Gå til innhold

Tilskuertall


elaang
 Del

Anbefalte innlegg


Kjøpte akkuratt medlemskort og jeg ble medlem nr. 867, så det er fortsatt et godt stykke igjen til medlem nummer 1000

Mens jeg fikk nettopp mail om at jeg er medlem nr. 953, så det har gått unna noen det siste døgnet smile.gif

 

 

 

Ble nok registrert noen etter deg i kveld, også. Pt er vi 998, men dette er de som har betalt før fredag morgen (vi får ikke melding fra banken i helgen). Reelt ligger nok dette tallet en del høyere, og vi har en forventning om å rekruttere flere medlemmer framover også.

 

Til alle som skal på kamp på feltet vårt, og som har betalt medlemskap/sesongkort i siste liten: TA MED KVITTERING! Og vær tidlig ute...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjøpte akkuratt medlemskort og jeg ble medlem nr. 867, så det er fortsatt et godt stykke igjen til medlem nummer 1000

Mens jeg fikk nettopp mail om at jeg er medlem nr. 953, så det har gått unna noen det siste døgnet smile.gif

 

 

 

Ble nok registrert noen etter deg i kveld, også. Pt er vi 998, men dette er de som har betalt før fredag morgen (vi får ikke melding fra banken i helgen). Reelt ligger nok dette tallet en del høyere, og vi har en forventning om å rekruttere flere medlemmer framover også.

 

Til alle som skal på kamp på feltet vårt, og som har betalt medlemskap/sesongkort i siste liten: TA MED KVITTERING! Og vær tidlig ute...

 

Utrolig at så mange må vente til siste liten med å kjøpe medlemskap (og eventuelt sesongkort). Kan virke som om Tippeligaen eller Stabæks deltakelse i den kom overraskende. Medlem nr. 66.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjøpte akkuratt medlemskort og jeg ble medlem nr. 867, så det er fortsatt et godt stykke igjen til medlem nummer 1000

Mens jeg fikk nettopp mail om at jeg er medlem nr. 953, så det har gått unna noen det siste døgnet smile.gif

 

 

 

Ble nok registrert noen etter deg i kveld, også. Pt er vi 998, men dette er de som har betalt før fredag morgen (vi får ikke melding fra banken i helgen). Reelt ligger nok dette tallet en del høyere, og vi har en forventning om å rekruttere flere medlemmer framover også.

 

Til alle som skal på kamp på feltet vårt, og som har betalt medlemskap/sesongkort i siste liten: TA MED KVITTERING! Og vær tidlig ute...

 

Utrolig at så mange må vente til siste liten med å kjøpe medlemskap (og eventuelt sesongkort). Kan virke som om Tippeligaen eller Stabæks deltakelse i den kom overraskende. Medlem nr. 66.

 

medlem nr. 7

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjøpte akkuratt medlemskort og jeg ble medlem nr. 867, så det er fortsatt et godt stykke igjen til medlem nummer 1000

Mens jeg fikk nettopp mail om at jeg er medlem nr. 953, så det har gått unna noen det siste døgnet smile.gif

 

 

 

Ble nok registrert noen etter deg i kveld, også. Pt er vi 998, men dette er de som har betalt før fredag morgen (vi får ikke melding fra banken i helgen). Reelt ligger nok dette tallet en del høyere, og vi har en forventning om å rekruttere flere medlemmer framover også.

 

Til alle som skal på kamp på feltet vårt, og som har betalt medlemskap/sesongkort i siste liten: TA MED KVITTERING! Og vær tidlig ute...

 

Utrolig at så mange må vente til siste liten med å kjøpe medlemskap (og eventuelt sesongkort). Kan virke som om Tippeligaen eller Stabæks deltakelse i den kom overraskende. Medlem nr. 66.

 

medlem nr. 7

Medlem nr. 5.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel, det er tydeligvis vanskelig å lese litt bakover i tråden, så jeg kan forklare det enkelt: det er unødvendig å vente så jævla lenge med å skaffe seg medlemskap/sesongkort. Om man er nr. 700 (kjøpt for to uker siden?), eller om man er nr. 1 (kjøpt i fjor høst?) er selvfølgelig revnende likegyldig.

 

 

Edit : regner forresten med at det blir massive innmeldinger og sesongkortkjøp de kommende ukene :(

Endret av geirti
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vel, det er tydeligvis vanskelig å lese litt bakover i tråden, så jeg kan forklare det enkelt: det er unødvendig å vente så jævla lenge med å skaffe seg medlemskap/sesongkort. Om man er nr. 700 (kjøpt for to uker siden?), eller om man er nr. 1 (kjøpt i fjor høst?) er selvfølgelig revnende likegyldig.

Haha.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Medlemsnummer 1010. At vi runder 1000 medlemmer på en kveld som denne er spesielt, i positiv forstand. Creds til oss. Med 1000 velstemte røster skal vi snu dette. Kom igjen, Stabæk!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skjønner ikke at noen kan holde seg unna den kampen. Vi har en anledning til å vise gutta, hverandre og verden at $$, om noe, er sterkere i motgang. Vi møter opp, også etter den verste kampen de fleste av oss har opplevd. Men kanskje enda viktigere: Skulle vi klare en seier i Trondheim...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

11 052 cool.gif

 

60 - 40 i vårt favør?

