Gå til innhold

Stabæk - Skeid


d*u*b
 Del

Anbefalte innlegg


Tja, hva skal man si. Skeid er jo det uforutsettes lag, så alt kan vel skje. Posisjonen deres på tabellen tyder likevel på at dette bør være grei match for oss.

 

Stabæk må snart overbevise, ikke bare på tabellen, men også spillemessig. Jeg tror Skeid blir første laget vi sender hjem som slakt i år. 4-0!

 

Daniel x 2, Markegård x 1 og Tommy på frispark.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic


Hepp,

 

Tja, jeg har jo tidligere sagt at jeg tror årest første tap kommer mot Skeid...

 

Jeg tror dette er laget som kan sette virkelig kjepper i hjula for oss, dersom de har dagen. Men det vet man aldri med skeid, de er utrolig uberegnelige! Vi kan få alt fra 2 sifret seier til stygt tap!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Tja, jeg har jo tidligere sagt at jeg tror årest første tap kommer mot Skeid...

 

Jeg tror dette er laget som kan sette virkelig kjepper i hjula for oss, dersom de har dagen. Men det vet man aldri med skeid, de er utrolig uberegnelige! Vi kan få alt fra 2 sifret seier til stygt tap!

 

@ringo

38613[/snapback]

 

 

Mener du at Skeid er laget som skal stikke kjepper i våre hjul, Ringo? Pga at du kjenner noen som holder med Skeid eller pga at de rett og slett er gode nok til å slå oss?

 

Uten at jeg vet alt for mye om Skeid så mener jeg det er et spillende lag. Noe som skulle passe oss utmerket (Vi har vel møtt 1 spillende lag før i år og da vant vi 4-2 på Nadderud). Samtidig har Skeid klare mangler etter det jeg kan skjønne, noen gode enkeltspillere, men det er også det. Midtstopper Birger Madsen brakk etter det jeg hørte armen på en trening og er ikke med. Den samme Madsen blir det av ihuga Skeid-supportere sagt "Birger ER midtforsvaret vårt!".

 

Dette bør bli en grei seier. Regner med at vi ikke vil ta ut alt hvis vi leder komfotabelt pga av det tette kampprogrammet. 3-1 er tipset etter at Skeid reduserer mot slutten av kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mener du at Skeid er laget som skal stikke kjepper i våre hjul, Ringo? Pga at du kjenner noen som holder med Skeid eller pga at de rett og slett er gode nok til å slå oss?

 

Hepp,

 

Hva tror du? :)

 

De er som sagt utrolig uforutsigbare, og jeg er pessimist av natur!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Anders tipper følgende starter:

 

Jon

 

Morten - Mike - Holter - Bjørnar

 

Brani - Jeppe - Henning - Tommy

 

Nanne - Veigar

 

Ikke alt for orginalt, men sikkert.

38619[/snapback]

Ingen umulighet at det blir laget mot Skeid.

 

Hvis Daily Planet skulle tatt ut drømmelaget mitt før matchen mot et Skeid lag som vistnok er dårlige i forsvar ville det sett slik ut...

 

----------------------- Jon ----------------------

 

Morten ----- Jesper ----- Mike ----- Tommy

 

Branimir ---- Henning --- Veigar ---- Bjørnar

 

------------ Eirik ------------ Nanne -----------

 

Heldigvis (?) tar JJ og ikke Daily Planet ut laget

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter den Anders.

 

Ellers er jeg også redd for Skeid. De har noen veldig gode angrepsspillere (spes. spissen Abdellaoiouioaioiu) som kan finne på masse trøbbel mot oss. Hvis de i tillegg har dagen i forsvar og vi sliter litt foran kassa kan dette bli kjipt. Men samtidig er vel Skeid et lag som vanligvis lekker som en sil i begge ender, så har vi dagen kan det fort bli morsomt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På treningen igår var laget:

 

Jon

 

Bjørnar - Mike - Pettersen - Morten

Henning - Jesper - Branimir

Veigar - Daniel

 

Ja, dere ser riktig: 10 spillere.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På treningen igår var laget:

 

Jon

 

Bjørnar - Mike - Pettersen - Morten

Henning - Jesper - Branimir

Veigar - Daniel

 

Ja, dere ser riktig: 10 spillere.

38627[/snapback]

Noen som så JJ drita på Norwegian Wood på lørdag? det laget virker jo klin kokos!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mener du at Skeid er laget som skal stikke kjepper i våre hjul, Ringo? Pga at du kjenner noen som holder med Skeid eller pga at de rett og slett er gode nok til å slå oss?

 

Hepp,

 

Hva tror du? :)

 

De er som sagt utrolig uforutsigbare, og jeg er pessimist av natur!

