Gå til innhold

Thomas Finstad


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Trenger vi egentlig Finstad?

38767[/snapback]

 

 

Vel, for og vinkle det andre veien . Trenger vi Finstad . Passer han vår type fotball osv osv ?? Noen som kan si litt om hans spillestil ?

 

--------------------

Leve Godset

38787[/snapback]

 

Det verste er at han kunne passet i gampegodset.. Med Flo som stusser så kunne han vært livsfarlig. Men når det er sagt så kan dere bare holde dere unna!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Trenger vi egentlig Finstad?

38767[/snapback]

 

 

Vel, for og vinkle det andre veien . Trenger vi Finstad . Passer han vår type fotball osv osv ?? Noen som kan si litt om hans spillestil ?

 

--------------------

Leve Godset

38787[/snapback]

 

Det verste er at han kunne passet i gampegodset.. Med Flo som stusser så kunne han vært livsfarlig. Men når det er sagt så kan dere bare holde dere unna!!

38790[/snapback]

 

Bedre at han spiller oss opp og får kamptrening , slik at han ikke råtner fast på benken hos dere :ph34r: hehe . Hjertet hans vil garantert ligg hos Stabæk , men er det ikke spill han trenger da :blink:

 

----------------

Vi er blå

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Uansett hva som skjer med finstad, vil han alltid være en hedersmann. Han har tross alt scoret det avgjørende målet i en cupfinale. Han har vært med på den store oppturen, og han ble i klubben når nedgangen kom. Slikt står det respekt av, samme faen hva andre måtte si og mene!!!!

Alltid!! Uansett!! (Som Loe ville sagt det)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Err, nei, men da blir det enklere å "let go".

38756[/snapback]

 

det er aldri lett aa let go, ihvertfall ikke naar det handler om en spiller som har vaert i klubben og med oss veldig lenge! jeg er alltid trist naar en av vaare gamle gutter drar! (ok, utenom martin, det var for solklart for aa bli trist/skuffet)

 

haaper at vi enten faar en ny god spiss eller at thomas ombestemmer seg og blir, faar spilletid og blir toppscorer sammen med daniel ;-)

(og haaper virkelig at ikke morten blir solgt ogsaa...)

 

ps: hva er med gunnar heidar thorvaldsson (halmstads bk), ung og lovend islending, spilte som spiss mot malta og - tror jeg - ungarn? kunne ikke han erstatte thomas?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er vedmodig. Jeg håpte at et steg ned i divisjonssystemet skulle få sving på ham igjen etter den triste fjorårssesongen. Når det ikke har gått slik, er bare å takke for det han har gjort og ønske ham lykke til videre. Håper det blir mulighet for en siste avskjedapplaus på torsdag. Han fortjener en hyllest som høres godt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er vedmodig. Jeg håpte at et steg ned i divisjonssystemet skulle få sving på ham igjen etter den triste fjorårssesongen. Når det ikke har gått slik, er bare å takke for det han har gjort og ønske ham lykke til videre. Håper det blir mulighet for en siste avskjedapplaus på torsdag. Han fortjener en hyllest som høres godt.

38917[/snapback]

 

 

Enig! Han er nok den 4. beste spissen vi har nå...Vil han ha mere spilletid må han nok gå ett annet sted...Sorry Mac..Kunne jo godt tenke meg å han han på lur til typiske "Finstad-matcher" med løp i bakrommet, men forstår han synes 3. divisjon er litt nedtur.

 

Lykke til videre, Thomas!

Endret av Blaatter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra godset.no:

 

"...Thomas Finstad gleder seg til å spille i Strømsgodset, og ønsker med denne overgangen å sette ny fart på egen karriere, samt å hjelpe Strømsgodset til ny opptur på fotballbanen.

 

- ”Jeg gleder meg stort til å komme til Strømsgodset, og målet er å være med på å spille denne klubben opp igjen i Tippeligaen. Strømsgodset er en stor klubb i Norge, og supporterne er førsteklasses. Marienlyst er en veldig spesiell og intim arena, med flott atmosfære. Jeg har stor tro på klubben, og gleder meg til å løpe ut i blå drakt på Marienlyst,” sier Finstad.

 

Jostein Flo, som har ledet an i forhandlingene både med Stabæk og Finstad sier seg svært godt fornøyd med avtalen. –”Dette er en bra dag både for Finstad og SIF. Det har vært greie og reale forhandlinger med Stabæk, og vi er glade for at vi er attraktive for en så god spiller som Thomas Finstad” avsluttet Jostein Flo."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lykke til Thomas! Takk for alt, du er symbolet på en klubbspiller som setter klubben foran seg selv. Du ville ikke forlate oss og vil alltid være blå tvers igjennom! Gleder meg til å se deg gjøre det bra for Godset, unntatt mot oss. Unner deg all mulig suksess!

Drakt med nr.18 vil jeg fortsatt gå med, alltid, uansett :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tja, da kan jeg bare si: lykke til thomas! håper framtida bringer deg bare det beste ;-)

 

håper virkelig virkelig at vi får en god erstatter.

hater det når stabæk jobber "hemmelig" med å finne nye spillere..

først forsvinner plustelig gamle gutter, det er trist og sjokket går dypt, og knapt er det fordøyet, kommer - schwupps - nye spillere, og så er det urtolig stor glede, men også litt vemod.

for mye opp og ned følelse for meg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syntes dette er så trist. Skal jeg virkelig ikke se Finsi mer i den Blaa drakta.

 

Ønsker Thomas lykke til i sin nye klubb og måtte han score mye på alle andre en Jon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syntes dette er så trist. Skal jeg virkelig ikke se Finsi mer i den Blaa drakta.

 

Ønsker Thomas lykke til i sin nye klubb og måtte han score mye på alle andre en Jon.

38957[/snapback]

Og Hugo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


?? Kan han fortsatt spille for oss?? Han er jo ikke lenger vår eiendom, er han? Tipper han dukker opp i pausen og tar farvel med oss... :(

38961[/snapback]

 

 

Vinduet åpner jo ikke før 1.juli...Han er vår FREM til det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er vedmodig. Jeg håpte at et steg ned i divisjonssystemet skulle få sving på ham igjen etter den triste fjorårssesongen. Når det ikke har gått slik, er bare å takke for det han har gjort og ønske ham lykke til videre. Håper det blir mulighet for en siste avskjedapplaus på torsdag. Han fortjener en hyllest som høres godt.

38917[/snapback]

 

TJA... "vemodig"... han har jo ikke levert på flere år...

Vi skal være store nok til å gi en skikkelig avskjedsapplaus til en lojal (men noe falmet) spiller på torsdag.

Vi skal være rasjonelle nok til å se fordelene for klubb og spiller at han nå forsvinner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Thomas Finstad
×
×
  • Opprett ny...