Gå til innhold

Ny Spiller Til Stabæk!


Markus
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic


Tjena. Grattis till signingen av Mackan, en hjälte och legend inom DIF-kretsar. Debatten på dif.se är endast för medlemmar, använd istället www.svenskafans.com/fotboll/dif/forum.asp om ni vill diskutera Mackan. Jag bodde i Stabaek för några år sedan och det är kul att han går till er. Sedan har ni ju redan blårandiga tröjor så Mackan känner sig nog som hemma direkt, ni är ju dessutom bra på engelska ;)

 

Lycka till Kapten Karlsson!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror dette blir BRA!!! Deilig at klubben begynner tidlig med spillerkjøp.

 

Han spilte jo bra i Djurgården så da er det bare og gi han drakta igjen... Den er jo nesten lik han kommer til og føle seg som hjemme.

 

fpsouvenir.jpg

 

Velkommen Markus

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Her sitter jeg i noen møter på jobben og når jeg kommer tilbake har vi signert en bauta av en spiller! I tillegg titter sola frem og det er varmere i lufta! Dette er jo bare helt fantastisk!! JIPPI!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper dette er en ballsikker og spillende midtstopper som kan ta steget opp i banen og bidra offensivt når sjansen byr seg til det. Har savnet dette blant midtstopperne hos Stabæk. Synes både I.A og Kjølø blir litt for feige ved at de nesten aldri tør å avansere litt opp i banen før de slår pasning fremover. Synes litt for mange angrep bakfra ender med at Kjølø slår et høyt og håpløst fremspill. (Dette irriterte meg kraftig i fjor, har kanskje blitt noe bedre i år.) Leste et sted at Markus Karlsson har en bra pasningsfot og det høres bra ut! En Erik Hoftun type hadde gjort seg i Stabæk. Er Markus Karlsson en slik spiller er det hipp som happ for meg om han tar plassen til Kjølø eller I.A

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spennende med en ny spiller selv om han er ett uskrevet blad for meg

38120[/snapback]

Det er sikkert du for han også!

38124[/snapback]

 

Hadde det vært en som nylig hadde spilt i allsvenskan/superettan hadde det vært lettere vet du ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spennende med en ny spiller selv om han er ett uskrevet blad for meg

38120[/snapback]

Det er sikkert du for han også!

38124[/snapback]

 

Hadde det vært en som nylig hadde spilt i allsvenskan/superettan hadde det vært lettere vet du ;)

38125[/snapback]

 

han har vel bare spilt 1 år i tyskland?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jepp.. Står han spilte i Djurgården 1996-2005. Merkelig at jeg aldri har hørt noe snakk om han før. Fulgt Allsvenskan tett i mange år. Men kanskje han er en "grovjobbare" som man sier. Litt usynlig på banen, men stabil kamp etter kamp.

Virker lovende!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Liker spesielt den siste lille kommentaren:

PS. Jag har inte tackat er som inte förstår vad allt handlar om, ni som är på matcherna för att bråka och hota. Ni kan faktiskt dra åt h…..e!

38022[/snapback]

Han snakket vel om DIF-fans, men de overgås vel av latterlige AIK-fans!

 

Ut på livstid!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Liker spesielt den siste lille kommentaren:

PS. Jag har inte tackat er som inte förstår vad allt handlar om, ni som är på matcherna för att bråka och hota. Ni kan faktiskt dra åt h…..e!

38022[/snapback]

Han snakket vel om DIF-fans, men de overgås vel av latterlige AIK-fans!

 

Ut på livstid!!

38250[/snapback]

Patetisk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


visste ikke han spilte i tyskland...rot weiss essen...hvem er de?

hvor god er marcus karlsson egentlig? leser at han er født 1972...egentlig ganske gammel...og en som spiller med en ukjent og kjedelig tysk klubb, kan han virkelig hjelpe oss? forresten har aldri før hørt navnet hans.

men likevel: velkominn marcus! håper det blir en fin tid her for deg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ny Spiller Til Stabæk!
×
×
  • Opprett ny...