Gå til innhold

Stabækbutikken


 Del

Anbefalte innlegg


Jeg vil ha:

Ser en del kjører rundt med en liten stabæk-drakt festa med sugepropp på bilvinduet, størrelse - 2mnd. Var det Stabæk eller $$ som solgte dem, og er de fortsatt å få kjøpt? Det var drakta med grønt på ene ermet, men det spiller ingen rolle for meg om det er grønt eller ikke.

Jeg har en slik i bakruten, kjøpte den av Stabæk. Lurer på om det ikke er en Adidas-effekt, vet ikke om Puma har tilsvarende i sitt sortement.

 

Apropos "Stabæk-effekter-som-festes-med-sugekopp-i-bilvinduet", skulle jeg gjerne ha hatt et par solskjermer med Stabæk-logo, er litt lei av de Disney-solskjermene jeg har i sidevinduene bak nå!

 

Vet noen om jeg bare kan lage meg slike solskjermer selv? Det er nå lagt ut høyoppløslig logo som eps-fil på stabak.no under "KLUBBEN". Men det står ikke noe om copyrights eller hva slags bruk av logoen som man tillater. Er det fritt fram, så sender jeg eps-filen til www.eurofoto.no og bestiller meg to solskjermer derfra. Men er det restriksjoner på bruken av logoen, smører jeg meg med tykke lag med tålmodighet og venter til noen i Stabæk-butikken bestiller inn slike.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har en slik i bakruten, kjøpte den av Stabæk. Lurer på om det ikke er en Adidas-effekt, vet ikke om Puma har tilsvarende i sitt sortement.

 

Apropos "Stabæk-effekter-som-festes-med-sugekopp-i-bilvinduet", skulle jeg gjerne ha hatt et par solskjermer med Stabæk-logo, er litt lei av de Disney-solskjermene jeg har i sidevinduene bak nå!

 

Vet noen om jeg bare kan lage meg slike solskjermer selv? Det er nå lagt ut høyoppløslig logo som eps-fil på stabak.no under "KLUBBEN". Men det står ikke noe om copyrights eller hva slags bruk av logoen som man tillater. Er det fritt fram, så sender jeg eps-filen til www.eurofoto.no og bestiller meg to solskjermer derfra. Men er det restriksjoner på bruken av logoen, smører jeg meg med tykke lag med tålmodighet og venter til noen i Stabæk-butikken bestiller inn slike.

 

<pedantic>

Siden denne tråden tidligere har handlet om orddelingsreglene på norsk og uvettig bruk av apostrof våger jeg nå å kommentere en annen språklig forseelse som desverre er nokså utbredt. Det er stor forskjell på 'høyoppløsning' og 'høyoppløselig'/'høyoppløselighet' Hadde skjermen hatt høy oppløselighet hadde den desverre smuldret opp og rent vekk ved det minste dråpet vann. Man får håpe at det heller er en høyoppløsningsskjerm, eller slik det er i dette tilfellet en høyoppløsningslogo.

</pedantic>

Endret av Squawker
Lenke til innlegg
Del på andre sider


<pedantic>

Siden denne tråden tidligere har handlet om orddelingsreglene på norsk og uvettig bruk av apostrof våger jeg nå å kommentere en annen språklig forseelse som desverre er nokså utbredt. Det er stor forskjell på 'høyoppløsning' og 'høyoppløselig'/'høyoppløselighet' Hadde skjermen hatt høy oppløselighet hadde den desverre smuldret opp og rent vekk ved det minste dråpet vann. Man får håpe at det heller er en høyoppløsningsskjerm, eller slik det er i dette tilfellet en høyoppløsningslogo.

