Gå til innhold

Tilskuertall


elaang
 Del

Anbefalte innlegg


 

Takk for hjelp! Men, dette har jeg også funnet. Det jeg leter etter er en samleside for all tilskuerstatestikk fra 14-lagsserien ble innført (og gjerne lenger tilbake også), samt fra 1. div i samme periode.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 14. Jun 2007, 09:45) 107296[/snapback]

 

Takk for hjelp! Men, dette har jeg også funnet. Det jeg leter etter er en samleside for all tilskuerstatestikk fra 14-lagsserien ble innført (og gjerne lenger tilbake også), samt fra 1. div i samme periode.

Jeg skjønte det. jeg skulle bare ta deg på at det ikke var 1. div der.

 

Jeg tror ikke du finner noen veldig god side når det gjelder 1. div.

 

Her er tilskuersnittet fra 1963 og frem til i dag, men ikke sortert på klubber.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er mye som kommer til å bedres når vi flytter til fornebu som jeg er sikker på at kommer til å bedre besøkstallet.

 

1. Parkeringsmuligheter

2. Bedre mht toaletter

3. Bedre kiosker, og kanskje kald drikke

4. T-bane stasjon??

5. Mulig å dra rett på kamp etter jobb (slippe kø)

6. Sinnsyk stemning (Innendørs gir mye bedre stemning mht lyd)

7. Alltid gode forhold (Lys, vind, matte osv osv)

+

+

+

+

 

Det kommer garantert til å ta av i forhold til hvordan det er nå. Gleder meg sinnsykt! :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er mye som kommer til å bedres når vi flytter til fornebu som jeg er sikker på at kommer til å bedre besøkstallet.

 

1. Parkeringsmuligheter

2. Bedre mht toaletter

3. Bedre kiosker, og kanskje kald drikke

4. T-bane stasjon??

5. Mulig å dra rett på kamp etter jobb (slippe kø)

6. Sinnsyk stemning (Innendørs gir mye bedre stemning mht lyd)

7. Alltid gode forhold (Lys, vind, matte osv osv)

+

+

+

+

 

Det kommer garantert til å ta av i forhold til hvordan det er nå. Gleder meg sinnsykt! :lol:

 

... og flere sitteplasser, ikke minst

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er mye som kommer til å bedres når vi flytter til fornebu som jeg er sikker på at kommer til å bedre besøkstallet.

 

1. Parkeringsmuligheter

2. Bedre mht toaletter

3. Bedre kiosker, og kanskje kald drikke

4. T-bane stasjon??

5. Mulig å dra rett på kamp etter jobb (slippe kø)

6. Sinnsyk stemning (Innendørs gir mye bedre stemning mht lyd)

7. Alltid gode forhold (Lys, vind, matte osv osv)

+

+

+

+

 

Det kommer garantert til å ta av i forhold til hvordan det er nå. Gleder meg sinnsykt! :lol:

 

... og flere sitteplasser, ikke minst

 

Ja selvfølgelig, det får gå innunder plusstegnene... :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


MEN!!! det feteste er at det finnes innendørsbluss!

 

Er det ikke slik at taket kan åpnes og lukkes?

Nei, det ble droppet tidlig pga kostnadene. Det samme håper jeg gjelder spontanblussing....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


MEN!!! det feteste er at det finnes innendørsbluss!

 

Er det ikke slik at taket kan åpnes og lukkes?

Nei, det ble droppet tidlig pga kostnadene. Det samme håper jeg gjelder spontanblussing....

 

Det viste seg jo å være gratis.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


må det være så jævlig spontant da??(selvom det er det feteste) Søke brannvesen og NFF om blussing er lov det... innendørsbluss avgir så og si ikke noe røyk, litt lukt og mye glede. de finnes blant annet i blått.

 

Dette blir nok ingen realitet uansett...

