Gå til innhold

Thomas Finstad


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Det har vært spekulert mye på disse sidene om overganger i det siste.

 

Thomas Finstad skal ifølge BUdstikka - http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=199877 - være ønsket av både Tønsberg og Hønefoss.

Strømsgodset har vel sågar vært på banen, men etter at Jostein Flo truet med å trekke i støvlene har det blitt stille fra den kanten.

 

Thomas har blitt refert til som den nye Maradonna av spansk presse, har avgjort NM finalen for Stabæk, og scoret i bøtter og spann - tidligere.

Thomas er en blaa mann, men som ikke har fremhevet seg de siste årene... Personlig er jeg overbevist om at Thomas har godt av nye omgivelser og skulle vi selge han er jeg overbevist om at han kommer til å score på oss senere. Vet at mange slenger dritt og jeg bir rimlig flau av å være på stadion innimellom - prøv å hold dere saklige her.

 

Hva syntes dere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Det har vært spekulert mye på disse sidene om overganger i det siste.

 

Thomas Finstad skal ifølge BUdstikka - http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=199877 - være ønsket av både Tønsberg og Hønefoss.

Strømsgodset har vel sågar vært på banen, men etter at Jostein Flo truet med å trekke i støvlene har det blitt stille fra den kanten.

 

Thomas har blitt refert til som den nye Maradonna av spansk presse, har avgjort NM finalen for Stabæk, og scoret i bøtter og spann - tidligere.

Thomas er en blaa mann, men som ikke har fremhevet seg de siste årene... Personlig er jeg overbevist om at Thomas har godt av nye omgivelser og skulle vi selge han er jeg overbevist om at han kommer til å score på oss senere. Vet at mange slenger dritt og jeg bir rimlig flau av å være på stadion innimellom - prøv å hold dere saklige her.

 

Hva syntes dere?

38522[/snapback]

 

Tror kanskje at Thomas har hvilt på nok laubær i Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal Thomas komme til sin rett må vi spille på hans sterke sider. Det har vi ike gjort siden høsten 2003. Thomas scorer på raske overganger, noe som fremdeles ikke prioriteres i Stabæk, selv om det er blitt bedre med Jønsson. Men både Nannskog og Markegård er også relativt bra på gjennombrudd, og er mer komplette spisstyper.

 

Det er ikke noe poeng for Finstad å spille 3. divisjon, og når han ikke får spille bør han se seg om etter andre muligheter. Han går med ære, om han velger en annen klubb, som er lurt for hans del, ettersom han er i sin beste alder.

 

Han bør gå til Godset og så får vi Nyan i bytte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror kanskje han kunne ha hatt godt av litt miljøforandring, men samtidig er han blå som noen, og klubblojalitet er viktig både for klubben og miljøet rundt, men likefullt ikke viktigere enn det sportslige! Så hva med utleie? Jeg er heller ikke overbevist om at spissplassen er den som passer Finstad best. Kanskje et utlån/utleie kunne bidrat til litt omskolering?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror kanskje han kunne ha hatt godt av litt miljøforandring, men samtidig er han blå som noen, og klubblojalitet er viktig både for klubben og miljøet rundt, men likefullt ikke viktigere enn det sportslige! Så hva med utleie? Jeg er heller ikke overbevist om at spissplassen er den som passer Finstad best. Kanskje et utlån/utleie kunne bidrat til litt omskolering?

38531[/snapback]

 

 

Ikke dumt tenkt!! Hva med en slags midtsopper/back? Hurtighet har han, han er godt i lufta, han er sterk, men han må nok trene litt på taklinger o.l

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Veldig synd om vi ikke skal finne bruk for Finstad videre. Han har vært en av våre egenproduserte som har vært lojal og til tider en kanon angriper. Håper han finner flyten og spiller seg rett inn i 11-ern igjen. Han både fortjener det, og er god nok til det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som det fremgår av denne artikkelen er det Godset som er den mest aktuelle klubben.