</pedantic>

 

Helt greit med litt voksenopplæring! :) Du har kanskje forslag til hva slags væske man bør oppløse en logo i? :blink:

Det ble nok litt direkte avskrivt fra stabak.no der de står "Høyoppløselig logo kan lastes ned herfra

" (se lenken http://www.stabak.no/content/view/1593/286/)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vet noen om jeg bare kan lage meg slike solskjermer selv? Det er nå lagt ut høyoppløslig logo som eps-fil på stabak.no under "KLUBBEN". Men det står ikke noe om copyrights eller hva slags bruk av logoen som man tillater. Er det fritt fram, så sender jeg eps-filen til www.eurofoto.no og bestiller meg to solskjermer derfra. Men er det restriksjoner på bruken av logoen, smører jeg meg med tykke lag med tålmodighet og venter til noen i Stabæk-butikken bestiller inn slike.

Kjør på, spør du meg! Så lenge du ikke misbruker logoen og benytter den til usømmelige (og unevnelige) ting burde ikke være noe i veien for å lage solskjermer eller hva det skulle være. Klubben har vel også en mening ved å legge filen tilgjengelig for alle.

 

Spread the gospel!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det sies at det er kommet nye skjerf og at de selges på bekkestua imorgen...

 

 

JEG VIL HA!

 

 

Når starter salget? Er StabækButikken oppe i morgen? Har nettopp fått lønning, så må hamstre litt stæsj(veit, jeg er litt seint ute...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Regner med at vi åpner førstkommende mandag! Mer info kommer!

 

Hva skjer med butikken?? Er den åpen?? Kommet noen nye produkter?? Kjipt å bo i Oslo og se en hel gjeng med Enga fans gå rundt kledd opp i lagets farger, selv om jeg hater Enga må jeg si de har klart å lage en del tøft supporterutstyr.. Vi vil også ha!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil ha:

Ser en del kjører rundt med en liten stabæk-drakt festa med sugepropp på bilvinduet, størrelse - 2mnd. Var det Stabæk eller $$ som solgte dem, og er de fortsatt å få kjøpt? Det var drakta med grønt på ene ermet, men det spiller ingen rolle for meg om det er grønt eller ikke.

 

Vi har også en sånn i bilen, det er Adidas effekter.

Er ett par år siden jeg fikk den, fikk den av Stabæk i konfirmasjonsgave:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Regner med at vi åpner førstkommende mandag! Mer info kommer!

 

Hva skjer med butikken?? Er den åpen?? Kommet noen nye produkter?? Kjipt å bo i Oslo og se en hel gjeng med Enga fans gå rundt kledd opp i lagets farger, selv om jeg hater Enga må jeg si de har klart å lage en del tøft supporterutstyr.. Vi vil også ha!!

 

jeg var i stabækbutikken idag og jeg lover deg at de genserne stabæk har er MYE tøffere enn de smakløse rød og blå genserne til pEnga.. vis jeg husker riktig mener jeg det var noen gensere jeg ikke har sett før der så det tyder vel på at det har kommet noe nytt ja!

Endret av Andreas
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det kommet noe nytt, altså noe annet enn de blå genserne med Stabæk enten på ryggen eller nedover en arm.. Har en av de.. Har nesten alle Stabæk klærne, men hvis det har kommet noe nå som jeg ikke vet om må jeg få vite det ;) Hehe..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi Bærumsfolk søler da ikke ved bordet! Dette kalles bordpryd. Kan til nød erstattes av sølvbestikk, friske roser og lysestaker av nypusset messing.

 

Jeg er ved Stabækbutikken kl 9 jeg ass!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fotballshop på Oslo City hadde noen for et par år siden. Ring dit!

Takker for hjelpen. Fotballshop ligger nå på Ullevaal Stadion og har 0 (null) effekter for Stabæk, det samme for VIF, en for Lyn og 3 for Lillestrøm. Så mye for nærområdet. De har derimot 76 forskjellige artikler for Man U......

