Gå til innhold

Stabækbutikken


 Del

Anbefalte innlegg


Er det offisielle navnet Stabækbutikken? Var det ikke en navnekonkurranse for en god stund siden? Må vel ha kommet opp noen sprekere navn enn det...

Her i Stabæk kaller vi en spade for en spade, og en butikk for en butikk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


drit bra at den endelig er åpen igjen! digger de nye "army" kjedene! jeg synes at den blaa-boutique er det beste forslaget! er positiv til t-skjorter med et blaat budskap på brystet!

BlueBoy

 

Jeg foreslår "Tante Blaa"!

 

Noe mykt under juletreet, gå til Tante Blaa!

Noe godt for strupen, gå til Onkel Blaa!

 

Håper jeg var først med den.

 

den var konge! håper den vinner! det var klang i det "kamp ropet"!

BlueBoy

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Apropos kaffekopp, via VG's fotoservice kan du jo printe hvilket som helst bilde på en hvit kopp! Koster ca 200. Har en slik kopp, laget til dama, var veldig godt fornøyd med resultatet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


bra bilde :P

finnes det også jentestørrelser? har ikke lyst til å løpe rundt med en xxl genser eller t-skjorte...

 

 

De har jente str også.. joggebuksa passer til både gutter og jenter. Det er en veldig kul T-skjorte der med et tøft bilde av morten på som er "lyseblå" og til jenter. En hvit langermet genser med Stabæk i bue og comic sans (fler enn meg som er litt lei den skriften? men den funker.. ) er også å få tak i..

 

Joggebuksa er også i to varianter, en som Posse har med Stabæk nedover, og med Stabæk i , nok en gang, comic sans i bue over den ene siden bak på rumpa...

 

TA EN TITT!!

Endret av pondus87
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan absolutt anbefale en tur innom Stabæk Butikken.

Følte meg litt som en alkis på polet - hadde lyst på alt.

Herregud - jeg hater å oppholde meg utendørs når det er kaldt, og jeg kjøpte til og med lue.

Tulling.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Måtte virkelig telle på knappene idag...rekke jobb kl 12.00? eller ta en tur innom butikken? Selvfølgelig valgte jeg å være en feig faen, og dro på jobb.

Bildene fra butikken så riktig så bra ut!!!

Bra butikk, men magler smukker og sengetøy!!!!! B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Var innom igår, endte opp med mørkeblaa hettejakke, lue og sist men ikke minst, det utrolig harry dødsmerket med Stabæklogo og alltid uansett.

 

Og så drakk jeg tom kaffemaskinen som Jenny måtte fylle på.

 

 

Anbefaler alle å ta turen innom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og drikke opp kaffen til Jenny :)

Jennie!! Stor forskjell dere! Hun er nemmelig halvt amerikansk! derfor trykk på Jennie :P IKKE Jenny uten trykk :D

 

Men hun skal dessverre slutte til sommeren grunnet studier. Både Markus og jeg prøvde å forklare at utdanning ikke er så viktig, men hun ville ikke høre på oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husk at forslagene må mailes til jennie@stabak.no for å bli med i kåringen da.

 

Ja det må vi huske, men det er greit og skrive det her så folk kan se på hva forslagene blir!!!!

 

 

 

Thomas

 

Tror du kan glemme denne kåringen. Den er fra tidlig i sommer. Butikken har vel fått et navn nå:

 

Stabæk Butikken !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabækbutikken
×
×
  • Opprett ny...