 

@ringo

38618[/snapback]

Da får vi få inn litt optimisme her da! Skeid har følgende resultater i år:

 

FK Tønsberg - Skeid 1-2

Skeid - Sogndal 1-3

Hødd - Skeid 3-0

Skeid - Mandalskameratene 3-1

Kongsvinger - Skeid 2-2

Skeid - Follo 1-1

Skeid - Sandefjord 1-2

Løv-Ham - Skeid 0-3

Skeid - Pors Grenland 0-1

Bryne - Skeid 5-1

Skeid - Hønefoss BK 3-4

 

 

Meget stabilt spør du meg. Taper for de beste lagene og vinner og spiller uavgjort mot de dårlige (i følge tabellen). Skeid har de siste årene vært ekstremt ustabile, men i år har de vært meget stabile. Mener at mye av ustabiliteten til Skeid skyldes Daniel Braathen faktisk. Enormt god når han lykkes, håpløs ellers.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mener du at Skeid er laget som skal Mener at mye av ustabiliteten til Skeid skyldes Daniel Braathen faktisk. Enormt god når han lykkes, håpløs ellers.

38633[/snapback]

 

Men nå er det vel en stund siden han stakk fra skeid?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter den Anders.

 

Ellers er jeg også redd for Skeid. De har noen veldig gode angrepsspillere (spes. spissen Abdellaoiouioaioiu) som kan finne på masse trøbbel mot oss. Hvis de i tillegg har dagen i forsvar og vi sliter litt foran kassa kan dette bli kjipt. Men samtidig er vel Skeid et lag som vanligvis lekker som en sil i begge ender, så har vi dagen kan det fort bli morsomt!

38626[/snapback]

 

 

Skeid har vel i utgangsounktet et lag som skal klare å holde seg i 1 div. øvre halvdel.

Problemet dems hitil i år er vel at de har hatt en 6-7 skader, aner ikke hvorda det er i dag..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


På treningen igår var laget:

 

Jon

 

Bjørnar - Mike - Pettersen - Morten

Henning - Jesper - Branimir

Veigar - Daniel

 

Ja, dere ser riktig: 10 spillere.

38627[/snapback]

Noen som så JJ drita på Norwegian Wood på lørdag? det laget virker jo klin kokos!

38631[/snapback]

Eller kan det ha vært Tommy, Tom, Torbjørn, Chrisu, Mads og Tanum som var søpledrita?? Ikke akkurat flust med midtbanespillere på det laget..... :-D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mener du at Skeid er laget som skal Mener at mye av ustabiliteten til Skeid skyldes Daniel Braathen faktisk. Enormt god når han lykkes, håpløs ellers.

38633[/snapback]

 

Men nå er det vel en stund siden han stakk fra skeid?

38635[/snapback]

 

 

Ja, og med han borte kom stabiliteten!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


....?

 

Hvilket inntrykk fikk du da ??

38709[/snapback]

rask, god med ballen, god touch, spilleforståelde (ref den magiske trekanten) og pasningssikker...

38714[/snapback]

Rett og slett jævlig lovende?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å si det sånn - Bare seier er godt nok idag.

 

Skal ambisjonen være å krige mot de beste lagene i Tippeligaen neste år med nogenlunde det sammen mannskapet, må Skeid slås.

 

Dessuten må vi ikke miste kontakten med Bryne, som jeg synes er vel "yppale"...

 

Og, jeg begynner å savne å se tråden "Stabæk på topp"...

 

Og, jeg har med en kunde som heier med Skeid - fornedrelsen ved tap orker jeg ikke tenke på! Så seier!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å si det sånn - Bare seier er godt nok idag.

 

Skal ambisjonen være å krige mot de beste lagene i Tippeligaen neste år med nogenlunde det sammen mannskapet, må Skeid slås.

 

Dessuten må vi ikke miste kontakten med Bryne, som jeg synes er vel "yppale"...

 

Og, jeg begynner å savne å se tråden "Stabæk på topp"...

 

Og, jeg har med en kunde som heier med Skeid - fornedrelsen ved tap orker jeg ikke tenke på! Så seier!

38763[/snapback]

 

Helt enig (og det regner jeg med at andre er).. Bryne og Sandefjord er veldig sterke fortiden. Det blir som det har vært siden starten. Ett race mellom tre lag. Sogndal er hekta av og Pors er ingen opprykkskandidat. Men spent på hvor Tønsberg står i sammenhengen. Om det i går var starten på noe? Men alle grisebanker jo Sogndal for tiden alikevel ;)

 

Forza Stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For å si det sånn - Bare seier er godt nok idag.

 

Skal ambisjonen være å krige mot de beste lagene i Tippeligaen neste år med nogenlunde det sammen mannskapet, må Skeid slås.

 

- Snakka med Erik Skrettingland i går - gammel Skeidspiller som nå trener Skeids guttelag - han melder om mange skader på Skeids midtbane og tror det blir målkalas på Nadderud i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Skeid
×
×
  • Opprett ny...