Gå til innhold

Stabæk - Skeid


d*u*b
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic


Nannskog er stor..

Synes også henning og stort sett hele backrekka var bra i dag...

 

 

Så ut som branimir gikk på en hjernerystelse eller noe.. noen som vet hva som skjedde med jeppe og om han evt er klar til torsdag....?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Tja, jeg har jo tidligere sagt at jeg tror årest første tap kommer mot Skeid...

 

Jeg tror dette er laget som kan sette virkelig kjepper i hjula for oss, dersom de har dagen. Men det vet man aldri med skeid, de er utrolig uberegnelige! Vi kan få alt fra 2 sifret seier til stygt tap!

 

@ringo

38613[/snapback]

 

Ikke snakk om ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Tja, jeg har jo tidligere sagt at jeg tror årest første tap kommer mot Skeid...

 

Jeg tror dette er laget som kan sette virkelig kjepper i hjula for oss, dersom de har dagen. Men det vet man aldri med skeid, de er utrolig uberegnelige! Vi kan få alt fra 2 sifret seier til stygt tap!

 

@ringo

38613[/snapback]

 

Ikke snakk om ;)

38779[/snapback]

 

Isteden ble det kanskje årets største overkjøring

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fint med seier, men det var til tider fryktelig lite tempo og fantasi i laget. Gutta virket slitne, kanskje var det varmen? Kan vel ikke annet enn å være fornøyd likevel, ettersom vi scorer tre mål de siste 20 (eller hva det var).

 

BB går i mine øyne til Henning Hauger. Kjempekamp.

 

Satser på at flyten de siste 20 henger med inn mot torsdag og søndag. Da ser det bra ut i såfall.

 

FORZA STABÆK

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så ut som branimir gikk på en hjernerystelse eller noe.. noen som vet hva som skjedde med jeppe og om han evt er klar til torsdag....?

38777[/snapback]

Jeppe fikk sanns. en strekk i låret eller lysken - det tilsier vel at han blir borte noen dager - i beste fall. Med det kampprogrammet vi har, tror jeg uansett det er best at han står over torsdagskampen, og håper han kommer tilbake for fullt mot Sandefjord. Det blir mye viktigere å ha ham med der enn mot MK.

 

edit: Budstikka rapporterer om skadene her

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke glem Bjørnar!!

 

Überoffensiv til tider, litt brasilansk egentlig. Det er vel ikke lenge til han blir hentet av Real Madrid.. Solid bakover.. Kort sagt, en kjempekamp av han også!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke glem Bjørnar!!

 

Überoffensiv til tider, litt brasilansk egentlig. Det er vel ikke lenge til han blir hentet av Real Madrid.. Solid bakover.. Kort sagt, en kjempekamp av han også!!

38791[/snapback]

 

Helt enig, bjørnar var stor i dag. Henning var også utrolig bra. Og vi er så heldige å ha skaffet oss verdens beste spiss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes tipset mitt i åpningsinnlegget av tråden var brukbart jeg.... kremt...!

 

Kjipt med Jesper og Branimir, men vi har heldigvis gode erstattere. Det er vel tvilsomt at det er langvarige skader.

 

Veldig bra av gutta! Seier mot MK på torsdag nå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke glem Bjørnar!!

 

Überoffensiv til tider, litt brasilansk egentlig. Det er vel ikke lenge til han blir hentet av Real Madrid.. Solid bakover.. Kort sagt, en kjempekamp av han også!!

38791[/snapback]

 

Nei, ville egentlig ikke glemme Bjørnar. Mektig imponert av Bjørnar i dag.

Alldeles glimrende innlegg på innsiden av forsvaret til Veigar en gang mot slutten. Det var det virkelig klasse over.

 

Synes også Eirik gjør et sprudlende bytte, og han aspirer til en startplass på torsdag. Veigar virket ikke helt i toppslag idag, så et slikt bytte kan nok være aktuelt.

 

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


nå skal det sies at når eirik kom inn i dag var skeid i oppløsning, så han fikk en langt lettere jobb enn veigar i dag. men veigar var ikke helt i slag, virket litt ubesluttsom.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ble imponert over Sunds defensive jobbing i dag. Har ikke sett det tidligere. Vettskremt da Jeppe måtte ut, men da kom målene, gitt. Stenvoll må få starte neste kamp. Usikker i starten, men spiller seg mesterlig opp. Jeg liker krigere - og han er en kriger.

 

Men jeg undres virkelig over hvorfor vi ikke spiller som i midten av 2. omgang fra starten av? Kreativt og genialt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tja, hva skal man si. Skeid er jo det uforutsettes lag, så alt kan vel skje. Posisjonen deres på tabellen tyder likevel på at dette bør være grei match for oss.

 

Stabæk må snart overbevise, ikke bare på tabellen, men også spillemessig. Jeg tror Skeid blir første laget vi sender hjem som slakt i år. 4-0!

 

Daniel x 2, Markegård x 1 og Tommy på frispark.

