Gå til innhold

Morten Morisbak Skjønsberg


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Og der var Morten på landslaget likevel, forfall fra Wæhler.

Det hadde vært hyggelig om han fikk litt spilletid også da, selv om Hangeland og Reginiussen sikkert er førstevalget fra start.

Han er vel sikret spilletid nå. Iallefall om Hareide følger sin vante taktikk med å sette rett inn på laget de som blir tatt ut etter at forfallene kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Se første bildet her: http://www.stabak.no/content/view/3218/2/

 

Fy faen Morten, det ansiktshåret der var stygt!

 

 

Sikkert tapt i kortspill :lol:

Bærre lækkert! Ser forøvrig at han ikke er den eneste med sånn bart. Veigar har også (første bildet), og minst en til tror jeg også jeg så.

Tømmernes hadde en like frekk bart som Morten

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Se første bildet her: http://www.stabak.no/content/view/3218/2/

 

Fy faen Morten, det ansiktshåret der var stygt!

 

 

Sikkert tapt i kortspill :lol:

Bærre lækkert! Ser forøvrig at han ikke er den eneste med sånn bart. Veigar har også (første bildet), og minst en til tror jeg også jeg så.

 

Kanskje de hadde av en eller annen syk grunn trodd at håndball damer digget sånnt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Se første bildet her: http://www.stabak.no/content/view/3218/2/

 

Fy faen Morten, det ansiktshåret der var stygt!

 

 

Sikkert tapt i kortspill :lol:

Bærre lækkert! Ser forøvrig at han ikke er den eneste med sånn bart. Veigar har også (første bildet), og minst en til tror jeg også jeg så.

 

Kanskje de hadde av en eller annen syk grunn trodd at håndball damer digget sånnt...

Jeg får en-eller-annen vond følelse av at han er i forhandlinger med Rosenborg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Se første bildet her: http://www.stabak.no/content/view/3218/2/

 

Fy faen Morten, det ansiktshåret der var stygt!

 

 

Sikkert tapt i kortspill :lol:

Bærre lækkert! Ser forøvrig at han ikke er den eneste med sånn bart. Veigar har også (første bildet), og minst en til tror jeg også jeg så.

Tømmernes hadde en like frekk bart som Morten

Kan du på noen som helst måte bekrefte at dette var et veddemål eller tap i et eller annet spill?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Se første bildet her: http://www.stabak.no/content/view/3218/2/

 

Fy faen Morten, det ansiktshåret der var stygt!

 

 

Sikkert tapt i kortspill :lol:

Bærre lækkert! Ser forøvrig at han ikke er den eneste med sånn bart. Veigar har også (første bildet), og minst en til tror jeg også jeg så.

Tømmernes hadde en like frekk bart som Morten

Kan du på noen som helst måte bekrefte at dette var et veddemål eller tap i et eller annet spill?

 

 

Nei

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Drillo tok ut fire stoppere, men har ikke bestemt seg for hvem som blir Hanglestads makker. Likevel greit å vite at MMS ikke ligger langt unna...

- Jeg kommer ikke til å bestemme meg før jeg får sett dem på trening i forkant av kampen, sier Drillo.

 

- I tillegg til disse har vi Morten Morisbak Skjønsberg i bakhånd

 

Link

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drillo tok ut fire stoppere, men har ikke bestemt seg for hvem som blir Hanglestads makker. Likevel greit å vite at MMS ikke ligger langt unna...
- Jeg kommer ikke til å bestemme meg før jeg får sett dem på trening i forkant av kampen, sier Drillo.

 

- I tillegg til disse har vi Morten Morisbak Skjønsberg i bakhånd

 

Link

 

Høiland ble også nevnt av Drillo på pressekonferansen som et alternativ på backen. Men han valgte kun å ta med Høgli og Hamoud denne gangen.

 

Han nevnte også at vi har mange gode sentrale midtbanespillere i Norge som ikke fikk plass, uten å nevne navn (Hauger sikkert en av dem).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

er det ikke bare å få hentet inn morten på landslaget nå a? steenslid skada, og reginiussen litt skada. han er vel med på blekka til drillo som backup mener jeg å huske iallefall.

 

gleder meg til å se norge faktisk, tenk det!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Skjønsberg har ikke overbevist så langt i år, så jeg skjønner godt at han er ute av troppen.
Det er jeg enig i, men han var jo ikke med i troppen mot Tyskland heller, og da hadde han ikke spilt noen viktige kamper siden cupfinalen. Så det virker ikke som om Drillo synes han er god nok.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


MMS har ikke noe internasjonalt snitt over seg. Han kan holde et høyt nivå i Norge, men vil ikke kunne utvikle seg til en god internasjonal stopper. Da er det bedre et spillere som Reginiussen, Forren og Nordtveit slipper til slik at vi kan få dem ut i bedre ligaer etterhvert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det kan jeg være enig i, men nå er det ingen av de du nevner som blir foretrukket fremfor Morten heller da. Wæhler skulle vel spilt om han var skadefri, og nå ser det ut til at de skal bruke JA Riise.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er vel Hangeland-Reginiussen som starter? Hvis det kniper om stopperplassen, så kan man jo hente inn for eksempel Morten til Finlandskampen. Men ingen vits å sende for mange spillere hele veien ned til Sør Afrika for å slite benken. Hangeland har nok den ene stopperplassen i lomma i mange mange år framover. Den andre plassen kommer spillere som Reginiussen, Forren og Nordtveit å kjempe om i framtiden. Morten er hverken god nok eller ha potensiale nok til å kjempe om en stopperplass på landslaget, så ingen vits å mase om at han bør være med. Men en spiller som Henning Hauger bør absolutt være med hver gang og så får vi håpe moroa med Knudsen og Høiland varer så lenge som mulig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Morten Morisbak Skjønsberg
×
×
  • Opprett ny...