Gå til innhold

Økonomi Og Annet Faenskap


elaang
 Del

Anbefalte innlegg


Herregud, hvem bryr seg? Det er penger i en bunnskrapt kasse. Vi er ikke i posisjon til å velge bort foretak som ønsker å sponse oss..

 

Amen. Det er tross alt Mc Donald's vi snakker om, ikke et firma som lager klasebomber.

 

 

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herregud, hvem bryr seg? Det er penger i en bunnskrapt kasse. Vi er ikke i posisjon til å velge bort foretak som ønsker å sponse oss..

 

Amen. Det er tross alt Mc Donald's vi snakker om, ikke et firma som lager klasebomber.

 

 

 

Vi hadde nok tatt det også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herregud, hvem bryr seg? Det er penger i en bunnskrapt kasse. Vi er ikke i posisjon til å velge bort foretak som ønsker å sponse oss..

 

Amen. Det er tross alt Mc Donald's vi snakker om, ikke et firma som lager klasebomber.

 

 

 

 

Jo. Chicken Mc'Nuggets.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal man tro bildene på nyhetssaken nå er jo plasseringen slett ikke så ille. Det betyr vel også at Fornebu er hovedsponsor også denne sesongen?

 

(Les: Dette kunne da vært mye, mye verre)

Endret av BelgiskBlaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den gule M'en (evt buen) matcher jo gulfargen i klubblogoen, så det er ikke ille

 

Relativt bra match ihvertfall. Perfekte ville jo være om McDonalds er villig til å justere sin farge litt og bruke nøyaktig den samme. En vinn-vinn vil kanskje være om de også legger på logoen som broderi på samme måte som logoen vår. Vinn for McDonalds fordi de får en litt mer "eksklusiv" look, og vinn for oss fordi logoen deres faktisk glir rett inn som en del av et helhetlig design.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Estetisk så er det vel ikke så halvgalt gitt logo, farge og plassering.

Forretningsmessig er det helgalt gitt at vi er presentert hele den økonomiske pakken og at den er gjengitt korrekt.:o

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Estetisk så er det vel ikke så halvgalt gitt logo, farge og plassering.

Forretningsmessig er det helgalt gitt at vi er presentert hele den økonomiske pakken og at den er gjengitt korrekt.:o

 

Få høre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hehe.

 

Vi får formode at det er mer i avtalen enn disse 5 kronene per meny. Jeg regner med at draktreklamen er solgt til rundt markedspris, kanskje med noe rabatt? Stabæk-menyen skal da muligens veie opp for rabatten, og hvis det blir en suksess gi en en merverdi for begge parter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, det er penger i kassen, så jeg tror ikke vi skal være misfornøyde. Nå vil vel jeg heller donere 5 kr til Stabæk på andre måter enn å kjøpe en Blaa Meny, å kjøpe 2x QP til middag støtt og stadig er ikke akkurat fremmende for treningsprestasjonene.

 

Vi er ikke der hvor vi kan for strengt bedømme sponsorenes merkevare. Godt at man ikke kan ha tobakksreklame i Norge, ellers hadde vel RBK valgt General snus som generalsponsor og høyre arm på drakten godt sponset av Petterøes og Winner Tip :)

 

Så får vi vel bare oppfordre flest mulig til å kjøpe en dobbel QP på veien hjem fra Onkel! Kanskje jeg gjør det selv, er man først usunn kan man like gjerne være litt mer usunn

 

Edit: Nå er vel ikke McDonalds på bekkestua åpen på natten.. jaja, dere skjønte poenget.

Endret av Meningsfull
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, de har akkurat det samme her i Bergen. Tror ikke Brann har McDraktreklame, så vi burde da få mer penger.( I tillegg er vi for øyeblikket er større og bedre klubb) Er jo en del Blaa familier som spiser McD på vei til kamp, så det kan jo være ganske innbringende.

 

grensen for meg går nok ved klovn på kamp.

 

Skal ikke se bort i fra at mcdonalds åpner avdeling ved siden av graa, for å gjøre arenaen mer innbringende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja, de har akkurat det samme her i Bergen. Tror ikke Brann har McDraktreklame, så vi burde da få mer penger.( I tillegg er vi for øyeblikket er større og bedre klubb) Er jo en del Blaa familier som spiser McD på vei til kamp, så det kan jo være ganske innbringende.

 

grensen for meg går nok ved klovn på kamp.

 

Skal ikke se bort i fra at mcdonalds åpner avdeling ved siden av graa, for å gjøre arenaen mer innbringende.

 

Jeg tror ikke vi trenger å frykte noen McDonald på Fornebo.

tumbleweed.jpg

Bilde: Fornebo, mandag til lørdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror ikke dere skal blande sammen en sponsoravtale med Stabæk og at McDonalds gjør et marketingstunt rettet mot Stabæk-supportere. Det å få pushet dette "tilbudet" via Stabæk er snarere noe de betaler ekstra for enn noe som gjør at Stabæk får mindre penger av avtalen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så lenge Ronald McDonald ikke dukker opp som en maskot på TA skal jeg være godt fornøyd jeg.

Nå fikk jeg angst!

I forhold til de fleste andre maskottene i TL så vil jo Ronald McDonald være en av de bedre.

 

Forøvrig ser denne McDonalds M-en helt grei ut på drakta. Kommer mann inn på en lokal McDonalds med betydelig promille, så er det bare å peke på M-en på brystet så bør de skjønne att man vil ha blå meny.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvorfor 2 QPer? Blir jo en dyr meny der 90% ikke hadde hatt behov for (les: godt av) den ekstra burgeren.

 

Så de slipper unna uten så altfor mange femmere til Stabæk tenker jeg. Håper de betaler godt for m`en, samt en fast sum for å få selge blaa meny.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Økonomi Og Annet Faenskap
×
×
  • Opprett ny...