Gå til innhold

Morten Morisbak Skjønsberg


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 8 måneder senere...

Burde byttet overskrift her nå. Morten har brukket nesa.

Det er helt utrolig at Morten brakk nesa i en kamp for ni dager siden, og at vi først nå får greie på det.

 

Så ber også jeg om ny tittel på denne tråden. Og for de som misliker den nåværende tittelen like mye som meg: Markus bekrefter på side 6 at Morten signerte ny kontrakt 19. august. Han heter definitivt ikke Bosman lenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


de som lager slike masker har litt å lære av de amerikanske hockeykeeper maskene. Den der er jo rett og slett kjedlig!

Enig, hva med maska til Hannibal "the kannibal" Lekter?

Endret av KongKjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider


de som lager slike masker har litt å lære av de amerikanske hockeykeeper maskene. Den der er jo rett og slett kjedlig!

Enig, hva med maska til Hannibal "the kannibal" Lekter?

Hannibal "the cannibal" Lector.

 

040304.jpg2006_artikler-juli_trening13-7_mortenmaske.jpg

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

er jeg den eneste som syns Morten har vært meget bra iår? stabilt nivå hele tiden, syns han har utviklet seg mye.

 

denne runden kom han fortjent på rundens lag både i VG og TV2!

 

 

hyggelig!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er jeg den eneste som syns Morten har vært meget bra iår? stabilt nivå hele tiden, syns han har utviklet seg mye.

 

denne runden kom han fortjent på rundens lag både i VG og TV2!

 

 

hyggelig!

Morten har vært bra, ja, men har har ikke tatt det ekstra steget opp til å bli utrolig bra og det skyldes nok i hovedsak mangel på konkurranse om plassen hans. Tror og håper Morten tar det ekstra steget i vinter og blir enda bedre neste sesong.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syns Morten har bekreftet at han er en av landets aller beste defensive backer. Offensivt derimot syns jeg han mangler mye, særlig på pasninger og innlegg. Heldigvis er det ting som kan øves på. I tillegg til å være flink til å sparke ball, virker han som en knakandes kjekk kar å ha i miljøet. Litt alternativ på en måte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er jeg den eneste som syns Morten har vært meget bra iår? stabilt nivå hele tiden, syns han har utviklet seg mye.

 

denne runden kom han fortjent på rundens lag både i VG og TV2!

 

 

hyggelig!

Morten har vært bra, ja, men har har ikke tatt det ekstra steget opp til å bli utrolig bra og det skyldes nok i hovedsak mangel på konkurranse om plassen hans. Tror og håper Morten tar det ekstra steget i vinter og blir enda bedre neste sesong.

Kanskje feil tråd å ta det i, for jeg digger Morten. Men jeg tittet på tabellen i dag, og kunne konstantere at mestscorende lag i eliteserien heter Stabæk og Rosenborg, begge med 39 mål.

 

Når så Rosenborg ligger på 1. plass og vi ligger på sjette plass, kan det jo hende at en av de tingene vi må få gjort noe med er baklengsmålene. Hele ni lag har nemlig sluppet inn færre mål enn oss i år.

 

Sammenlignet med oss selv er det ikke så verst - på dette tidspunktet i serien har vi normalt sluppet inn 33 mål i gjennomsnitt og vi har satt inn 40. Faktisk er vi mestscorende i årets eliteserie med færre mål enn "normalt".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er jeg den eneste som syns Morten har vært meget bra iår? stabilt nivå hele tiden, syns han har utviklet seg mye.

denne runden kom han fortjent på rundens lag både i VG og TV2!

 

hyggelig!

Enig! Han er veldig stabil, alltid god men sjelden outstanding. Hadde vært fint om han kunne bidratt litt mer framover uten at det gikk på bekostning av den defensive jobben han gjør i dag. Noen små skritt og han er i klasse med IA :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er jeg den eneste som syns Morten har vært meget bra iår? stabilt nivå hele tiden, syns han har utviklet seg mye.

 

denne runden kom han fortjent på rundens lag både i VG og TV2!

 

 

hyggelig!

Morten har vært bra, ja, men har har ikke tatt det ekstra steget opp til å bli utrolig bra og det skyldes nok i hovedsak mangel på konkurranse om plassen hans. Tror og håper Morten tar det ekstra steget i vinter og blir enda bedre neste sesong.

Kanskje feil tråd å ta det i, for jeg digger Morten. Men jeg tittet på tabellen i dag, og kunne konstantere at mestscorende lag i eliteserien heter Stabæk og Rosenborg, begge med 39 mål.

 

Når så Rosenborg ligger på 1. plass og vi ligger på sjette plass, kan det jo hende at en av de tingene vi må få gjort noe med er baklengsmålene. Hele ni lag har nemlig sluppet inn færre mål enn oss i år.

 

Sammenlignet med oss selv er det ikke så verst - på dette tidspunktet i serien har vi normalt sluppet inn 33 mål i gjennomsnitt og vi har satt inn 40. Faktisk er vi mestscorende i årets eliteserie med færre mål enn "normalt".

 

Kom ikke mange av disse målene mens Mike og IA var ute. Skyldes vel mer spillestil og laget generellt enn en enkelt spiller.

Daniel klager også på at det slippes inn for mye / enkle mål uten å legge skylda på Jon eller de 4 gutta som måtte befinne seg foran ham.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Morten var enorm i kampen mot Start, og tok Berlin - som har vært veldig bra på kanten der i det siste - helt ut av kampen...

 

MEN....

 

Skulle gjerne hatt han til å svare på en ting. Når man vinner en hodeduell mot Atle Roar Håland i forkant av det første målet vårt, hvordan i helvete er det mulig å tape en duell mot Doffen i forkant av det ene målet deres?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Morten Morisbak Skjønsberg
×
×
  • Opprett ny...