38605[/snapback]

 

Nesten riktig da. Ikke gæernt tippet det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Høydepunktet i dagens kamp må vel ha vært da Veigar og Eirik spilte stein, saks, papir om hvem som skulle ta straffen!  :D

38798[/snapback]

 

blir det ny mote eller hva? tryggvi og en lagkamerat spilte det samme da de var uenige om hvem som skulle ta corneren, og spurt etter dette sa tryggvi at han saa noen italienske spillere (tor det var italienere) gjöre det og at han syntes det var morsomt.

kilde

 

hm..kanskje har tryggvi og veigar hatt mye tid sammen da det islandske landslaget spilte...hmm.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


heisann.. første post..

 

tenkte jeg bare skulle nevne at jeg så et par kjente fjes på kampen: ståle solbakken, drillo og Stig Inge Bjørnebye. Spør du meg skal de to førstnevnte bare slutte å sikle etter spillerne våre! Men hvem vil vel våkne av skibladner hver morgen, eller bli legionellasmittet...

 

EDIT: hr drillo skulle vel kanskje bare scoute ut motstanden til cupen, kom jeg på...

Endret av zebozz
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Deilig kamp, rett og slett deilig. Skeid spiller til tider grisete, og vi bør takke høyere makter om at vi ikke fikk noen skikkelig stygge skader (regner med at Jesper og Brani er tilbake snart). Dommeren var jo et kapittel for seg selv, men det er jo bra at vi vinner selv mot 14 spillere.

 

Forsvaret vårt hadde full kontroll i dag. Holter spiller stopper som om han aldri har gjort noe annet. Bjørnar viste stor klasse og er god både i forsvar og angrep. På midtbanen må Tommy og Sund få store pluss for hard jobbing. Og Henning var helt sjef. Godt å se. Litt skuffa over Tom, som virker som han har "innbytterpuls" gjennom hele kampen. På topp har vi jo norges beste spisspar, med Daniel som lukter alt som kan ligne målsjangser og Veigar som jobber og sliter (og også scorer et vansklig mål). Eirik kommer også inn som et friskt pust, og scorer på en fin straffe. Men fy faen gutta, Nanne er jo helt utrolig.

 

Alt i alt en godt gjennomført kamp på alle felt, men det ble en del dødperioder som mot en bedre motstander kan straffe seg. Nå gjelder det å restituere og forberede seg taktisk fram mot festen på torsdag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Tja, jeg har jo tidligere sagt at jeg tror årest første tap kommer mot Skeid...

 

Jeg tror dette er laget som kan sette virkelig kjepper i hjula for oss, dersom de har dagen. Men det vet man aldri med skeid, de er utrolig uberegnelige! Vi kan få alt fra 2 sifret seier til stygt tap!

 

@ringo

38613[/snapback]

 

Ikke snakk om ;)

38779[/snapback]

 

Hepp,

 

Nei takk og lov så tok jeg feil denne gangen :)

 

Skeid er et lag det er fryktelig lett å undervurdere og med undervurderingen av Alta friskt i minnet fryktet jeg en reprise... Men så viste Skeid seg å være fryktelig svake. Likevel synes jeg vi burde punktert kampen på et langt tidligere tidspunkt.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ståle var der vel for se på nivået på 1.div, så han vet hvor de må legge lista neste år for å ligge i toppen... At Bjørneby var på besøk er vel bare positivt:)

 

Dommeren i kampen var ganske så dårlig... Og dommerne syntes jeg faktisk har vært den største nedturen i Adeccoligaen - ikke banene, ikke tribunene, ikke lagene og ikke facilitene som alle har vært dårlige i forhold til hva vi er vant med - men dommerne har vært den aller største nedturen for min del, for det ødelegger så mye for kampen.

 

Tom Stenvold slet i stort sett hele 1. omgang spør du meg, men mannen trenger nok et par kamper for å få inn tempo, ballfølelsen og samspillet. La merke til at han ikke helt hang med i spillestilen, dvs at hans løp og passninger ikke helt stemte overens med slik de andre er vant til (hang nok litt Gautegruff igjen...) men det kommer nok så fort han får seg en kamp eller to til.

 

Forresten positivt å se at Hauger/Stenersen gjorde en god kamp sammen på midten. Stenersen hadde jo en glitrene passning foran 3:0 målet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


heisann.. første post..

 

tenkte jeg bare skulle nevne at jeg så et par kjente fjes på kampen: ståle solbakken, drillo og Stig Inge Bjørnebye. Spør du meg skal de to førstnevnte bare slutte å sikle etter spillerne våre! Men hvem vil vel våkne av skibladner hver morgen, eller bli legionellasmittet...

 

EDIT: hr drillo skulle vel kanskje bare scoute ut motstanden til cupen, kom jeg på...

38818[/snapback]

 

 

Per Ove Ludvigsen var også der.De er ute etter en spiss!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med Tom som takler bøtta over 4.de dommeren. Også et høydepunkt... Ludvigsen har ikke råd til Nannskog, ingen vil til Ståle, Drillo så cupmotstander mens Bjørneby kom for å se fest fotball som resten av oss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med Tom som takler bøtta over 4.de dommeren. Også et høydepunkt... Ludvigsen har ikke råd til Nannskog, ingen vil til Ståle, Drillo så cupmotstander mens Bjørneby kom for å se fest fotball som resten av oss...

38830[/snapback]

 

De kan sikkert få kjøpt Moa (nr 10 hos Skeid), han skal visstnok være god. I går var han vel ikke borti ballen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Skeid
×
×
  • Opprett ny...