 

Jeg synes vi i åpningen av stadion skal ha 2000 stjerneskudd på ståplass(fordrer 1000 stående supportere).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tror hvis vi fram til den nye stadionen er ferdig ligger helt i toppen kan få en del nye tilskuere og at vi kan få rundt 10 000 i snitt med nesten fult på toppkamper. gleder meg som faen til det :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


sitat fra ss.no:

 

Viking er normalt en av de motstanderne som trekker minst folk på Nadderud. Snittet på tidligere oppgjør er faktisk ikke mer enn 3.458. Høydepunktet var i år 2000 da 5.112 fant veien til vakre Nadderud. Slappest oppmøte hadde vi i 1995 da usle 2.145 var innefor portene. Så er da heller ikke Viking verdens mest sexy lag. Ikke har de særlig med bortefølger heller. Det er med andre ord ikke bare på banen det er på tide å bryte noen grenser. Vi bør helt klart slå oppmøtet fra 2000 også - selv på en onsdag.

 

Vi SKAL sette ny rekord mot Viking. Det bør være mulig. Vi snakker toppkamp. Vi snakker kveldskamp med perfekt spillevær. (og tribunevær). Vi snakker Tippeligaens største profiler.

 

Med tangering av rekorden fra 2000 (5112) vil vi ligge 157 over snittet fra i fjor - mot samme motstandere. Vi vil også ligge over snittet etter 6 hjemmekamper i fjor, og da hadde vi allerede møtt vif (som normalt trekkes flest tilskuere). De har vi fortsatt igjen i år. Fortsetter det gode spillet, så går dette garantert mot ny solid tilskuerrekord på Nadderud.

 

Ta med en venn, rensk strupen og møt opp på Nadderud kl 18.45. Kampen om serieledelsen skal spilles om 4 1/2 time.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi SKAL sette ny rekord mot Viking.

 

Og ny "Viking-rekord" ble det. 5566 førte oss opp i +233 i forhold til i fjor - mot samme motstandere.

 

Etter 6 hjemmekamper ligger vi på +193 i forhold til i fjor.

 

Neste hjemmekamp er mot Strømsgodset. De møtte vi ikke i fjor. Men bytter vi de ut med HamKam skal vi ha store mulighetr til å øke snittet vårt. Kampen mot HamKam ble i fjor kun sett av 3938, stort sett, fornøyde sjeler. Dette var det dårligste besøkstallet i fjor. Det var også vår 7. hjemmekamp (og første seier), så snittet både i forhold til motstander og serierunder bør økes betraktelig.

 

Uansett utfall av rbk-lsk og neste serierunde vil vi minst ligge på 3. plass før kampen mot godset. Vi er ett topplag med store profiler som også er attraktive for motstandernes supporter. Det er bare TV2 som fortsatt ikke har fått øynene helt opp.

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Du har så rett så rett. Jeg glemte å telle vikinghordene. Er korrigert.

Kan bare ikke fatte at de klarer å gi Morten S en 4er. Hvordan er det mulig?? Han var jo KONGE en mot en og hvor mange sjangser var de egentlig VIKING kom til. Et par stk når moten var ute å satte i nye linser, etter at Ijeh hadde gravd ut begge linsene av øya til Morten. Hvilken kamp så de egentlig, kan jo ikke ha sett annet enn highlights på TV2.... :angry: ERRE MULI???

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kanskje ikke helt galt med en 4er når de to største sjansene Viking spiller seg til er pga markeringssvikt fra kapteinen? Man må jo ofte spille bra for å oppnå 5 på børsen til norske aviser, og det var strengt tatt ikke Mortens beste kamp i går. Tror nok at han er mer utrygg som stopper enn de siste kampene kan ha gitt inntrykk av. Har sluppet litt billig unna...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Du har så rett så rett. Jeg glemte å telle vikinghordene. Er korrigert.

Kan bare ikke fatte at de klarer å gi Morten S en 4er. Hvordan er det mulig?? Han var jo KONGE en mot en og hvor mange sjangser var de egentlig VIKING kom til. Et par stk når moten var ute å satte i nye linser, etter at Ijeh hadde gravd ut begge linsene av øya til Morten. Hvilken kamp så de egentlig, kan jo ikke ha sett annet enn highlights på TV2.... :angry: ERRE MULI???

