å kle opp støkket ditt i Stange-drakt. :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg hadde et gavekort i Stabækbutikken som jeg har klart å rote bort. Jeg fikk gavekortet i byttet mot Ingo sin "Alltid Uansett!" bok fordi jeg bok 2 eksemplarer av den til jul. Da jeg leverte inn boken i retur ble det skrevet ned navn og hva jeg hadde returnert +++ i en bok.

 

Er gavekortet tapt for min del, eller er det mulig å fikse det? Noen som vet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg hadde et gavekort i Stabækbutikken som jeg har klart å rote bort. Jeg fikk gavekortet i byttet mot Ingo sin "Alltid Uansett!" bok fordi jeg bok 2 eksemplarer av den til jul. Da jeg leverte inn boken i retur ble det skrevet ned navn og hva jeg hadde returnert +++ i en bok.

 

Er gavekortet tapt for min del, eller er det mulig å fikse det? Noen som vet?

 

Det står i en bok vi har i kassa, så kom med navnet gavekortet stod i, ca dato så ordner vi det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hur vore det att utöka sortimentet lite i butikken?

Samt ta fram lite snyggare produkter som anstår en stabaek supporter (delvis skämt) =)

Gärna med diskreta stabaek logos på, blir liksom coolare då =)

 

Samt ha bilder på det ni säljer online.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Apropos ingenting.

Ruslet forbi butikken her om dagen og ble påminnet om billotteriet av en plakat i vinduet.

 

Følte meg heldig og snill et stakket øyeblikk - og gikk inn for å kjøpe et lodd.

 

Nei - dette hadde de ikke hørt noe om. Jeg henviste til plakaten - hvorpå vedkommende ringte en eller annen som fortalte ham at dette var noe Stabæk Fotball Kvinner holdt på med.

 

Men bevares - de beklaget det hele på en særs hyggelig og sivilisert måte.

 

Godt at det kan bestilles på nett, men det hele var litt spesielt må jeg innrømme.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har en datter på vei rett rundt hjørnet (håper Segers sin kommer først), og er litt skuffet over utvalget i butikken. Det er kun fire produkter for barn/baby (og egentlig kun to for baby). Poenget er å få kledd opp arvingen med riktig farger/logo kjapt - 7 måneder er lenge å vente på at minste størrelse (på nett, hvertfall) skal passe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har slitt litt med det samme selv, har en nevø boende midt i engaland som må reddes. Ga han et gullsesongskjerf i dåpsgave (døpt på cupfinaledagen) og en sånn draktbody, men før han var stor nok til den var det litt vanskelig. Nå skal han få barnedrakt å vokse i :)

 

Skjønner at det er litt begrenset hva man kan finne på å ta inn og hva leverandører kan levere, men kanskje det hadde vært noe med babypledd og/eller sengetøy i barnestørrelse?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt klart. Skal ta det videre med de som bestiller, når ting kommer litt på plass til høsten. Skal også fikse opp nettbutikken så den er oppdatert med bilder og alle produkter på sikt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan står det til med drakter i barnestørrelser i butikken nå, er alle størrelser på lager? Tenkte meg en tur i morgen for å kjøpe en bursdagsgave, men er litt langt å kjøre fra Lillehammer om det skulle vise seg at de ikke har riktig størrelse inne :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan står det til med drakter i barnestørrelser i butikken nå, er alle størrelser på lager? Tenkte meg en tur i morgen for å kjøpe en bursdagsgave, men er litt langt å kjøre fra Lillehammer om det skulle vise seg at de ikke har riktig størrelse inne :)

Ring 94800400 imorgen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan står det til med drakter i barnestørrelser i butikken nå, er alle størrelser på lager? Tenkte meg en tur i morgen for å kjøpe en bursdagsgave, men er litt langt å kjøre fra Lillehammer om det skulle vise seg at de ikke har riktig størrelse inne :)

Ring 94800400 imorgen :)

Takk :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabækbutikken
×
×
  • Opprett ny...