Ca 2500 fra Engen,så da betyr vel det ca 8500 fra oss. Ikke verst.

 

Mange VIFere på hovis også og budstikkatrib. Kom tydlig frem på tv-bildene. Dersom det var 8500 mot LSK og 2000 var gulsvarte, blir d naivt å tro at det var 8500 stabæksupportere på TA i kveld. Det gir i så fall en økning på drøye 2000 pers. fra serieåpningen.

 

Men for all del, og uannsett - det betyr klingende mynt i kassa for klubben.

Endret av Solobrus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha spilt begge Storoslo-derbyene, har vi vel kun et relativt lokalt oppgjør igjen (Godset). Normalt vil det vel også komme litt ekstra mot FFK og RBK. Men i år er vel sistnevnte oppgjør i juli, så da blir vi vel ike så mange der. Nå har vi et snitt som er ørlite høyere enn totalsnittet for 2009, men det kommer selvfølgelig til å gå kraftig nedover.

 

Dersom vi drar 7500 i resten av kampene, og tusen ekstra i tre-fire kamper, så vil vi klare snittet fra i fjor. Det tror jeg vi i så fall skal si oss veldig fornøyd med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Snittet vi kommer til å lande på i år er fullstendig avhengig av resultatene. Sånn vil det alltid være for de aller fleste. Vi har et grunnfjell som alltid kommer, pluss noen sesongkort og bortesupportere. Alt over 7.000 betalende tilskuere i TA er per i dag avhengig av resultater og bortelag.

 

Fortsetter vi trenden fra de to siste kampene, og samtidig etterhvert også klarer å krydre med litt mer lekent finspill, vil snittet i år bli ganske så pent. Vi har også en bedre terminliste i år og ingen "hjemmekamper" på Ullevål.

 

Blir det en sesong i motvind som i fjor derimot...

 

Jeg er uansett optimist nå. Jeg tror vi skal henge godt med på øvre halvdel, og til slutt vil se et tilskuersnitt vi er fornøyd med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har forstått det slik at tilskuertallet i år er antall mennesker som fysisk er tilstede på arenaen, mens det i fjor var antall solgte billetter som var det offisielle tallet. Dersom det er tilfellet, blir det ikke riktig å sammenlikne med fjorårets tall. I fjor var det en mengde sesongkort som altfor sjelden var i bruk, dessverre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har forstått det slik at tilskuertallet i år er antall mennesker som fysisk er tilstede på arenaen, mens det i fjor var antall solgte billetter som var det offisielle tallet. Dersom det er tilfellet, blir det ikke riktig å sammenlikne med fjorårets tall. I fjor var det en mengde sesongkort som altfor sjelden var i bruk, dessverre.

 

Er dette noe du kan få offisielt bekreftet? Hvis det stemmer, er det jo en verden av forskjell!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har forstått det slik at tilskuertallet i år er antall mennesker som fysisk er tilstede på arenaen, mens det i fjor var antall solgte billetter som var det offisielle tallet. Dersom det er tilfellet, blir det ikke riktig å sammenlikne med fjorårets tall. I fjor var det en mengde sesongkort som altfor sjelden var i bruk, dessverre.

 

Er dette noe du kan få offisielt bekreftet? Hvis det stemmer, er det jo en verden av forskjell!

 

Det er mulig jeg roter litt siden maskineriet nettop har startet opp, men jeg mener å huske at stb teller solgte billetter, og har gjort det de siste 3 sesongene (om ikke fler...). Diskusjonen gikk rundt dette med oppgjør hos de klubbene som leier stadioanlegg - hvorvidt klubbene skulle betale eierne av arenaene for hvert fysisk sete som blir brukt, eller hvert sete det er solgt en billett på (en leiesats som ofte kalkuleres inn i leiepris).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg har forstått det slik at tilskuertallet i år er antall mennesker som fysisk er tilstede på arenaen, mens det i fjor var antall solgte billetter som var det offisielle tallet. Dersom det er tilfellet, blir det ikke riktig å sammenlikne med fjorårets tall. I fjor var det en mengde sesongkort som altfor sjelden var i bruk, dessverre.

 

Er dette noe du kan få offisielt bekreftet? Hvis det stemmer, er det jo en verden av forskjell!

 

Det er mulig jeg roter litt siden maskineriet nettop har startet opp, men jeg mener å huske at stb teller solgte billetter, og har gjort det de siste 3 sesongene (om ikke fler...). Diskusjonen gikk rundt dette med oppgjør hos de klubbene som leier stadioanlegg - hvorvidt klubbene skulle betale eierne av arenaene for hvert fysisk sete som blir brukt, eller hvert sete det er solgt en billett på (en leiesats som ofte kalkuleres inn i leiepris).

Dette var riktig i 09-sesongen. I fjor telte alle klubber antall solgte billetter. Men jeg mener å ha hørt Stabæk si at i år er det antallet gjennom portene som teller.

Jeg skal forsøke å få dette bekreftet, eventuelt avkreftet, men det skjer neppe i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tilskuertall
×
×
  • Opprett ny...