 

Godt vi har fått vår egen butikk, så får vi heller pese dem litt for å få det vi "trenger".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vil ha:

Ser en del kjører rundt med en liten stabæk-drakt festa med sugepropp på bilvinduet, størrelse - 2mnd. Var det Stabæk eller $$ som solgte dem, og er de fortsatt å få kjøpt? Det var drakta med grønt på ene ermet, men det spiller ingen rolle for meg om det er grønt eller ikke.

 

Vi har også en sånn i bilen, det er Adidas effekter.

Er ett par år siden jeg fikk den, fikk den av Stabæk i konfirmasjonsgave:)

*Misunn*, *Misunn*. Har sendt mail til Stabæk nå, og spurt om de kan skaffe det til butikke. Det er i hvert fall lov å håpe :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ramla som kjent inn kl ni, det eneste tidspunktet jeg fant på Staba(e)k.no. Det viste seg at butikken ikke skulle åpne før kl 12, men med en meget behjelpelig Markus fikk jeg allikevel æren av å stige ned som den første kunden av nye Stabækbutikken! :) I tillegg fikk han (omsider) til en av de gamle giljotinene til VISAkort, slik at DnB Nor ikke får vite hva som traff dem før lønningen uansett er inne på mandag. Ha-HA!

 

Det er mye pent der inne. Faktisk synes jeg Markus og Jennie var pene også. Jeg kjøpte en nydelig grå/sølv fleece med mindre Stabæklogo, en hvit jakke med større Stabæklogo, en stor loffe-v-hals til min far med en bitteliten MEN innbrodert Stabæklogo og så klart en pakke servietter til førstkommende konfirmasjon!

 

Nok en gang tusen takk for hjelpen Markus for at en knekt stakkar fikk komme inn i varmen :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fikk et ekkelt vedlegg, om et østkantlag, i Aftenposten her forleden (også godt kommentert på Forbannet tråden).

Der var det endel effekter med bare "1913" som var ganske kule. Kan jeg få sånne med 1912?

Takk skal du ha.

Jo værsågod

Endret av Pjalle Nøtt
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Markus, om du er i nærheten, skal det ikk egentlig være en sølvfarget Stabæklogo på brystet av den sølv/svarte fleecen? Jeg var helt sikker på at det var det, men da jeg kom hjem så jeg at det ikke var noe der :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


(...)

 

Det er mye pent der inne. Faktisk synes jeg Markus og Jennie var pene også. Jeg kjøpte en nydelig grå/sølv fleece med mindre Stabæklogo, en hvit jakke med større Stabæklogo, en stor loffe-v-hals til min far med en bitteliten MEN innbrodert Stabæklogo og så klart en pakke servietter til førstkommende konfirmasjon!

 

Nok en gang tusen takk for hjelpen Markus for at en knekt stakkar fikk komme inn i varmen :)

det høres veldig lovende ut. hmmm...skal prøve å dra til butikken snartest mulig, ihvertfall før tromsø kampen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


(...)

 

Det er mye pent der inne. Faktisk synes jeg Markus og Jennie var pene også. Jeg kjøpte en nydelig grå/sølv fleece med mindre Stabæklogo, en hvit jakke med større Stabæklogo, en stor loffe-v-hals til min far med en bitteliten MEN innbrodert Stabæklogo og så klart en pakke servietter til førstkommende konfirmasjon!

 

Nok en gang tusen takk for hjelpen Markus for at en knekt stakkar fikk komme inn i varmen :)

det høres veldig lovende ut. hmmm...skal prøve å dra til butikken snartest mulig, ihvertfall før tromsø kampen!

Fy faen, gikk til anskaffelse av den nye t-skjorta!

den er fet den!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nok en gang tusen takk for hjelpen Markus for at en knekt stakkar fikk komme inn i varmen :)

Neste gang river jeg i en kaffe!

Takk for kaffen! Butikken er skikkelig fin. Kommer tilbake! Ofte!!! (selv om jeg eventuelt ikke får kaffe hver gang).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabækbutikken
×
×
  • Opprett ny...