Jump to content
Markus

Ny Spiller Til Stabæk!

Recommended Posts

ja, velkommen markus! dette er jo strålende nyheter, eller har vi kjøpt inn en ny fordi morten stikker? eller er det at vi ikke er fornøyd med jørgen?

Hepp,

Nei ikke noe mer info på nåværende tidspunkt. Det som står på forsiden var det jeg rakk å finne i går ettermiddag. Vi snakker her om en autoritær spiller med snakketøyet i orden. I grunn er det en kanaonsigning, følg med på kommentarer på svenske nettsider. Det er omtrent (uten sammenligning forøvrig) som om en svensk superettaklubb skulle signet erik hoftun.

@ringo

Hepp,

Nei ikke noe mer info på nåværende tidspunkt. Det som står på forsiden var det jeg rakk å finne i går ettermiddag. Vi snakker her om en autoritær spiller med snakketøyet i orden. I grunn er det en kanaonsigning, følg med på kommentarer på svenske nettsider. Det er omtrent (uten sammenligning forøvrig) som om en svensk superettaklubb skulle signet erik hoftun.

@ringo

38002[/snapback]

FANTASTISK! I'M VERY VERY HAPPY NOW. Dette må feires med seier idag!

I grunn er det en kanaonsigning, følg med på kommentarer på svenske nettsider. Det er omtrent (uten sammenligning forøvrig) som om en svensk superettaklubb skulle signet erik hoftun.

38002[/snapback]

AHHHH!!!! Deilig!!

Hva kan vi egentlig forvente nå? Tar han plassen til IA eller Mike? Er det noen i forsvaret som er på vei bort?

Alltid viiktig å ha dobbeldekning på alle plasser. Hvis IA eller Mike får en skade er han et klart bedre alternativ til Jørgen Pettersen

Kolla: http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=16712

De vill satsa på mig i startelvan. Innan veckan är slut är förhoppningsvis kontraktet påskrivet. Det blir lite lättare att göra sig förstådd nu tror jag än i Tyskland. I landet jag ska till pratar de i alla fall bra engelska också , säger Karlsson som dock inte vill avslöja landet och klubben innan allt är helt klart.[/b]

Vi er relativt gode i svensk også! - men hvem av gutta skal ut - startellvern er drøy kost... noen på vei bort?

Edited by Markus

Mittfältarna sket fullkomligt i att jobba hemåt, säger Karlsson.

Hehe, JJ og Henning! Her blir det ingen bønn når vår nye sjef er på plass...

Heeeeeerlichhh!!! Jeg digger svensker. Jeg vil ha tilbake den gode gamle unionen!

38017[/snapback]

la oss starte med Chippen :D,

Kan bli spennende dette her... men jeg frykter litt at en av midtstopperne eller morten er på vei bort...

PS. Jag har inte tackat er som inte förstår vad allt handlar om, ni som är på matcherna för att bråka och hota. Ni kan faktiskt dra åt h…..e!

38022[/snapback]

Æresmedlem i guttegruppen!

Edited by Markus

Liker spesielt den siste lille kommentaren:

PS. Jag har inte tackat er som inte förstår vad allt handlar om, ni som är på matcherna för att bråka och hota. Ni kan faktiskt dra åt h…..e!

38022[/snapback]

Flott fyr!

Æresmedlem i guttegruppen!

38026[/snapback]

Så enig, så enig...

Kult. Dette bare viser at

1: JJ vet hva han driver med, og vet hvor han vil.

2: Alle gode svenske spillere har lyst til å spille for JJ

(For jeg går selvfølgelig ut i fra at Markus har blitt tilbudt knapper og glansbilder i lønn...)

Som enhver person med litt stolthet skrives navnet hans med "K" - ikke "C" !

Eller hva Pjatte Nøll?

FANTASTISK!!!!! ÅHHHHH som det varmer å se at vi allerede er i gang med forsterkninger. Eneste aberet må være dette bibelske navnet, men vi får vel leve med det...thihi