 

Jeg tror Finstad hadde hatt godt av en miljøforandring for å utvikle seg videre. Jeg synes selvsagt det er leit og trist. Thomas har gitt utrolig mye til Stabæk og scoret noen fantastiske og viktige mål opp gjennom årene. Problemet er bare at konkurransen nå er for tøff. Han scorer i bøtter og spann i 3. divisjon, men der er motstanden så dårlig at noen annet ville vært overraskende.

 

Håper han blir lånt ut til Godset og kommer hjem med fornyet selvtillit og scorer masse for oss i TL neste år

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil heller at Jan skal bruke sine kontakter i sverige, slik at finsinho kan få utvikle seg i en klubb der borte. Mange norske spillere som har blitt mye bedre i sverige, f.eks Mike...

38550[/snapback]

Er vel neppe så alt for mange som vil ha han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Finstad er en utrolig god spiss, hvis man spiller på hans sterke sider. Det er desverre umulig i serie-a. Synes vi skal beholde han, han er verdt langt mer enn vi kan få for han, og vi trenger folk på benken også. Gleder meg til neste år i tippeligaen hvor de andre lagene ser på oss som dårlige og gir oss bakrom Finstad kan herje vilt med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror kanskje han kunne ha hatt godt av litt miljøforandring, men samtidig er han blå som noen, og klubblojalitet er viktig både for klubben og miljøet rundt, men likefullt ikke viktigere enn det sportslige! Så hva med utleie? Jeg er heller ikke overbevist om at spissplassen er den som passer Finstad best. Kanskje et utlån/utleie kunne bidrat til litt omskolering?

38531[/snapback]

 

 

Ikke dumt tenkt!! Hva med en slags midtsopper/back? Hurtighet har han, han er godt i lufta, han er sterk, men han må nok trene litt på taklinger o.l

38533[/snapback]

Og kanskje spillerforståelese..!??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vil heller at Jan skal bruke sine kontakter i sverige, slik at finsinho kan få utvikle seg i en klubb der borte. Mange norske spillere som har blitt mye bedre i sverige, f.eks Mike...

38550[/snapback]

Er vel neppe så alt for mange som vil ha han.

38551[/snapback]

 

Sant nok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trist...kjøpte meg drakt med nr.18 bakpå før cupfinalen i 98. Satt hele kampen og visste at Thomas skulle skåre...Siden den gang har han vært en av mine favoritter, uansett hvilket 'stjerner' som har kommet og gått i Stabæk opp gjennom årene.

Det er ingen jeg unner suksess mer enn ham (Tom og Tommy). Håper det i første omgang dreier seg om en utlånsavtale. Alle vet at spisser til tider får tørkeperioder og jeg tror mange vil savne Thomas dersom dette skulle inntreffe med frelser Nannskog og Veigar.

Uansett...Thomas skal hylles i kveld og jeg ønsker ham all mulig hell og lykke i Drammen, unntatt når han skal spille mot oss selvsagt...Blir spennende å se hva et miljøskifte kan gjøre for ham på dette tidspuktet i hans karriere. Om det virkelig tar av og han er utleid kan det jo bli litt penger i et evnt. salg, eller så henter vi ham hjem.

 

Så får vi bare vente i spenning og se om noen av unggutta får sjansen eller om vi sikter høyere og henter inn en etablert erstatter i tilleg til en sentral midtbane i sommer...

Gleder meg til i kveld!

Endret av pedro
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg blir skikkelig lei meg jeg nå :sad:

38753[/snapback]

Tenk på alle 100% sjangsen han har bomma på?

38754[/snapback]

Å det skal gjøre deg mer glad?

38755[/snapback]

 

Tenk på alle de 30% sjansene han har truffet på

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Trenger vi egentlig Finstad?

38767[/snapback]

 

 

Vel, for og vinkle det andre veien . Trenger vi Finstad . Passer han vår type fotball osv osv ?? Noen som kan si litt om hans spillestil ?

 

--------------------

Leve Godset

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Thomas Finstad
×
×
  • Opprett ny...