Gå til innhold

Sandefjord- Stabæk


 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Det er aldri noe gøy å tape kamper, men når vi taper fortjent for et spillende lag som selv med ledelse fortsetter å angripe, så er det litt lettere å akseptere. Å tape for MK hadde vært mye værre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er aldri noe gøy å tape kamper, men når vi taper fortjent for et spillende lag som selv med ledelse fortsetter å angripe, så er det litt lettere å akseptere. Å tape for MK hadde vært mye værre.

39519[/snapback]

Hadde vel vært bedre å tape for MK og istedenfor knust Sandefjord, vel?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En mager trøst får være at selv om spillet til tider var dårlig var banens desidert svakeste aktører "revyartistene" som sto for pauseunderholdningen...  Gald vi slipper sånt på nadderud, dette var skandaløst dårlig.

39559[/snapback]

 

 

Nå var det vel bare pauseunderholdningen man kan klage på. Sandefjord spilte faktisk god fotball og var bedre enn oss. Sånn er det bare. Og vi kan ikke klage på dommeren heller - han var overraskende god

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er et slags system i dette: sist vi tapte, mener det var 10.mars, var det også mot Sandefjord. Så den vonde følelsen idag er nokså uvant iår, men kjenner den godt igjen fra ifjor.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En mager trøst får være at selv om spillet til tider var dårlig var banens desidert svakeste aktører "revyartistene" som sto for pauseunderholdningen...  Gald vi slipper sånt på nadderud, dette var skandaløst dårlig.

39559[/snapback]

 

 

Nå var det vel bare pauseunderholdningen man kan klage på. Sandefjord spilte faktisk god fotball og var bedre enn oss. Sånn er det bare. Og vi kan ikke klage på dommeren heller - han var overraskende god

39568[/snapback]

 

 

Dommeren var meget god! Kan faktisk ikke huske å ha sett bedre. Jeg synes også siste halvdel av første omgang er noe av det bedre vi har prestert på en stund. Hadde Daniel scoret på sin kjempesjanse rett før pause hadde vi vunnet, det er jeg overbevist om! Synes ikke Sandefjord kampen sett under ett var noe bedre enn oss. De fikk mange cornere, men det var jo i 4 klaser a 4 cornere. Ellers hadde de 4-5 store sjanser omtrent som oss.

 

Vi burde ha mye å gå på sånn jeg ser det, Sandefjord skryter vel av årsbeste. Stabæk er det beste laget i Adeccoligaen, vi må bare få ut potensialet:) Til tross for langt fra max ligger vi på opprykksplass! Livet er herlig dere!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Årsaken til det første tapet ligger her. Gode vurderinger og en kompleks analyse.

 

Denne dagen ble det rett og slett for gemyttlig, ingen som spydde, en mett matrik, altfor mange venner og det faktum at vi fortsatt var lei oss for at Finstad var lei seg etter forrige kamp gjorde at garden ble senket.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Årsaken til det første tapet ligger her. Gode vurderinger og en kompleks analyse.

 

Denne dagen ble det rett og slett for gemyttlig, ingen som spydde, en mett matrik, altfor mange venner og det faktum at vi fortsatt var lei oss for at Finstad var lei seg etter forrige kamp gjorde at garden ble senket.

39619[/snapback]

 

Egentlig rart ikke nederlaget ble større med alle de negative omstendighetene! B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Flem skriver

 

Mot Sandefjord var vi litt naive i starten

 

Huh? Nå var ikke jeg på kampen, men "alle" som følger med vet at Sandefjord går ut i et forrykende tempo de første 15-20 minuttene. Jeg antar at de gjorde det mot oss også.

 

Var man ikke klar over dette??? Da har man ikke forberedt seg godt nok!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Flem skriver

 

Mot Sandefjord var vi litt naive i starten

 

Huh? Nå var ikke jeg på kampen, men "alle" som følger med vet at Sandefjord går ut i et forrykende tempo de første 15-20 minuttene. Jeg antar at de gjorde det mot oss også.

 

Var man ikke klar over dette??? Da har man ikke forberedt seg godt nok!

 

@ringo

39675[/snapback]

 

Snakket med noen Blåhvaler om dette før kampen, og de var helt sikre på at her ville man gå forsiktig ut. Men de klinte til.

 

Mitt inntrykk, selv om jeg så dårlig var at de klarte å sabotere oss på midtbanen. Opplevde at Nanne ikke fikk noen av de vakre sitkkerne han har vist oss før. Dette var et problem, og at de var veldig raskt frempå.

 

Vel vel, det blir andre boller når de kommer til Nadderud...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sandefjord- Stabæk
×
×
  • Opprett ny...