 

Mye som er galt i den oppstillingen. keller og Ijeh har fått gule kort, Stokholm slapp med ett gult kort, og Ross fikk ikke noe gult kort skal vi tro lagoppstillingen deres. Kamphendelsene er imidlertid riktig.

 

Tipper de trekker Morten for den dårlige headingen hans tilbake

Endret av BlaaBlaaBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Du har så rett så rett. Jeg glemte å telle vikinghordene. Er korrigert.

Kan bare ikke fatte at de klarer å gi Morten S en 4er. Hvordan er det mulig?? Han var jo KONGE en mot en og hvor mange sjangser var de egentlig VIKING kom til. Et par stk når moten var ute å satte i nye linser, etter at Ijeh hadde gravd ut begge linsene av øya til Morten. Hvilken kamp så de egentlig, kan jo ikke ha sett annet enn highlights på TV2.... :angry: ERRE MULI???

 

Mye som er galt i den oppstillingen. keller og Ijeh har fått gule kort, Stokholm slapp med ett gult kort, og Ross fikk ikke noe gult kort skal vi tro lagoppstillingen deres. Kamphendelsene er imidlertid riktig.

 

Tipper de trekker Morten for den dårlige headingen hans tilbake

 

Nå surrer du. De gule kortene på Keller, Ijeh m.fl. er de som var i fare for karantene før kampen. Gule kort i selve kampen står over.

 

Hvordan blir Stockholms karantene? Soner han som for sitt 3. gule kort, + at han får nr 4 også? Eller står han fortsatt på 2 gule og skal sone for rødt? Eller soner han først for 3 gule og så for rødt?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Du har så rett så rett. Jeg glemte å telle vikinghordene. Er korrigert.

Kan bare ikke fatte at de klarer å gi Morten S en 4er. Hvordan er det mulig?? Han var jo KONGE en mot en og hvor mange sjangser var de egentlig VIKING kom til. Et par stk når moten var ute å satte i nye linser, etter at Ijeh hadde gravd ut begge linsene av øya til Morten. Hvilken kamp så de egentlig, kan jo ikke ha sett annet enn highlights på TV2.... :angry: ERRE MULI???

 

Mye som er galt i den oppstillingen. keller og Ijeh har fått gule kort, Stokholm slapp med ett gult kort, og Ross fikk ikke noe gult kort skal vi tro lagoppstillingen deres. Kamphendelsene er imidlertid riktig.

 

Tipper de trekker Morten for den dårlige headingen hans tilbake

 

Nå surrer du. De gule kortene på Keller, Ijeh m.fl. er de som var i fare for karantene før kampen. Gule kort i selve kampen står over.

 

Hvordan blir Stockholms karantene? Soner han som for sitt 3. gule kort, + at han får nr 4 også? Eller står han fortsatt på 2 gule og skal sone for rødt? Eller soner han først for 3 gule og så for rødt?

 

Tror faktisk han bare soner EN kamp, men starter å spille igjen med 2 "aktive" gule kort, slik at han må stå over en kamp til med bare ett gult kort til...men det er mulig jeg tar feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke for å være pirkete, men jeg tror ikke tilskuertallet vårt påvirkes av hvor mange kamper Vikingspillerne må sone.

 

Greit å holde diskusjonen der den hører hjemme.

 

Og prøv å ikke quote alle innleggene foran, hver gang....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Norges beste lag - serielederen - Stabæk mot vrakgodset - SIF vs SIF

 

Det går mot nye rekorder.

 

I forrige hjemmekamp slo vi rekorden i antall tilskuere mot Viking, med god margin.

 

Denne gangen er det Strømsgodset som står for tur, og vi bør sette ny rekord også mot dem. Rekorden lyder på 5030 fra 2001. Det bør være mange flere som vil få med seg Stabæk på tabelltoppen før de går ut i ferie.

 

For øvrig vant vi kampen i 2001, 4-0. Dette var en av de kampene hvor J.A. Fjørtoft klarte på putte ballen i mål, til og med 2 ganger. Men det meste interessante fra den kampen er Strømsgodsets spisspar, som besto av Jostein Flo og Veigar Pall Gunnarsson.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Tilskuertall
×
×
  • Opprett ny...