Gå til innhold

Økonomi Og Annet Faenskap


elaang
 Del

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

 

 

Mande 4 år

Dette er uten tvil den beste og mest imponerende signeringen vi har gjort på lenge! Burde presse opp salgsprisen ganske greit når den tid kommer.
Hørt en som mener 45mill. Knegg
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

Mande 4 år

Dette er uten tvil den beste og mest imponerende signeringen vi har gjort på lenge! Burde presse opp salgsprisen ganske greit når den tid kommer.
Hørt en som mener 45mill. Knegg

 

Det er et deilig rykte når vi har en habil erstatter klar til å ta steget (og bringe tandoori-duftende indiske effekt-rupi i kassa (referanse til gårsdagens tandoori-referanse. ikke skyt meg; jeg mener det ikke sånn!)). Og det store sorte hullet som har svelget alle salgsinntekter til nå er vel ikke like grådig som tidligere. Jeg kjenner litt på en uvant følelse jeg har glemt navnet på. Litt som pessimisme, bare motsatt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
12 125

Stabæk ligger fortsatt i gul sone. Per 31/12/14.

 

Start og Viking i rødt.

 

Enga og LSK fra rød til gul.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Per nå er bilettstatus før RBK:

 

17 biletter ledig på øvre Hovis

19 på nedre.

Bortesupport: 46 ledig

Ved siden av SS: 419 ledig.

 

Så det ser jo ganske bra ut! Er vel bare på Junior support og på SS-feltet det ikke blir proppfullt ser det det ut som. Samt noen hardsolgte plasser 300/301.

 

Dette blir gøy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bortefeltet: 1 ledig
Stabæktribunen: 333 ledige (minus SS)
Hovis nedre: 12 ledige

Hovis øvre: 8 ledige

 

Nå ryker de fort. Vi har en jobb å gjøre med resten av Stabæktribunen, og så må vi gjøre det vi kan for å fylle SS-feltet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vel vært en idé å be alle sesongkortinnehavere si ifra til klubben dersom de ikke kommer på matchen, slik at disse setene kan bli lagt ut i normalt salg?

 

Det bør ihvertfall spres på Facebook (FØR HELGEN!) at man bør gi sesongkortet videre til en venn om man ikke tenker seg på kampen selv. Skal også se om jeg kan få Oddbjørn til å fikse dette på hjemmesiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bortefeltet: 1 ledig

Stabæktribunen: 333 ledige (minus SS)

Hovis nedre: 12 ledige

Hovis øvre: 8 ledige

 

Nå ryker de fort. Vi har en jobb å gjøre med resten av Stabæktribunen, og så må vi gjøre det vi kan for å fylle SS-feltet.

Det er fortsatt 419 ledige på Stabæktribunen uten $$ (306, 305, 302, 301 og 300).

 

Hovedtribunen er det ingen ledige ved siden av hverandre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hadde vel vært en idé å be alle sesongkortinnehavere si ifra til klubben dersom de ikke kommer på matchen, slik at disse setene kan bli lagt ut i normalt salg?

 

Det bør ihvertfall spres på Facebook (FØR HELGEN!) at man bør gi sesongkortet videre til en venn om man ikke tenker seg på kampen selv. Skal også se om jeg kan få Oddbjørn til å fikse dette på hjemmesiden.

 

Bra initiativ gutta. Gikk ut mail i dag. Bra om klubben får tjent litt ekstra på dette!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er nå 210 ledige billetter til mandag. Det er også sendt ut mail til alle sesongkortinnehavere med spørsmål om klubben kan få lov til å selge billetter til plasser man vet ikke vil bli brukt. Bra tiltak som kan gi full stadion og kanskje også litt ekstra penger i kassen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er nå 210 ledige billetter til mandag. Det er også sendt ut mail til alle sesongkortinnehavere med spørsmål om klubben kan få lov til å selge billetter til plasser man vet ikke vil bli brukt. Bra tiltak som kan gi full stadion og kanskje også litt ekstra penger i kassen.

 

Var på en NBA kamp en gang og da hadde websiden til klubben et eget "resale marketplace" hvor de solgte plassene til sesongkortholdere som sa at de ikke kom til å dukket opp. Siden vi er langt fremme med kioskapp, burde vi kanskje fått til et mer automatisk "bruktmarked" for ubrukte sesongkortplasser på nettsidene. Vi kan jo strengt tatt da ha flere solgte billetter til en kamp enn det er plass til på nadderud :-D

Endret av Harry
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ikke være så vanskelig å programmere. Veldig enkelt egentlig..

Men det fordrer at vi legger om hele billettsalg til egen app som inkluderer sesongkortene. Da kan vi forsåvidt ha kiosksalget på egen app i tillegg, så slipper vi å betale mellomlegg til noen.

Men hvem programmerer opp noe sånt gratis? Det er sjelden vare i disse dager.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hadde vel vært en idé å be alle sesongkortinnehavere si ifra til klubben dersom de ikke kommer på matchen, slik at disse setene kan bli lagt ut i normalt salg?

 

Det er blitt gjort, kom Mail om det i dag
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det blir brødfokus på styremøtet i kveld! Noe annet dere vil at jeg skal ta opp...?

 

Må bare dra fram denne igjen, er det noe fremdrift i saken eller er den lagt i brødboksen?

Venter fremdeles på et godt og saftig STB brød (ja.. missforSTÅ rett) som kan gi klubben sårt tiltrengte kroner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med et eget ølmerke? Garantert masse blest på Dagsnytt 18, Bakrommet, Ukeslutt og Norge i dag.

 

Gjerne for meg :P, tøft hvis du får til noe slikt!

Men et eget brød er i alle fall realistisk siden alle andre TL og Obos lagene har nettopp dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med et eget ølmerke? Garantert masse blest på Dagsnytt 18, Bakrommet, Ukeslutt og Norge i dag.

 

Tja, vil vi ha dette? Hadde vært gøyalt det! Og overraskende gøy å brygge også.. Så det kan jeg godt gjøre!

 

Ellers er det nå ølservering både i Mjøndalen og i Sandefjord...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tar gjerne en Stabukk! Blå, og mørkeblå etikket tappet på litt store flasker.

Det finnes sikkert et mikrobryggeri som kunne tenke seg å samarbeide om et slikt prosjekt?

Hva med å kalle de opp etter gamle bragder.

 

1912, Stout

Cupmester: IPA

Seriemester: Lager

Cupfinale: Guinness

Opprykk: Pilsner

 

Finnes jo drøssevis med ølsorter, så vi trenger flere bragder!

The double 2015? Kunne sikkert vært en flott juleøl i salg fra November :D

(Vet at det er litt dumt da de fleste satte juleølet sitt i produksjon ifjor, men lov å håpe;))

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Salg er nok problemet... vet ikke helt hvordan man får det til. Utsalg er jo ikke lov,og om blaa skal ta det inn er det ganske strenge krav blant annet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Økonomi Og Annet Faenskap
×
×
  • Opprett ny...