Gå til innhold

Stabækbutikken


 Del

Anbefalte innlegg


Ser det har kommet PC-bag nå,... "vi kan trykke på et variert utvalg av trykk for deg. " Hva er utvalget ? :S

 

Alle typer trykk som er på andre ting. Du ser det på hettegensere feks.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


har tenkt på å skaffe meg en ny drakt. hvor mye vil en ny drakt med trykk koste i disse tilbudstider??

 

er det ikke 700 da? + 50 for trykk...

 

 

det er vel vanlig pris... altså ikke noe tilbud på drakter til uka??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


har tenkt på å skaffe meg en ny drakt. hvor mye vil en ny drakt med trykk koste i disse tilbudstider??

 

er det ikke 700 da? + 50 for trykk...

 

 

det er vel vanlig pris... altså ikke noe tilbud på drakter til uka??

 

Det er tilbud på gulldraktene såvidt jeg vet, 300,- stk. (Billig kontorpynt)

Endret av matsj
Lenke til innlegg
Del på andre sider


har tenkt på å skaffe meg en ny drakt. hvor mye vil en ny drakt med trykk koste i disse tilbudstider??

 

er det ikke 700 da? + 50 for trykk...

 

 

det er vel vanlig pris... altså ikke noe tilbud på drakter til uka??

 

Det er tilbud på gulldraktene såvidt jeg vet, 300,- stk. (Billig kontorpynt)

 

Jepp lagersalg nede på TA! fra mandag til onsdag. Mange gode tilbud!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Dette er vel $$ produkt, og ikke Stabæk, men er det mulig å få tak i en "Syng med for faen" tskjorte?

 

Hvis det ikke er flere igjen, er det jo bare å lage det på internett for en hundrings.

 

Synes en hundrings for en tskjorte er altfor mye.. Hvis $$ gikk inn og subsidierte dette slik at de kostet 30-50 kroner hadde det antakelig ført til at flere gikk med "syng med for faen"-tskjorte, og dermed at flere sang.

 

Edit: Og hvis det koster å subsidiere, så kan de eventuelt sette opp prisen på medlemsskap til 1000 kroner i året (i tillegg til sesongkort, selvfølgelig).

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er vel $$ produkt, og ikke Stabæk, men er det mulig å få tak i en "Syng med for faen" tskjorte?

 

Hvis det ikke er flere igjen, er det jo bare å lage det på internett for en hundrings.

 

Synes en hundrings for en tskjorte er altfor mye.. Hvis $$ gikk inn og subsidierte dette slik at de kostet 30-50 kroner hadde det antakelig ført til at flere gikk med "syng med for faen"-tskjorte, og dermed at flere sang.

 

Edit: Og hvis det koster å subsidiere, så kan de eventuelt sette opp prisen på medlemsskap til 1000 kroner i året (i tillegg til sesongkort, selvfølgelig).

 

:lol::lol::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Er det flere igjen av de barnedraktene typ replica? Er jo snart jul nå.

 

Mange, men de ligger ikke i sortimentet. Hvis du ringer først kan noen sikkert gå ned på lageret og hente rett størrelse når det er tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Gull. Mye ligger de på nå ?

 

Det må du nesten bare forhandle deg fram til, siden de i utgangspunktet utgår :) Sikkert en hyggelig pris.

Ingen på jobb idag? :P Ringer og ringer.

 

 

 

Det kan ta litt tid før de svarer noen ganger.. Dersom de har en kunde i kassen, så svarer de ikke på den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Mye koster det for det fancy håndkle ? Står ikke noen pris på web.

 

Nå skal jeg si én setning, og stille ett spørsmål. De kommer til å forklare hverandre.

 

1. Jeg er webansvarlig for Stabakbutikken.no.

2. Hæ, har vi håndkle?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabækbutikken
×
×
  • Opprett ny...