Gå til innhold

Thomas Finstad


Markus
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Thomas har hatt et par vanskelige sesonger nå, og har opplevd måltørke, mishagsytringer fra tribunen og fast plass på benken, men ikke en eneste gang har jeg registrert noe klaging eller forsøk på å spre dårlig stemning. Flere som bør tenke litt over dette. Thomas er en flott type som er gull verdt for et miljø i en toppklubb som vår. Jeg synes gutten fortjener all RESPECT han nå mottar for sitt bidrag til Stabæk Fotball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Thomas har hatt et par vanskelige sesonger nå, og har opplevd måltørke, mishagsytringer fra tribunen og fast plass på benken, men ikke en eneste gang har jeg registrert noe klaging eller forsøk på å spre dårlig stemning. Flere som bør tenke litt over dette. Thomas er en flott type som er gull verdt for et miljø i en toppklubb som vår. Jeg synes gutten fortjener all RESPECT han nå mottar for sitt bidrag til Stabæk Fotball.

39001[/snapback]

 

"you don't know what you got 'til it's gone" var det vel noen som nevnte i en sang en gang...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror Finsinho kunne egnet seg som en slags møtende spiss. Han får uansett ingen løpeballer, slik at han kan bruke farta og styrken sin..

38525[/snapback]

 

- Til tross for sine 193 cm og 90 kg taper Thomas Finstad brorparten av duellene han er involvert i, også mot forsvarspillere som er vesentlig lavere enn han. Mange brødre i dette forumet husker sikkert hjertesukkene til Gaute Larsen når han tok opp dette i mediene gjentatte ganger. Det er det beste for alle at Thomas får prøve seg i Godset. Vi ønsker han lykke til i Drammen!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var tydelig at Finstad ikke selv ønsket å forlate klubben. Han har gitt oss mange gode opplevelser - og vi skal huske ham for dem. Ikke noe judas-rop når vi møter Godset neste gang.

 

Glemte Stabæk å få Nyan i bytte? Idioter!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg syntes dette er så trist. Skal jeg virkelig ikke se Finsi mer i den Blaa drakta.

 

Ønsker Thomas lykke til i sin nye klubb og måtte han score mye på alle andre en Jon.

38957[/snapback]

 

Nå er jo drakta vår blå også.

 

Men takk for handelen , Ousman får dere aldri .... Men vi skal ta godt vare på Finstad :)

 

--------------------------

Vi er blå......

Leve Godset

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var tydelig at Finstad ikke selv ønsket å forlate klubben. Han har gitt oss mange gode opplevelser - og vi skal huske ham for dem. Ikke noe judas-rop når vi møter Godset neste gang.

 

39017[/snapback]

 

 

Dette er bra for Finsi, mannen trenger større utfordringer enn vårt andrelag. Måtte han gjøre det bra i Godset, og det er uansett ikke noe problem for oss, for Godset tror jeg ikke rykker opp iår.

 

Men husker jeg feil? Tror ikke jeg så Finsi på søndag? Mannen bør ikke være redd for $$, vi bør hylle mannen for kjempeinnsats over mange år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror ikke jeg så Finsi på søndag? Mannen bør ikke være redd for $$, vi bør hylle mannen for kjempeinnsats over mange år.

39043[/snapback]

 

På mandag mener du? Finstad var på benken hvis det er det du mener.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


untitled.jpg

 

Nå får jeg virkelig skikkelig vondt inni meg - stakkars Thomas

39135[/snapback]

 

 

Stakkars? Det må da være mye bedre for han å være sjef i Godset enn benkesliter i Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Folket på forumet til Godset tar i allefall av om dagen.

Utsiktene til nedrykk har blitt forvandlet til udelt glede - pga. Finstad.

 

De skal ta 4. plassen i år - for så å rykke opp i 2006 - for dernest å mose Brann i Bergen året etter. Bare på grunn av vår egen Thomas.

 

En sjarmerende egenskap fotballsupportere har. Man ser konturene av et halmstrå - og vips så har man en Gud.

 

Stilig - kjenner meg litt igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor mange millioner fikk vi for Thomas?

39159[/snapback]

Tipper han er verdt 250.000. Litt avhengig av hva han tjente i Stabæk selvfølgelig.

39183[/snapback]

 

 

Iflg DT har Godset hatt med seg en ekstern ivestor for å finansiere kjøpet av Finstad - dermed er det vel snakk om mer enn vekslepenger

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Thomas Finstad
×
×
  • Opprett ny...