Gå til innhold

Stabækbutikken


 Del

Anbefalte innlegg


Og drikke opp kaffen til Jenny :)

Jennie!! Stor forskjell dere! Hun er nemmelig halvt amerikansk! derfor trykk på Jennie :P IKKE Jenny uten trykk :D

 

Men hun skal dessverre slutte til sommeren grunnet studier. Både Markus og jeg prøvde å forklare at utdanning ikke er så viktig, men hun ville ikke høre på oss.

 

Sånn går det når man blir hjernevasket fra ungdomskolen, har vært på utallige forelesninger/foredrag/presentasjoner/samtaler hvor det blir trukket fram hvor utrolig viktig det er å kaste bort enda mer av livet sitt på skole. Hvis det er mer penger som tiltrekker deg Jennie kan du få kveldsvaktene mine på KIWI! Tåler ikke trynet på sjefen min likevel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husk at forslagene må mailes til jennie@stabak.no for å bli med i kåringen da.

 

Ja det må vi huske, men det er greit og skrive det her så folk kan se på hva forslagene blir!!!!

 

 

 

Thomas

 

Tror du bør begynne å se på datoen innleggene ble skrevet....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


De er visstnok ferdig produsert og var på lageret til Dinamo igår. Da bør det ikke ta mange dagene før de er i StabækButikken.

 

************************

 

Kontrabeskjed!

 

Produsenten glemte å brodere Stabækmerket på disse slobrokkene og blir sendt i retur... Da tar det nok litt tid før de ligger i hyllene i StabækButikken.

 

************************

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husk at forslagene må mailes til jennie@stabak.no for å bli med i kåringen da.

 

Ja det må vi huske, men det er greit og skrive det her så folk kan se på hva forslagene blir!!!!

 

 

Thomas

 

Tror du kan glemme denne kåringen. Den er fra tidlig i sommer. Butikken har vel fått et navn nå:

 

Stabæk Butikken !

Så var det dette med "ord deling" da gutter...

På norsk: vi trekker sammen alle ord, evt. legger på bindestrek om det er snakk om et fremmedord

På engelsk: trekker "aldri" sammen ord, bruker uhyre sjelden bindestrek

 

Derfor heter det Stabækbutikken (evt StabækButikken) på norsk.

 

Dette er elementert, og feil bruk blir like idiotisk som folk som ikke har skjønt at vi ikke bruker apostrof på norsk (eks. på feil: Slum's butikk, Anders' frisør).

 

Kult opplegg - noe for oss?

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så var det dette med "ord deling" da gutter...

På norsk: vi trekker sammen alle ord, evt. legger på bindestrek om det er snakk om et fremmedord

På engelsk: trekker "aldri" sammen ord, bruker uhyre sjelden bindestrek

Derfor heter det Stabækbutikken (evt StabækButikken) på norsk.

Dette er elementert, og feil bruk blir like idiotisk som folk som ikke har skjønt at vi ikke bruker apostrof på norsk (eks. på feil: Slum's butikk, Anders' frisør).

 

 

Kristin Clemet, er det virkelig deg?

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk Butikken !

Så var det dette med "ord deling" da gutter...

 

Greit nok, det jeg forsøkte å skrive var dette:

 

 

 

stabakbutikken3.jpg

 

men jeg fant ikke Stabæklogoen på tastaturet. Prøvde flere Alt Gr varianter, men ingen ble riktig. Burde være standard på alle norske tastatur.

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen kule effekter til barn/baby? Minste størrelse tidligere tror jeg var 128, og det er vel noe slik som 8 år. Hvis det er noen som er villige til å svi av penger så må det være nybakte fedre.

 

Poden har desperat behov for andre effekter enn skjerf og cap. Faren hans har i alle fall behov for at han skal gå med det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen kule effekter til barn/baby? Minste størrelse tidligere tror jeg var 128, og det er vel noe slik som 8 år. Hvis det er noen som er villige til å svi av penger så må det være nybakte fedre.

 

Poden har desperat behov for andre effekter enn skjerf og cap. Faren hans har i alle fall behov for at han skal gå med det.

smukker bare må komme!!!

og sengetøy da!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk Butikken !

Så var det dette med "ord deling" da gutter...

 

Greit nok, det jeg forsøkte å skrive var dette:

 

 

 

stabakbutikken3.jpg

 

men jeg fant ikke Stabæklogoen på tastaturet. Prøvde flere Alt Gr varianter, men ingen ble riktig. Burde være standard på alle norske tastatur.

Alt Gr + $ burde jo funke...

Endret av boie
Lenke til innlegg
Del på andre sider


[Dette er elementert, og feil bruk blir like idiotisk som folk som ikke har skjønt at vi ikke bruker apostrof på norsk (eks. på feil: Slum's butikk, Anders' frisør).

Bare for å kverulere litt: Det heter faktisk Anders' frisør - ved ord som slutter på s, z eller x markeres genitiv med apostrof. www.sprakrad.no.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noen kule effekter til barn/baby? Minste størrelse tidligere tror jeg var 128, og det er vel noe slik som 8 år. Hvis det er noen som er villige til å svi av penger så må det være nybakte fedre.

 

Poden har desperat behov for andre effekter enn skjerf og cap. Faren hans har i alle fall behov for at han skal gå med det.

smukker bare må komme!!!

og sengetøy da!!!

 

Og bleier med vif, bak på innsiden

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var julegavehandelen toppet av med et besøk på Stabæk Butikken. Og jeg må si meg enig med resten her, flott gjennomført! Jeg satser på at Stabæk effekter til kompisene skal få de til å komme på kamp litt oftere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er åpningstidene fortsatt 11-14 på lørdager som det sto i denne tråden i desember? Jeg må kjøpe noen bursdagspressanger, og det står ikke åpningstider på stabak.no (så vidt jeg kan se på butikksiden i alle fall)

 

-Og jada, jeg vet at nett-butikken er åpen 24-7 men jeg må ha varene på lørdag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg vil ha:

Ser en del kjører rundt med en liten stabæk-drakt festa med sugepropp på bilvinduet, størrelse - 2mnd. Var det Stabæk eller $$ som solgte dem, og er de fortsatt å få kjøpt? Det var drakta med grønt på ene ermet, men det spiller ingen rolle for meg om det er grønt eller ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabækbutikken
×
×
  • Opprett ny...